Hier ook onweer… Ben er al zo bang voor… Gelukkig ligt die kleine lekker te slapen… Hoop dat ze niet wakker wordt voor het over is…
hier in de kop van noord-holland is het nog droog :dance:
(maar niet voor lang ben ik bang)
Hier in Zuid holland regent het ook, nog geen onweer of hagel.
Ik denk dat ik zo maar even snel boodschappen ga doen voor het ook deze kant opkomt. Tot nu toe nog mooi weer in Emmen
hier nu regen in onweer (overijssel)
ik vrees dat wij het rond 3 uur krijgen…
friesland, motregen
regen achtig en af en toe wat gerommel!
Ik heb mijn boodschappen in huis Het begon op de terugweg al wat te spetteren. Ik hoef er gelukkig niet meer uit vandaag.
regen en gerommel puntje van overijssel
tegen friesland aan
hier is het droog :dance: :dance: :dance:
gelukkig want moet vandaag al een groot gedeelte gaan verhuizen en dat schiet niet op met regen
Eindelijk iets wat op een zonnetje lijkt… Ik hoop dat we het hier gehad hebben…
Ik lees dit net op NU.nl:
Veel overlast door noodweer Achterhoek
VORDEN - Korte felle buien met onweer hebben donderdag rond het middaguur in de Achterhoek veel overlast veroorzaakt.
In een straat in Vorden sloeg de bliksem in bij drie woningen. Daardoor ontstond een gaslek en bij een van de woningen ontstond een gat in het dak.
Ook in Aalten sloeg de bliksem in een woning. Bij een aantal bedrijven raakte de alarminstallatie van slag.
Als gevolg van het noodweer heeft het treinverkeer tussen Vorden en Ruurlo vertraging opgelopen. Volgens een politiewoordvoerder is niemand gewond geraakt.
Hier wel wat benauwd niet zo erg als gister, heb vanmorgen lekker buiten gezeten maar rond kwart voor 12 kwamen er toch grote regendruppels.
In middenmeer.
Hier in Den Helder is het weer droog.
Wat een “raar” weer… Als je naar buiten kijkt is het zo grijs en donker dat het winter lijkt, maar je kan gewoon in je korte broek en hesje aan naar buiten zo warm is het…
hier gewoon mooi weer (groningen valt uit buiten de boot)
Tis hier triester dan triest… wat een grauwe boel zeg bahbah!
Grauw maar wel warm, heel apart weer baal er ook behoorlijk van had zo graag achter in de tuin boek willen lezen.
hier nu een zonnetje… en warm
@klavertje4 wrote:
hier nu een zonnetje… en warm
Dan hoop ik dat het doorzet naar Sneek, zover is dat niet bij jou vandaan :mrgreen: