ik heb een vrije dag zit lekker in de tuin met laptop op tafel onder de parasol erg warm is het maar ik klaag niet :dance:
ze hebben het wel over flinke regen buien maar nog niks gehad
Bij een collega is de bliksem ook ingeslagen. Het huis was net helemaal klaar, en nu kunnen ze dus weer opnieuw beginnen! Zo erg!!!
nou hier erg klam, net gras gemaait, maar zweten niet normaal
@hanneke wrote:
Bij een collega is de bliksem ook ingeslagen. Het huis was net helemaal klaar, en nu kunnen ze dus weer opnieuw beginnen! Zo erg!!!![]()
Ach… :hug:
@hanneke wrote:
Bij een collega is de bliksem ook ingeslagen. Het huis was net helemaal klaar, en nu kunnen ze dus weer opnieuw beginnen! Zo erg!!!![]()
dat vind ik zielig

Het is hier ontzettend warm. 26 graden binnen in de “koele kamer”. Buiten nog veel warmer. En lekker zonnetje. Ik klaag ook niet, straks houdt ze op met schijnen

begint hier bewolkt te worden
volgens buienradar gaat hier over een half uurtje een flinke bui vallen…
Waar zie jedat? zou je voor mij willen kijken in Den Helder
hier hangen er ook al donkere wolken boven het dorp!
Onweer hier…
Het trekt hier ook dicht en de vogels beginnen steeds rustiger te worden … ik verwacht nog wel wat gedonder hier.
hier ook onweer en heeeeeel erg drukkend, bah
Tegen 20.00 uur lichte bewolking in Den Helder. Zwaartepunt ligt in het zuiden van het land. Later wsch nog meer vanuit Duitsland.
vanuit duitsland? hier nog niets, maar kan ook omdat de muziek aan staat dat ik het niet hoor :think:
nee maar hier is alles drukkend warm benauwd en droog… maar wel bewolkt. van mij mag het komen
he bah volgens radar regent het straks ten zuiden van ons… waarom ie hier nu ik de regen wil???
nou er zijn al wel een paar drupjes gevallen :wall: laat het dan alsjeblieft fatsoenlijk regenen… dan frist het hopelijk wat op
het is hier vreselijk warm… tis hier ruim 30 graden… en het lijkt er niet op dat het al gaat regenen ofzo…
warm pffffffffffffffft
verlopig nog geen onweer:)
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
vooral in het zuiden van het land
Hier in Emmen is het nog heerlijk. Het heeft vanmiddag alleen even gerommelt, maar geen drup gevallen volgens mij. Het begint alleen zo af en toe ff flink te waaien, maar dat is wel lekker fris.
ik wil NU verhuizen, naar het zuiden van het land:D maar dan niet voor altijd maar alleen zolang de buien duren.