het plakt zegt hij

Hallo,



M zit heel vaak bij zijn piemel ook op straat.

Het plakt zo erg zegt hij dan, hij vind het zelf ook vervelend.

Ik ben al naar de ha geweest omdat ik dacht dat het kwam omdat zijn voorhuid nog niet helemaal naar achteren kan. De ha vond dat zijn piemel er normaal uit zag en over zijn voorhuis zei die kan nog wel tot aan pubertijd duren.

Maart ik stoor me er enorm aan als die er weer aan zit helemaal als we buiten zijn.



Hebben meer jongens hier last van?



Esmie

Goh niemand :think:

Nou, de voorhuid van mijn zoontjes zit ook nog vast, maar ze zitten er niet continue aan. Ze zeggen ook nooit dat het plakt. Voor hun hoort hij gewoon over de eikel heen en schuiven ze sowieso het huidje (uit zichzelf) naar achteren.



dus nee, geen ervaring.

Hier ook geen ervaring, onze jongens zijn nog een stuk kleiner.



Maar helpt het misschien als je vaker tussendoor wast? Dus ook na het plassen enzo?



Succes!

Ja ik dacht ook mischien plakt het omdat hij vies is maar als hij net onder de douche weg komt heeft hij er ook last van. en ik heb er weleens goed naar gekeken maar zag ook niks.



Maar ik ga morgen gewoon uitproberen om het elke x na het plassen met een doekje te wassen.



Hij zit er ook niet constant aan hoor hihihihi maar wel vaak.

Misschien andere onderbroekjes proberen.

Iets wijder of juist iets strakker (weet niet wat hij nu draagt).

Hij heeft ze in alle soorten :mrgreen: wijd, strak,boxer en gewone onderbroekjes.

Hier ook geen last van … al zit ie als hij naakt is er wel graag aan dat wel :mrgreen:



Misschien idd na het plassen vegen. Nu moet ik zeggen dat ik Verôn dat ook meteen heb geleerd. Al die druppels in de onderbroek :? Kan idd wel gaan plakken natuurlijk :wink:

Misschien is het aan het loskomen? Het voorhuidje bedoel ik?

Ik kan me voorstellen dat dat zou kunnen plakken.



Anders moet je eens googelen op “vernauwd voorhuidje“ of “fimosis“. Misschien dat je wat herkenning krijgt en op die manier verder kunt.



Stan heeft er last van, maar hij is te jong om er iets aan te doen nog. Kan nog vanzelf over gaan. Één van de symptomen is dat de plasser een ballonnetje wordt bij het plassen. Dan kan er urine tussen de huidjes achter blijven wat kan irriteren, en misschien jeuken of plakken.



Groetjes,

Noortje

Ik ga morgen weer met hem naar de ha.

Het is voor hem ook niet leuk als die steeds eraan zit omdat het niet goed voelt.

Hoe was hetij de HA?

Beetje te snel getypt… :oops:

Hoe was het bij de HA?

Ha kon niks eraan zien.

Maar het gekke is sinds we er zijn geweest en de ha heeft gezegt dat hij er niet zoveel aan moet zitten doet hij het ook niet meer :dance: