Het mooiste moment van de dag...

Als ik 's avonds Jim naar bed breng en altijd 3 boekjes moet lezen, Momo een kusje heeft gehad en zijn oogjes dicht doet. Dan moet mama bij Jim slapen, doe ik het lampje uit en gaan we samen liggen knuffelen. Vertel ik hem dat ik van hem hou en dat hij zo lief is en dat hij maar lekker moet slapen en mooie dromen moet dromen. Hij komt dan altijd lekker tegen mij aanliggen met zijn voetjes op mijn bovenbenen. Na een minuut of 5 knuffelen zijn we allebei lekker rustig en valt alles van die dag van je af. Met heel veel moeite sleep ik me dan weg bij mijn lieve mannetje in zijn lekkere warme bedje, maar het liefst knuffel ik hem dan plat! Dat vind ik echt het fijnste moment van de dag! Lang leve het grote bed! Kan niet wachten om bij Sem ook zo’n soort ritueel te hebben!

Wat lief :inlove:

Heerlijk! :inlove:

Ooooh wat heerlijk! Het eerste wat ik dacht: DAT WIL IK OOK! Maar ik pas niet meer in het ledikantje van Senne :lol: Nog maar even wachten tot hij ook wat ouders is idd!

Wat klink je gelukkig!! :inlove:

Ja, wat heerlijk zeg! :inlove: :-*

Lieffffffffffff :inlove: :inlove:

Wat fijn Suus! :-*

Ohw wat klinkt dat heerlijk! smelt

:slight_smile:

Thanx! Is ook zoooo fijn en rustgevend en hij is dan zooo liefff :inlove:

Aah lief! Ik doe dat met Bas ook altijd…

Dat is de reden dat hij nog in mijn bed slaapt… Ik vind t zooo heerlijk!! Ik slaap zelf zo slecht als hij niet bij mij ligt haha! Hij gaat zonder problemen in zijn eigen bedje slapen als ik dat vraag, hier is het mama die er eigenlijk niet tegen kan, alleen slapen :oops: