Ik heb me laten verleiden om eens vlees te halen bij de slager.
Afgezien van het feit dat het een rib uit mijn lijf was (hihi woordgrap 8) ) smaakte het ook nog eens veel beter.
Is het kwaliteitsverschil slager/supermarkt nou echt zo groot, of was het in mijn geval psychisch, omdat ik graag wilde dat het lekker zou smaken, omdat het zo duur was? :think:
Slager is gewoon echt het beste al zeg ik het zelf!!! Ik haal het echt altijd bij de slager :thumbup:
bij ons is de slager goedkoper en lekkerder!!
daarom halen wij het bij de slager en de groenten bij de boer iets uit leeuwarden ook veel lekkerder en goedkoper!!
Welke boer?
Vlees afentoe bij de slager, zit er hier niet echt eentje in de buurt namelijk. De c1000 hier heeft ook goed vlees.
Ik ben benieuwd of het echt het beste is.
Hier is de slager iig wel duurder.
bij de slager is wel gewoon goed maar ik geniet net zogoed van het vlees uit de supermarkt wat veeel goedkoper is…
Ik vind vlees van de slager ook het lekkerst…Maar ik ben ook bevooroordeeld,want ik werk bij een keurslager.
Ik haal ook gerust wel eens vlees bij de C-1000,maar ik merk toch echt verschil.
Vlees van de slager vind ik ook veel lekkerder. Hoe het komt weet ik niet, maar je proeft het meteen, ook als je het niet zelf gekocht hebt.
Vlees van de slager is over het algemeen zoveel lekkerder, zeker bij een scharrelslager. Dan hoeft er geen laag paneer of marinade overheen.
Wij halen ook bij de scharrelslager, een keer in de maand vullen we de diepvries. Ik haal ook wel eens scharrelvlees bij AH, maar dat is toch niet zo lekker.
okok kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt, maar als ik bij mijn ouders in het dorp ben ga ik soms daar nar het slachthuis, daar hebben ze een winkeltje bij,
Je kan daar vaak ook zien van welke boerderij het vlees komt ( als je de omgeving een beetje kent, weet je ook welke boer “altied good met de beeste umgeet” of zoiets . maar goed, of zoals een tijdje geleden was er vlees van dieren van de schaapskudde die daar op de hei loopt,
dat geeftmij toch een prettiger gevoel hoe hypocriet dan ook
en ,de prijzen zijn echt fantastisch
en het wordt daar gerund (raar woord ineens) door twee heren die vroeger de keurslagerij in ons dorp hadden, nog een paar medewerkers en een ouwe italiaan OH MAn en die maakt daar dus ookchorizooooo enzo :drool: :drool:
Maar goed vlees van de slager vind ik in elk geval ZEKER wél lekkerder .
hoewel ik het dus zelf bijna nooit koop ( tijd voor grotere vriezer)
Nb kopen we kip af en toe bij een biologische boerderij zo nou DAT is pas een verschil met wat je in de winkel koopt!
Ik vind het vaak ook wel lekkerder, maar moet zeggen dat de c1000 ook wel goed vlees heeft :thumbup:
Vlees bij de slager vind ik ook veeeeeeel lekkerder smaken. Voor zoë haalden we alles bij de slager, maar nu niet meer. Het is veel te duur. Nu halen we het meestal bij de C1000 of bij AH. Is ook niet verkeerd.
becca, je bent dan ook wel naar een hele goede slager geweest he
De shoarma daar is ook veel beter dan die van de supermarkt, die haal ik nl altijd.
Hier altijd vlees uit de supermarkt (meestal Jumbo of AH), bevalt erg goed. Ik zie niet waarom ik dan ook nog eens naar en andere winkel zou gaan om meer te betalen voor m’n vlees…
Groenten en fruit haal ik eens per week op de markt, dan blijft het veel langer goed.
Vlees vd slager vindt ik idd veel lekkerder dan van bv de c1000…Bij de c1000 vindt ik het echt :sick: :sick:
Ah vlees is overigens ook goed te eten, vooraal het bbq vlees is goed…
Maar de slager overtrefd alles.
Wij kopen altijd vlees bij de slager behalve als het door de macaroni of nasi of een saus moet, dan merk je het verschil niet zo. Maar een gewoon stuk vlees van de super of van de keurslager, dat merk je echt wel! Ik haal ook nooit gourmetvlees bij de super (alleen als aanvulling soms maar nooit als 'hoofd’bestanddeel) want gourmetvlees van de slager is veel lekkerder… en helaas ook duurder.
Ik ben eigenlijk bewust minder vlees gaan eten (al vind ik het zo lekker), gewoon omdat vlees niet zo heel erg gezond is, zeker niet uit de bio industrie waar beesten volgestopt worden met hormonen, antibiotica en andere rotzooi)
Voor onze hoofdmaaltijden koop ik altijd wel kwaliteit; heerlijk brood liefst zelfgebakken van meel van de molen, groenten van de (bio)boer, vis op de visafslag, eigengemaakte kaas van de kaasboerderij, seizoensfruit bij de telers hier in de buurt en vlees van de scharrelslager.
Ik doe dat liever dan geld uitgeven aan snoep en snaaiierij. Dat hebben we dan ook bijna niet in huis.