het weer in europa... waar naar toe?

Zucht.



We wilden naar Engeland (Zuid), maar het weer voor in ieder geval de komende 5 dagen ziet er niet zo erg fijn uit.



Nu kijken we op Frankrijk maar dat heeft last van hetzelfde lagedrukgebied als Engeland :?



Ik hoef echt niet alle dagen zon (we hebben nu een grote tent dus een beetje regen lukt wel) maar de temperatuur moet wel wat te doen zijn.



In Madrid is het lekker en in Marseille ook maar zo ver willen we met onze auto niet rijden…



Wie heeft er nog een supertip, misschien zien we wat over het hoofd?



Trefwoorden: kamperen, kinderen, redelijk weer, stad in de buurt, niet te idioot ver rijden vanaf Noord-Nederland.

Duitsland? Hoge Noorden is echt prachtig, Oosten is ook ernstig mooi en Zuid idem :mrgreen: Ruime, schone, nette campings zodat jullie mega giga tent met gemak op de plaats past :wink:

roep eens een plaats :mrgreen:

luxemburg?

Als je op de buienradar kijkt voor Europa voor de komende dagen ziet inderdaad noord Duitsland er aardig regenvrij uit, zo een beetje zuidoost tov Denemarken, die punt kust, of net eronder (om en nabij Rostock).

Ik heb geen ervaring met dit gebied.

Misschien vind je hier meer? http://www.duitsverkeersbureau.nl/NLD/natuur_actief_ontspanning/kustgebieden_en_eilanden.htm?gclid=CNLn-oj6pZQCFRSA1QodV0KltQ

Plau Oost Duitsland…waterrijk, meertje, mooie camping zal eens zoeken op inet of ik de precieze camping nog kan vinden. :thumbup: Is voor jullie zelfs ietsje minder ver dan voor ons :mrgreen:

Misschien zelfs even doorrijden naar de Poolse kust? Daar maandag wel dikke buien te zien…

oostenrijk

Heb je al eens aan denemarken gedacht? Erg kindvriendelijk en ook wel leuke stadjes. En de kust is echt heel mooi ruig.

Maar ik weet niet hoe het weer de komende tijd is daar. Hoop dat het na komende week mooi is want dan willen wij gaan.

Gewoon ergens in NL? We hebben een heel mooi land hoor :wink:

Volgens mij als ik op de plaatjes afga was de camping waar wij indertijd opstonden Zuruf…direct aan het meertje!

Je kunt lopend het dorpje in mocht je willen. En de omgeving is echt prachtig, super veel groen en mooie oude dorpjes, een rondvaartje maken op de verschillende meren die op elkaar aansluiten. :thumbup: