Het vieste ooit...

…nah, soory hoor, maar hier moet ik een topic voor openen. Haal net vrolijk mn C1000 boodschappenpakket op. Zitten er pakjes Stimorol Fusion in met chocolade en caramel. Ik ben niet vies van chocola dus gooi in volle verwachting een gumpie naar binnen… Meeeeeennn!!! Ik moest kokken (en dan niet kindje op komsten)… dat is het smerigste wat ik ooit in mn mond heb gehad…jekkie… Na 1 beet heb ik het vreselijke geval uitgespuugd en een halve liter water gedronken… Exht, niet te geloven…er moest dus een produktontwikkelaar werken bij Stimorol werken die dit bedacht heeft…waarna iemand het ook nog heeft geodegekurd om op de markt te brengen… Echt te smeeeeerig dit…



Iemand een chocolade/caramel kaugompje???

ik heb die chocolade/mint, en nee zijn niet geweldig!!



en ik ben gek van chocolade normaal

Ik vind ze ook om te :sick: :sick: :sick:



De strawberry/Lime daar in tegen is :drool:

hm lijkt me kwa combi al niet zo lekker,



toen ik het topic las , het vieste ooit dacht ik



spruitjes :sick:

Ik ben dol op chocola en dol op de stimorol fusion (eucalyptus/mint) maar aan deze variant ga ik me dus echt nóóit wagen. Het idee alleen al toen ik hoorde dat dat bestond :sick:

B´Elanna hier vindt hem heerlijk… nou, van mij mag ze hem hebben…

whaha Wisje , wat kunnen kinderen toch rare smaken hebben hé?



En wellicht bij t ouder worden veranderd nog eens meerdere malen…



nu de kauwgompjes kunnen jou kant op :lol:

Kauwgum met choc./caramel smaak lijkt me sowieso al een slechte combi!!! :sick:

IK haal van de week m’n pakketje op, ben benieuwd!

als er nog vrijwilligers zijn… ik stuur ze wel op hoor… wacht, misschien moet ik de verapkking nog even lezen; zijn het straks ineens afslankkaugompjes; kots je slank…

:lol: :lol: :lol: ik had chocolade mint :sick: ook zo lekker

Van kauwgom verwacht ik dat het fris of fruitig is.

Chocolade mint caramels vind ik heerlijk, maar aan deze kauwgom zal ik me niet gauw wagen.



Zo vind ik tandpasta met een andere smaak dan mint echt niet lekker.

Esmay vind het geweldig en ik durf ze niet eens in mijn mond te steken :oops: lijkt mij ook geen combi

hier de chocolade mint in het pakket, vond het naar after eight smaken, ook niet voor herhaling vatbaar.

Hier de chocolade/caramel en ik vind ze eigenlijk best wel lekker :oops: :mrgreen:

Ik vond de chocola / caramel ook walgelijk :sick:

Ik had ook de Choco/Mint combi, maar ik vind ze eigenlijk wel goed te pruimen…

Hmm, zwager nam ze net mee. Indy vond ze smerig, ik vond het eigenlijk nog wel gaan maar liever niet en Kes vond ze lekker, haha! Kes heeft nog 24 kauwgompjes hélemaal voor zichzelf :mrgreen:

whaha ik heb nu een proefpakketje,



vind ze wel lekker :drool:



alleen de smaak blijft 1 minuut en dan is t weer eraf… jammer dus ,

ojaa bah, toen ik het pakketje ophaalde dacht ik ook hmm ffe proberen maar gatver wat was dat vies!

mijn dochter had er 1 te pakken en vond het heerlijk haha…

maar helaas voor haar mag ze dat nog niet van me hebben…

Ik vind ze lekker! Maar ik ben zwanger :lol: