het onweert en het bliksemt.....

@chantalmvbrittany wrote:

ah neeeeeeeeee he

waar ligt dat overijssel?

Ja

Ook wij zijn maar naar binnen gegaan. Het regent nu. En de bliksemflitsen gingen al een half uurtje rond. Konden we mooi naar kijken :lol: :lol:

gaat goed te keer

Hier niets! het is hier zoo koud! ik wil onweer :wall:

Hier nog steeds niks gehad.

Zal wel weer een benauwd dagje worden.

hier ook niks gehad…

alleen buienrader vertoonde gisteraaf nie veel goeds nee in het gebied vanaf achterhoek schuin trekkend richting texel enzo … wij zaten net onder die grens,.

liefss :vlinder:

@neirod wrote:

Hier nog steeds niks gehad.

Zal wel weer een benauwd dagje worden.

En elke dag meer hoop ik op eindelijk eens een échte regenbui hier…want in de afgelopen weken is het hier nooit meer geweest dan een buitje van een minuut of 10…alles in de tuinen verdort gewoon helemaal…

En benauwd! Vreselijk gewoon!

hier net zo helaas… van mij mag het nu wel ff flink afkoelen…

@klavertje4 wrote:

hier net zo helaas… van mij mag het nu wel ff flink afkoelen…

Ik zou zeggen, kom langs!!

Ik denk er zelfs over om de kachel aan te doen :shifty:

wat is nederland toch een apart land he in friesland is het drukkend warm maar hoop wel dat het vandaag ff droog blijft vanacht mag het wel gaan regenen dan hebben we er geen last van :think:a

Hier vandaag straaaaaaaalend weer!!! strak blauwe lucht, lekker temperatuurtje… kortom heerlijk!!!

hier is het ook prachtig weer :thumbup: We gaan zo naar mijn ouders in Zutphen, hoop dat het weer daar ook goed is :pray:

Hier ook heerlijk weer 8)

Hier erg bewoklt. En helemaal niet warm. Ik vind het zelfs frisjes.

Ik wil regen!! :wall:

Ik ben nog niet buitengeweest, maar ik denk dat het frisjes is, dat was vanmorgen al zo dat de raam openstond.

hier(limburg)regent het

hier wel droog maar niet echt warm

het regent :cry:

Hier in Groningen is het stralend mooi weer!!!

Blauwe lucht, zonnetje 8)

Het is hier heerlijk. We zitten heerlijk in de tuin. Amber is net nog in badje geweest. Dus laat de regen maar lekker wegblijven