het voelen van de innesteling

Hoi iedereen



Ik heb een gekke vraag

Ik heb een vaste relatie en woon samen met mijn vriend maar nu mijn vraag.

ik heb een mirena al ruim 3 en een half jaar zonder problemen en zonder ongi.

Maar vorige week dinsdag en donderdag ( had nacht dienst) had ik stekjes in mijn buik als of ik ongi moest worden maar deze steken wisselde zich af met een vreme kriebel in de buik nu heb ik gelezen dat dit een innesteling zou kunnen zijn.

echt moe ben ik niet maar had wel pijn in mijn borsten tot het weekend en donderdag woensdag bruin bloed bij t vegen en donderdag licht roze en de 2 dagen er na weer bruin.

En als ik buk steekt het in mijn buik.

Kan iemand me helpen want ik word er heel onzeker van.



Gr beertje[/b][/quote]

Lastig niemand hier kan in je buik kijken. Het enige wat ik weet (niet uit ervaring overigens) is dat de Mirena geloof ik ong 5 jaren mee zou moeten kunnen gaan. Dus daar zou je nog niet aan zijn. Het kan misschien zijn dat hij iets verplaatst is? Je zou altijd kunnen bellen naar degene die hem bij je geplaatst heeft voor een echo om te zien of ie nog goed op zijn plek zit. En tja het kan ook zijn dat er een daadwerkelijk menstruatie aan zit te komen ondanks dat je dit dus al een paar jaren niet hebt gehad. Allemaal gokken natuurlijk zo op afstand. Als je niet zou willen bellen oid dan kun je over een dag of 15 een zwangerschapstest doen natuurlijk maar ja kan me ook voorstellen dat je dat misschien allemaal voor wilt zijn want ik weet dus niet of een kindje op dit moment ook gewenst is?

Het kindje is heel welkom maar t probleem is alleen dat mijn vriend en ik bij mijn ouders ij wonen dus niet de idiale situatie want ons nieuwbouw huurhuis word ditjaar gebouwd en nu kunnen we sparen alleen hij zit voor een paar manden bij zijn ouders in utrecht wegens zijn werk een projest in amsterdam en ik zit al bij mijn ouders in braband.

Bedankt voor je reactie steld me gerust ook al is t 15 dagen afwachten.

En als t zo is zullen we er alles aan doen om het gelukkig te laten zijn

En is t niet zo dan wavhten we gewoon tot we alles op orde hebben in ons nieuwe huis in 2012

Groetjes beertje

waarom laat je het even allemaal niet nakijken dan inderdaad? Lijkt mij wel verstandig als je er “last” van hebt namelijk…



Hoe is het nu?

Ik heb de innesteling niet gevoeld.

8een innesteling kan je zeker voelen maar hoeft niet voor iedereen zo te zijn .



met een spiraal kan je zeker nog wel zwanger worden en is ook niet 100% save de eitjes komen gewoon nog alleen het baarmoederslijmvlies zou minder of niet aangemaakt moeten worden en het moet wat met je slijm ook doen .



er zijn best al veel vrouwen met een spiraal koper en de mirena dat ze toch zwanger zijn .



ik zou zeggen ga even testen en of naar je huisarts …



succes

Hey lieve mensen



Bedankt voor jullie reactie

Ik kan helaas niet zeggen of ik wel of niet zwanger ben want moet eerst mijn loon hebben wil ik een test kunnen halen. Daar baal ik wel van maar is niet anders.

Ik dacht al is eerder zwanger te zijn maar dit was niet zo dus t is best wel moeilijk om te denken of t wel of niet zo is.

Er zijn dagen bij dat ik t echt denk van ja en dagen bij dat ik denk ik maak mezelf weer gek. Verder buiten mijn buik problemen om gaat het heel goed.

Ik vind het fijn dat er toch mensen zijn die je willen helpen.



Groetjes beertje

heb je echt geen 5 euro ofzo? bij de kruidvat heb je al 2 testen voor 5 euro…

idd testen zijn niet zo duur

Bij de plus ook rond de 6 euro :wink:

Hoi meiden



Yes mijn loon gehad en test gehaald

Helaas deze was negatief maar dat geeft wel een zeker gevoel

Nu heb ik gehoord dat veel klachten die van de mirena zijn veel lijken op een zwangerschap dus zal t daar wel van zijn laten we t daar dan maar op gooien he.

Nu eerst sparen voor de inrichting van ons nieuw huis dat in 2012 af is. En ja dat is ook het jaar dat mijn 5 jaar limit van de mirena er op zit wie weet horen jullie een paar manen later de tekst YES en de rest hahaha

Nu eerst genieten van t leven en de evenementen op mijn werk.

Groetjes en tot snel

Beetje