Het zandkasteel DE MUSICAL!!

Yeah ik ga naar het zandkasteeel!!! :dance: :dance:

Sorry ben helemaal blij wilde even mededelen! :dance: :dance:

Wat is dat?

http://www.peutertv.nl/zandkasteel/index.jsp



http://www.youtube.com/watch?v=pikPzRH179Q

Wij zijn begin dit jaar ergens ook geweest… was erg leuk :thumbup: :inlove:

Hihi zo stom bestel ik voor Luuk ook een stoel maarja hij wil meestal op schoot tijdens voorstellingen :roll: Ben heel benieuwd!! Ik ben nu die van vorig jaar aan kijken op tv! En luuk riep ik ook daar naartoe mama? Zodoende :angel:



Musicals kun je niet vroeg genoeg mee beginnen :mrgreen:

Wij zijn er ook geweest, en gaan dit jaar weer!

Het is echt erg leuk!

@alyt wrote:

Wij zijn er ook geweest, en gaan dit jaar weer!

Het is echt erg leuk!




toen jij geweets bent was jou kleine ook nog maar 2?

Had je wel een eigen stoel ook gereserveerd?

Ik heb wel gedaan maar vind eigenlijk zonde…

Wij zijn begin van het jaar ook geweest! En gaan nu weer :wink:

Het is echt heel erg leuk!

En Anique had gewoon een eigen stoel (je moet er toch voor betalen) en ze hebben stoelverhogers.

Dus ze kunnen alles goed zien!

Ow ideaal!! Heb er zin in :dance:

Daniël was bijna 2 toen wij zijn geweest.

Mijn nichtje zou met haar buurvrouw en dochter, maar dat meisje was ziek. Toen ben ik met haar mee geweest, we zouden wel zien of het wat was voor hem. En hij vond het geweldig, heeft voor een deel op zijn stoel gezeten, en bij mij op schoot. Op het laatst had hij het wel gezien, maar heeft toen nog even lekker op de grond gespeeld, toch handig dat die stoelen opklappen!

wij zijn ook geweest was superleuk!

waar spelen ze en kan je kaartjes kopen??? :mrgreen: Mijn meissie vind het zandkasteel ook nog steeds leuk!

@Elmo wrote:

waar spelen ze en kan je kaartjes kopen??? :mrgreen: Mijn meissie vind het zandkasteel ook nog steeds leuk!




Even googlen en je weet genoeg! :wink:



Echt een aanrader hoor, hier ook geweest vorig jaar :thumbup:

dat probeerde ik al, maar kwam er niet achter :think: ga nog een poging wagen, maar een link via pb zou heeeel fijn zijn! :mrgreen:

Is de stem van Toto daar ook zo vervelend? 8)

hihi ik hoop het niet!! wat heeft die een zeikerig stemmetje!



maarre…gevonden hoor!!! :mrgreen:

Ja die stem is :hand: :lol:





Heb de musical al op DVD :mrgreen: (via via)

zal wel een keer op zappelin worden uitgezonden

want de aftiteling is van peutertv (net als op het einde van

het ZK op tv)

Wij gaan ook! 19 oktober in A’dam! Ben heel benieuwd!

Wij zijn dit jaar ook geweest en Amélie vond het helemaal geweldig.



En de stem van Toto is hetzelfde want de “poppen” spreken niet zelf, het staat op band :wink:

Wij zijn naar een show van hun geweest in de Kasteeltuinen in Arcen sfgelopen zomer, Guus vond het helemaal geweldig en na afloop mocht je met ze op de foto en knuffelen.



Erg leuk en maar een show van half uur. Eigenlijk allemaal liedjes die door een presentator aan elkaar gekletst werden met de figuurtjes. Wij zagen trouwens de poppenspelers van te voren aankomen met enorme tassen enne … het waren allemaal dames die inderdaad met een bandje “speelden” .



Zeer leuk voor deze leeftijd.



Petri