het regent het regent....

en het is nog koud ook :?

Hmmm een beetje frips is het wel ja… Waar ik gisteren was, was het maar een krappe 32 graden warmer dan nu hier. :mrgreen:

Is heel smerig weer moest net mijn kind halen op de fiets lekker met die storm en regen ppppfff en gisteren ook al van dat snert weer bah.



Heb liever kou en droog weer.

Het voelt alsof ik helemaal niet weggeweest ben. :cry:

@Ruud wrote:

Het voelt alsof ik helemaal niet weggeweest ben. :cry:




Dat is ook erg :silenced:

@Ruud wrote:

Hmmm een beetje frips is het wel ja… Waar ik gisteren was, was het maar een krappe 32 graden warmer dan nu hier. :mrgreen:




waar ben je geweest Ruud?



Tip: doe de gordijnen dichtm zonnigste foto van jouw vakantie op tv in beeld, verwarming op sambal en je bent toch een beetje terug daar :wink:



Ik moet zo op de fiets boodschap doen, ga kijken hoelang het duurt voor ik doorweekt ben, maar is goed voor de plantjes, toch??? :wall:

@Ruud wrote:

Hmmm een beetje frips is het wel ja… Waar ik gisteren was, was het maar een krappe 32 graden warmer dan nu hier. :mrgreen:




waar ben je geweest Ruud?



Tip: doe de gordijnen dichtm zonnigste foto van jouw vakantie op tv in beeld, verwarming op sambal en je bent toch een beetje terug daar :wink:



Ik moet zo op de fiets boodschap doen, ga kijken hoelang het duurt voor ik doorweekt ben, maar is goed voor de plantjes, toch??? :wall:

naaaah je werd wel gemist …

ook ik heb het liever droog

maar ja… het is nu eenmaal herfst

Ik was onder andere in Jakarta, MamaManon. :inlove: