Het mopper & baal dat het zo lang duurt-topic

Hier een nieuw deel om in te kletsen. Succes met zwanger worden!



Link naar het oude topic

Zit ik pas nog te mopperen in dit topic omdat het allemaal zo lang duurt… Heb ik eergister een positieve test in handen, en gister weer…



Hoop dat het voor de andere dames ook snel raak mag zijn

Gefeliciteerd, maar dit hoort natuurlijk in het juichtopic :wink:

gefeliciteerd dan maar…

ik niet, net ongesteld geworden terwijl ik morgen of zaterdag eigenljk moet worden, en me op ingesteld maandag pas te gaan testen…

ronde 5 moeten we nu mee beginnen, terwijl ik gespannen borsten heb en lichtelijk misselijk… :frowning:

Nu maar niet meer mee bezig houden en wel gewoon om de dag knutselen , wat we al deden… en verder niet mee bezig houden dan alleen, werk zoeken… :cry:

Ik vind het ook allemaal weer erg lang duren.



Nu is er ook nog eens een reorganisatie bezig binnen mijn bedrijf en mag ik alleen maar hopen dat ik mag blijven want zie maar eens een werkgever te vinden die zo flexibel is met de uren als je naar het ziekenhuis moet.



BLEGH!

Inmiddels ben ik 7 weken zwanger… dus dit topic, ben ik dan niet meer te vinden…



succes iederheen… :lol:

Babywens,gefeliciteerd!

Compleet doorheen zitten al 1,5 jaar bezig en de ene teleurstelling na de andere.

In de vriendenkring is de ene na de andere zwanger en gaat het nog maar over 1 ding …

Pfff … jaloers? Afgunst? Nee geen afgunst maar ja pure jaloezie. .

Overweeg nu om de maca capsules te gebruiken, iemand bekend mee ?

wieffi ik snap je gevoel hier al 3 jaar bezig zie mijn onderschift ook :frowning: helaas kan je een zwangerschap niet afdwingen wel kan ik je mee geven probeer er niet al te veel op te focussen hoe moeilijk soms ook .



de capsules ken ik niet weet niet of je al bij een gyno loopt en alles verder in orde is ? anders misschien een idee om dingen te laten na kijken



succes