Ben trouwens wel blij dat ik net nog even de was heb binnengehaald… :mrgreen:
@Pumba wrote:
Ik zag ook op buienradar dat er straks noodweer aan komt en ik ben op de fiets naar het werk gegaan :? :evil: Hopelijk komt het wat later, na half 6 mag het los gaan![]()
Helaas… :hug:
Het is hier net tekeer gegaan met veel onweer en regen!
Buiten is het nu lekker koel!! :dance:
Hier in Oosterhout bij Nijmegen heeft het vanmiddag wel even geregend. Niet lang, niet veel en geen onweer gehad. Als je nu naar de buienradar kijkt hoe dat beetje regen van vanmiddag zich ontwikkeld heeft :shock:
Enne, die jurk die Anna Sofie aan heeft heb ik in het bruin voor Indy :mrgreen:
Vanmoregn al regen gehad… nu mag het wel weer komen &… afkoelen!
Kan iemand de regen hierheen sturen
Hier schijnt de zon nog maar een beetje regen is wel lekker :oops: :oops: :mrgreen:
Heb net de hond even uitgelaten en zonder jas was het best frisjes… HEERLIJK!
Heeft hier vanmiddag iets gesputterd in Ommen en wel gerommel gehoord maar dat was het.
Vriendin staat in hardenberg op de camping en die hebben een flinke bui en flinke onweer gehad!!!
Hier in huis kan je beter wezen dan buiten heerlijk als je de rolluiken overdag dicht houd!!
Bij mijn ouders op de camping (Drenthe) staat het blank!
Hier in de stad is blikseminslag geweest en door windstoten zijn er bomen ontworteld :?
Nu is het lekker fris buiten en het zonnetje schijnt weer 8)
Nou ja! :shock: Het zou vandaag toch absoluut niet gaan regenen?
Precies boven Dordrecht hangt dit… :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Gelukkig een plaatselijk iets.
IN zwijndrecht dus ook! :wall:
Het regende zo hard dat het alarm van mijn cabrio afging…
hier is het nu heerlijk warm droog en zonnig weer, geen windje er bij dus waaaaaaaaaaaaarm
We hebben gistermiddag wel een bui gehad, veel regen en ietwat gerommel en geflits maar nauwelijks noemenswaardig, de kids vonden het " erg" genoeg zo .
hier is het ook lekker bewolkt :?
en dat terwijl ik vanmorgen vroeg het badje heb gevuld :?
nu maar hopen dat die “bui” gauw overwaait
:dance: :dance: :dance: keihard inmiddels hier!
hopelijk morgen weer over
@ruud wrote:
IN zwijndrecht dus ook! :wall:
Wat maf zeg… :shock:
Hier in Barendrecht heeft het maar een klein beetje geregend en wat flitsen gezien, maar geen gedonder (heel erg in de verte misschien) oid…
@Mir71 wrote:
@ruud wrote:IN zwijndrecht dus ook! :wall:
Wat maf zeg… :shock:
Hier in Barendrecht heeft het maar een klein beetje geregend en wat flitsen gezien, maar geen gedonder (heel erg in de verte misschien) oid…

Hier (overijssel) heel veel flitsen en in de verte onweer tot nu toe.
Komt wel deze kant op volgens mij,
Maar dat geflitsssssssss tjeeeeeeeee wat naar rijden was dat net terug van het werk.
Ben er niet zo happig op :thumbdown: :thumbdown:
waar overijssel :S
je hebt pb
Hier in Gouda tot nu toe wel wat flitsen. Helaas nog geen onweer. En als ik de buienradar zo bekijk is het hier inderdaad langs getrokken en komt er voorlopig niets. Maar lekker mn bed in dus.
Toen het vorige week onweerde waren er trouwens 2 stroomstorinkjes: de eerste net voor ik naar bed ging. Toen moest ik mijn wekker dus opnieuw instellen. Heb me de volgende ochtend giga verslapen want 's ochtends vroeg was het blijkbaar weer gebeurd dus stond m’n wekker weer te knipperen :wall:
Gelukkig geen belangrijke afspraak, maar was wel lullig dat ik 2 uur later bij mijn vrijwilligerswerk was
en nu begint het goed te regenen. Hoor het op de koepels in de keuken