Het zit er weer bijna op

Hier ook beide kids afgeleverd op school.



En ook hier ging het goed. Amy durfde niet zo goed, maar toen ze mocht kiezen wat ze ging doen zag ze kleurplaten en toen was het ok.



En met Tim ging het ook goed. Een duidelijk begin, wist waar hij mocht zitten en dat was vorig jaar anders. Veel beter dit ivm zijn autisme.

:mrgreen: hier ook afgeleverd alsof ze afgelopen vrijdag nog geweest is; stormde direct door vriendjes dag zeggen en ging daarna meteen op d’r stoeltje zitten. Ze voelt zich natuurlijk ook heel groot en stoer nu, nu ze in groep 2 zit en de ‘wenkinderen’ mag helpen (dat zijn de kindjes die nu in groep 1 komen, hebben voor de vakantie 1 wenochtend gehad en zijn nu omgedoopt in ‘wenkinderen’)



Scheelt misschien ook dat de juffen allebei hetzelfde zijn als vorig jaar, het lokaal is hetzelfde, alleen mist ze een heleboel kindjes en ziet ze weer een aantal nieuwe gezichten.



Ben wel heel benieuwd hoe ze vanmiddag uit school komt!

Lasse zit ook in zelfde klas alleen nu groep 2, zelfde juf en grotendeels zelfde klas. Alleen groot deel is naar groep 3 doorgeschoven. Hij gaat dit jaar ook een keer hulpje worden van een nieuw kindje. Vind ie onderhand wel stoer - ik laat hem tegenwoordig ook wat vaker helpen met dingen tav zijn zusje. Laat ik het ze samen uitzoeken en/of hem iets uit laten leggen of voor haar doen.

Hier heeft manlief mijn dochter weer afgeleverd. .

Het vroege opstaan ging goed, al was ik nog doodop. Zij werd vrolijk wakker en dat terwijl ze niet echt een ochtendmens is en had er echt zin in. Ze zit nu in een combinatieklas en vorig jaar zat ze in een instroomgroep maar de meeste van haar vriendjes zitten bij haar in de groep, dus dat is fijn. Ze voelde zich helemaal op haar gemak.

Hier zijn ze ook net weer naar school.



Was goed gegaan, alhoewel de kleinste toch wel moe was.



En Tim had al een woordje geleerd: “ik” :mrgreen:

Hier was het ook een meer dan geslaagde dag!



Justin voor het eerst. Hij wist (na twee jaar z’n broer wegbrengen) precies hoe het in z’n werk ging, dus of mama zo snel mogelijk de klas uit wilde gaan, haha. Hij zag me gewoon niet meer staan :lol: .



Mischa zag ook lekker z’n vriendjes weer, en leek ook meteen op z’n plek in groep 3.



Ze hebben het allebei enorm naar hun zin gehad, maar waren wel weer moe vanmiddag.

Het was vanavond dan ook snel stil na het in bed leggen :lol: .

Zo en toen zat de eerste week er al weer op :shock: Lasse heeft het heel erg naar zijn zin gehad en lijkt enorm te genieten en dat is wel eens anders geweest. Ze hebben ook een lustrumjaar en vandaag waren er de nodige festiviteiten ter opening van dat jaar. En vanmiddag bij een van zijn schoolvriendjes wezen spelen. Morgen weer de eerste zwemles en dan zijn we weer goed op dreef.

hier nog 2 weken,

maar van mij mag hij maandag al wel weer gaan :oops:

Zo de eerste week is al weer voorbij. Mevrouw had deze week al weer 2 speelafspraken en we hebben er ook al 1 gemaakt voor volgende week. Nu lekker weekend en morgen lekker uitslapen

Heb maar een half uurtje kunnen uitslapen want ze kwam om 5 voor 8 onze kamer al binnen. We zitten nu gezellig met zijn 2-en kindernet te kijken. Is ook leuk

Vijf voor 8 :shock: Nou dat het ik hier in vijf jaar nog niet mee mogen maken. Dat zou voor mij al zeker een uur uitslapen geweest zijn. Ik ben al blij al het tot zeven uur stil blijft en dat is vaak al een meevaller.

Hier gaat mijn kleine meisje morgen starten op school.

Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden en hoe ze het gaat doen.

Hier begint maandag de school weer, joepie :dance: