Het verhaal van een hele trotse mama... Upd p2 onderaan!

Even van me af typen, wat ben ik trots, wat is dit genieten zeg!!

Bij Lenn heb ik het zo moeilijk gehad om de bv te kunnen doorzetten! Eerst mega kloven, Lenn viel heel veel af en had 2,5 week nodig om weer op geboortegewicht te komen, moest met tepelhoedjes voeden omdat Lenn echt niet wist wat ie met een tepel moest en ik per sé bv wilde geven, voedingen duurden altijd ongeveer een uur (ook toen Lenn al een maand of 5 was deed ik ong 40 minuten over 1 borst, 8 voedingen per dag) en na 4 maanden was 1 tiet er klaar mee (nu blijkt waarom: ik heb daar een piercing gehad waardoor er in madonna houding door litteken weefsel weinig melk uit komt. Ik “moet” in rugby houding voeden om hem goed leeg te krijgen… dat wist ik niet) en moest ik verder voeden met 1 borst. Toen hij na 8 maanden zelf ook nog eens aangaf dat het klaar was was ik wel heel trots, maar keek ik ook terug op een niet al te makkelijke tijd…

Mijn kleine meisje is vandaag 1 week oud, en op 20 gram na al terug op haar geboortegewicht :inlove: hapte vanaf dag 1 “volgens de boekjes”, corrigeert zichzelf wanneer de tepel niet goed in haar mondje ligt door gewoon zelf even opnieuw aan te happen :inlove: , klokt zich in 10 a 15 minuten vol en is dan voor zeker 3 uur tevreden… Ik heb de eerste 2 dagen kloven gehad, en verder helemaal niks! Geen pijn deze keer, geen stress, geen tepelhoedjes… Zo trots ben ik!!!

Ik streefde bij Lenn naar sowieso 6 maanden bv, kijken of de kleine meid en ik dat wellicht kunnen verdubbelen en/of wie weet nog langer genieten… Dit is zo heerlijk om te doen!

Wat genieten dat het nu zo goed gaat :dance: :clap:

Maar fijn dat ik het stukje over die piercing lees, misschien kom ik hier ook wel voor te staan. Heb namelijk ook een piercing gehad, dus mocht het niet lukken is het misschien een idee om hier aan te denken :thumbup:

Hoop dat je nog lekker lang kunt blijven voeden zonder problemen :pray:

wat een super berichtje :inlove:

Wat heerlijk dat het nu ‘gewoon’ goed gaat en je kleine meid het zelf wel even regelt en goed ook :thumbup:

Er zullen misschien nog wel hobbeltjes komen (4 maand dip of een wereld die groter en interessant wordt) maar als het begin goed is… dan zijn die latere hobbeltjes veel makkelijker te nemen, je weet dat het goed kan namelijk en vaak is een hobbel ook zo weer genomen.

Hier had ik bij de oudste ook 6 maand als streven… niet gehaald… bij de 2e ging het super en had ik ook zoiets… misschien kunnen we dat jaar wel halen… hij heeft meer dan 2 jaar gedronken :lol: wie weet wat voor berichten we hier over 2 jaar van jou lezen.

Geniet lekker verder :-*

@romata wrote:

Wat genieten dat het nu zo goed gaat :dance: :clap:

Maar fijn dat ik het stukje over die piercing lees, misschien kom ik hier ook wel voor te staan. Heb namelijk ook een piercing gehad, dus mocht het niet lukken is het misschien een idee om hier aan te denken :thumbup:

Hoop dat je nog lekker lang kunt blijven voeden zonder problemen :pray:

Bij mij is het zo dat door de gaatjes van mijn piercing en aan de onderkant van mijn tepel de meeste melk komt… (bovenkant is door litteken weefsel beschadigd en die kanaaltjes zijn beschadigd/dicht) In madonna-houding drukt ze die piercinggaatjes dicht en komt alleen dat kleine beetje uit de onderkant van de tepel. In rugbyhouding zijn alle vlakken “open” zodat de doorstroming beter is. Het enige is dat ik een beetje extra de bovenkant van mijn borst moet masseren tijdens het drinken…

:thumbup: Super dat het nu zo gaat…en je mega kan genieten van het voeden van je meisje! Vooral doorgaan…ik voed mijn meisje nu een jaar en een paar weken terug leek ze er genoeg van te hebben, nu begint ze zelf mijn shirt omhoog te doen omdat ze weet waar het vandaan moet komen.

Heerlijk om jouw verhaal te lezen, en ook dat anderen iets aan jouw tips hebben vanwege een eerdere piercing…geniet lekker verder!

fijn dat het zo goed gaat Affie!

Wat super zeg, geniet ervan!

En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie meisje :thumbup:

Heerlijk :inlove:

Wat heerlijk, geniet er maar van :inlove:

Ik was destijds geen lid hier, maar heb het wel gelezen over Lenn, en de onzekerheid, pijn enzo.

Had het met je te doen! en als ik dan dit bericht lees, wat een trots! :inlove:

Affie geweldig dat het zo goed gaat :thumbup:

Affie knap hoor!! En de eerste paar weken zijn het zwaarst en dan nu al volop van kunnen genieten!! Super meid :-*

Super zeg!! Zo kan het dus ook. Ik hoop dat mijn 2e bv periode ook beter verloopt.

Affie wat goed meid :dance: :dance: :dance: super hoor

wow! super zeg! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. lekker van genieten :inlove:

… en als vandaag dan ook nog blijkt dat de kleine meid maar liefst 450 gram is aangekomen in 1 week dan zit dat nóg lekkerder hoor op m´n roze wolk! :inlove:

Wat heelijk om te lezen ze doet het goed op jouw room :smiley:

lekker blijven zitten samen met die superbaby :inlove:

:clap: :clap: :clap:

Goedzo, lekker doorgaan.

Hoe reageert Lev als je aan het voeden bent?

:-*

:dance: goed zo!!