Het Wonder Van Een Nieuw Leven

Deze dvd heb ik als cadeau gekozen van Moeders voor Moeders… maar hij is natuurlijk ook gewoon te koop. Hoop dat deze “reclame” mag blijven staan want het is zó ontzettend prachtig om die beelden te zien!



Er zijn beelden in opgenomen van Lennart Nilsson, ook bekend van het fotoboek van het ontstaan van nieuw leven…



Gisteren hebben we gekeken en ik ben er nog vol van. Ik vond het al een wonder, maar nu ik deze beelden heb gezien van celdeling en alles ben ik er helemaal ondersteboven van… :inlove:

Ik vond het nog veel mooier dan de docu in the womb .

Mooi he? Ik was er ook echt sprakeloos van.

Het leuke is, dat je verderop in je zwangerschap ook weer even gaat kijken, omdat verschillende weken van de zwangerschap aan bod komt.

Ik kon me echt niet voorstellen dat dat zich allemaal afspeelde in mijn buik…

oohh ja ik heb er ook zoveel over gehoord, ben wel (nog) niet zwanger maar het is en blijft heel mooi en byzonder om te zien :inlove: :inlove:

lijkt mijook wel leuk, Ik heb destijds wel een video van mijn ha kado gekregen met iets er op ook zoiets maar simpeler. Toch leuk.

Zoals dit lijkt me zeer mooi te zien.

Jaaaah die zijn mooi die beelden…

Ik heb er ook een boek van…als iemand hem over wil nemen?!

Als we dan toch al reclame maken :wink:

@renzosmam wrote:



Ik heb er ook een boek van…als iemand hem over wil nemen?!


PB mij even met de prijs van het boek dan! :D

…foto

Ik heb hem ook, en ik kijk hem ook regelmatig. bLijft een mooie dvd.

Ik heb hem ook :inlove: :inlove: :inlove:

Ja hoor hier is die ook. Maar na verhuizing van toen en na een zolderopruiming kom ik niet verder meer dan alleen het hoesje :wall: :wall: