het was de moeite....

hey

Toen ik zwanger was voelde ik niet zo veel voor borstvoeding maar ik zou het proberen en aanzien…

Eenmaal dat Fenne er was en het goed lukte was het héérlijk om te zien hoe dat kleine wezentje smachtte naar die (.)(.) en daar zo gelukzalig lag te genieten!! :inlove:

Ik kon met mijn lichaam haar voeden! Toch een apart gevoel! Het was dus super, soms wel vermoeiend maar met mijn allergieën ging ik voor haar door tot 6 maanden, dat werd het streefdoel!



Na 6 maanden werd het vaste voeding en bv

het was wel een dubbel gevoel; dan was ik zo moe, de onzekerheid van wat ze binnen kreeg( want 1 borst had het opgegeven!)enz, maar om één of andere reden kon ik het niet opgeven! Zij genoot er zo van en ik eigenlijk ook! :wink:

Op 7 maanden ging de produktie naar mijn gevoel achteruit, Fenne was dan tevreden dan weer niet…dan een flesje erbij dan weer niet…pfffft het maakt je onzeker en ongerust!

Toen heb ik na lang twijfelen; ja, nee, ja en dan weer nee… toch beslist om te stoppen(met pijn in het hart!!) en nu twee weken verder drinkt ze alleen nog kv!

Nooit verwacht dat ik me zo triest zou voelen en het echt zou missen

:frowning:

:frowning:

…t is toch echt uniek geweest voor ons!

nou meis ik snap je gevoel , ik heb het jammergenoeg maar 3 maanden volgehouden omdat ik er ook nog bij moest kolven(ik had veeeeeeel te veel melk) dus ik was of aan het kolven of aan het voeden of aan het verschonen, troosten in bed stoppen enz enz… en tja dat breekt je op ,maar hhet is zo spijtig als je dan toch een keer moet toegeven zo kan het niet langer… :cry:

Mooi dat je het 7 maanden vol hebt gehouden. :-



Ik had ook vantevoren geen verwachting van de bv. Wilde er 100% voor gaan en wel zien hoe het ging.

Ons meiske gaf na 3 maanden het live drinken eraan, ze wilde onder geen beding meer aan de borst. Dus alleen nog maar kolven en flesjes geven.

Nu, na een operatie, wilt ze helemaal geen bv meer, ze doet echt of ze in een citroen bijt ! Dus nu helemaal over op de kv en ineens is er rust in haar, in mij en in huis. Ik had 't niet willen missen maar ben ook blij dat er nu rust is voor allemaal.

Ik heb 't al met al toch bijna 5 maanden volgehouden en ben daar beretrots op. Net als jij supertrots mag zijn op jezelf en Fenne ! :-

:clap: Mooie periode hoor! Het zal inderdaad wel een afscheid zijn waar je nog lang aan denkt, maar dit neemt niemand jullie meer af!

Wees er blij mee en trots op! :clap:



hier begint ook een horizon in zicht te komen, mijn kolfproductie neemt gestaag af… :?

ze heeft toch nog 7 maanden volgehouden!!



ik kan me je trieste gevoel wel voorstellen… ik heb 11 maand gevoed en van de een op andere dag wilde milan ineens niet meer… aar heb ik het ook best moelijk mee gehad!

ja het is inderdaad een fijne “prestatie” van ons maar het blijft een beetje naschrijnen…maar nu hebben we de echtere knuffelmomenten in de plaats; bewust armpjes uitsteken, vasthouden, natte zever likjes enz :inlove: …

Het blijft hier dus gezellig maar voorlopig mis ik het nog echt…ben wel blij dat ik zelf heb kunnen beslissen wanneer (welliswaar wat gepushed door de situatie)en niet zoals sommigen van jullie noodgedwongen moeten stoppen van de een op de andere dag :frowning:

Hazze hopelijk hou je het nog even vol en kan je rustig stoppen als je er beiden klaar voor bent! :-*

@Pimpernella wrote:

en ben daar beretrots op.


dat mag je ook zijn…

super wat je hebt overgehad voor je meiske ! :clap: :clap: :clap:



overigens ook super voor iedereen, het beste geven / hebben gegeven aan hun ukkies :clap: :clap: