het onweert en het bliksemt.....

Het was vandaag een beetje nevelig, af en toe een bui, maar tegen de avond begon het prachtig op te klaren. In de zon een broodje gegeten en nu schijnt de zon al een paar uur onafgebroken. Heerlijk avondje!!! :dance:

Hier wat donker en miezer regen gezien…

Lekker het hele huis gedaan en anders egzet dus was een productief dagje :lol:

Gister nog wel gebbqued gelukkig niet wacht tot vandaag 8)

Hoe is het weer bij jullie? Hier regen :cry:

Wow hier lekker de zon deze keer 8)

Hier (Oosterhout bij Nijmegen) ook regen, bleh! :evil:

Donkere drukkende lucht, maar af en toe een flauw zonnetje in Den Bosch

tis hier grauw… we moeten wel zon, want we hebben stratenspeeldag hier… en gerekend op mooi weer… zoals he tnieuws telkens aangaf!

hier in breda ook bewolkt en grauw maar wel heel warm en benauwt

hir nu denk ik nog geen 15 graden!

nou hier wel hoor, graadje of 20-22 halen we zeker!, maar waterig zonnetje , heel benauwd en klam… bah

Van mij mag de zon wegblijven vandaag. Hoe meer zon, hoe kleffer het wordt, veel te veel bewolking en vocht in de lucht.

hier erg grijs, was erg optimistisch om de korte broek aan te doen, maar heb het koud… brrrrr

Ik vind het nu wel lekker hoor.

Ik heb net buiten zitten ontbijten (dik verslapen :wall: ) in het zonnetje, wat net genoeg schijnt om niet te heet te worden.

Jammer van die vochtige lucht.

De regen komt eraan, in iedergeval volgens buienradar.

Ben blij dat ik net even een nieuwe paraplu heb gekocht :smiley:

Ik vind het maar plakkend weer nu. Ik zat net op de fiets in de zon met regenspatjes om mijn hoofd … geen wolk te bekennen :think:

Ik druip nu al van het zweet (zal wel door de zwangerschap komen) en ik ben niet van plan vanmiddag nog veel naar buiten te gaan. Het lijkt wel of we in de tropen wonen op het moment.

En wat er vannacht naar beneden is gekomen. De auto was blauw, maar is nu bedolven onder het zand.

hier ook geregent nu zit mijn auto onder de saharazand

@ingrid1 wrote:

hier ook geregent nu zit mijn auto onder de saharazand

hier ook een erg vieze auto :thumbdown:

wacht nog even met wassen

mager zonnetje graad of 25

pfffft hier erg klam … vies weer :thumbdown: