het zal je maar gebeuren(nieuws)

‘Vrouw moet vreemdgaan bekennen in kraamkamer’

Uitgegeven: 30 juni 2009 11:27

Laatst gewijzigd: 30 juni 2009 11:37



AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Den Haag heeft een doorgaans zeer gelukkige gebeurtenis onlangs een bizarre wending gekregen. Een inwoonster van Wassenaar bracht daar een donker kindje ter wereld. Zowel zij als haar echtgenoot zijn echter blank.



De overspelige vrouw zou direct na de bevalling tegenover haar man hebben bekend dat zij niet trouw was geweest aan hem, meldt De Telegraaf.



Een negroïde man, met wie de Wassenaarse negen maanden daarvoor seks heeft gehad, bleek de biologische vader.











Verbijsterd



De krant sprak met een goede bekende van de familie over de echtgenoot: “Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten.”



De man zou inmiddels vertrokken zijn bij de kersverse moeder.





Woordvoerster



Tegenover De Telegraaf bevestigde een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis dit verhaal.



Een woordvoerster van het hospitaal zegt dinsdagochtend tegen NU.nl: “Wij doen geen uitspraken in verband met de privacy van de patiënten. In alle gevallen.”

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



zit jeje vrouw te steunen bij de bevallen



Allemaal spannend en krijg je een donker kindje :shock: :shock: :shock:



Echt sneu voor die man

:shock: :shock:

:shock: :shock:

Ehm… oeps?



Heel erg lullig voor deze man zeg 9 maanden lang vewacht hij een kindje, en zie daar…

Ow jee wel sneu voor die man.

Zit hij haar de bevalling door te helpen ziet hij opeens een donker kindje.

Dan schrik je toch wel even hoor.

vind het erg voor de man



En erg gemeen van de vrouw



Wel komisch op de kraamkamer je affaire bekennen :lol: :wink:

Ooh wat erg. Die vrouw hield er waarschijnlijk wel rekening mee, lijkt me ook erg te moeten bevallen met de wetenschap in je achterhoofd dat de komst van je kindje het einde van je relatie kan zijn…

oh, wat een blunder, en wat sneu voor die man.



Wij maakte er in de verloskamer nog grapjes over. Als er maar geen negertje uitkomt dalijk

Wat vreslijk, wat zal die man gebroken zijn!

@Pinkie wrote:

Wat vreslijk, wat zal die man gebroken zijn!




Inderdaad!



Wacht je 9 maanden lang op je kindje. Kamertje netjes gemaakt, je vrouw gesteund…



Dubbele klap dus.

Je zal maar net als verloskundige/gynocoloog bij deze bevalling zijn.



Dat je het kindje eruit haalt en dan die gezichten ziet van de vader en de moeder. :shock: :shock:



Echt triest voor de vader om er zo achter te komen dat je vrouw vreemd ging/gaat.

Wat erg voor die vader, maar ergens maar goed dat een donker kindje is omdat het anders wellicht nooit zou zijn opgevallen, het gebeurd vaker dan men denkt helaas,

Ik vindt het heel erg voor die man :hug: dan zakt de grondt ook onder je voeten vandaan zeg

wel spannend hoor, lig je zelf te bevallen, weet je wel van die affaire, maar goed misschien had ze diezelfde week wel sex met haar eigen man en is het voor haar ook niet duidelijk geweest.

Is het moment ineens daar en POEF valt de munt de verkeerde kant op!



Voor die man idd erg sneu! Maar zeker ook voor het kindje.



:think: wij hebben het grapje eigenlijk niet gemaakt op de verloskamer, had iets anders aan mijn hoofd als grapjes maken :wink:

buurman nou ja nu exbuurman kwam er na 8 jaar achter dat zoonlief niet van hem was :shock: nou kan het je vertellen wat was die man gebroken maar zijn liefde voor zijn zoon want 8 jaar lang zat zo verschikkelijk diep was zo groot…tis voor de rechter geweest want buurvrouwlief vond niet dat hij nog recht had op zijn zoon…



er is nu wel een of andere regeling getroffen via rechtbank van zijn zoonziet hem natuurlijk ook als zijn echte papa



bah

@sase0507 wrote:

buurman nou ja nu exbuurman kwam er na 8 jaar achter dat zoonlief niet van hem was :shock: nou kan het je vertellen wat was die man gebroken maar zijn liefde voor zijn zoon want 8 jaar lang zat zo verschikkelijk diep was zo groot…tis voor de rechter geweest want buurvrouwlief vond niet dat hij nog recht had op zijn zoon…



er is nu wel een of andere regeling getroffen via rechtbank van zijn zoonziet hem natuurlijk ook als zijn echte papa



bah




Zo dan, dat is ook erg vor die man en voor het jongetje ook.

@melanie wrote:

@sase0507 wrote:
buurman nou ja nu exbuurman kwam er na 8 jaar achter dat zoonlief niet van hem was :shock: nou kan het je vertellen wat was die man gebroken maar zijn liefde voor zijn zoon want 8 jaar lang zat zo verschikkelijk diep was zo groot…tis voor de rechter geweest want buurvrouwlief vond niet dat hij nog recht had op zijn zoon…



er is nu wel een of andere regeling getroffen via rechtbank van zijn zoonziet hem natuurlijk ook als zijn echte papa



bah




Zo dan, dat is ook erg vor die man en voor het jongetje ook.




Ja, dat vind ik zo mogelijk nog erger dan dit verhaal. Nu is het van begin af aan duidelijk hoe het zit.

De gyn van mijn moeder had ooit eens tegen haar gezegd dat in Nederland 10% van de kinderen een andere vader heeft dan kind en vader zelf denken :? :wall:

Dit weten ze dan van de moeder met het verzoek erover te zwijgen naar de “nep vader” of ze moeten onderzoek doen en komen er op die manier achter.



Ik vind dit echt heel erg voor die vader :frowning:

Ik vind het ook heel sneu voor de vader hoor!!

Het zal je maar gebeuren he