Het moment vd waarheid

Minder om alles goed te volgen als je doof bent … :wall: :wall: :wall:



Leek me ook leuk om te gaan kijken !

@TaMa wrote:

@Christine wrote:
@TaMa wrote:
“Heb je ooit geflirt met een andere man waar je eigen man bij is?”

JA



“Heb je in je huidige relatie ooit met een andere man gezoend?”

JA



“Ben je in je huidige relatie tevreden over je sexleven”

NEE!





:roll: :roll: :roll:


Gelukkig wil ze wel echt oud worden met m…!




Ja lekker geloofwaardig he




Weet je ergens had ik het zo bedacht:

Ze zijn nu 13 jaar getrouwd, in de begin jaren hebben ze al heel wat strubbelingen gehad, dus zij flirte, af en toe zoende enzovoort, op een gegeven moment heeft hij haar eens flink de waarheid gezegd en haar voor het blok gezet toen is zij wakker geschut en wul hem dus nooit kwijt…



Of een ander senario, ze hebben een min of meer open relatie en hij flirt er ook aardig op los en zoent ook af en toe intiem met een andere dame… (optie 2 lijkt mij het minst aannemlijk btw)



Hm :think: op de sex vraag heb ik zo geen antwoord, mss is hij gewoon niet goed, of zijzelf niet…



Maar vind het wel een appart programma, niet echt leuk, maar ben toch te nieuwsgierig om het niet te kijken…

ik geloof wederom niet dat ik iets mis

wel gekenen,maar blijf er vooral niet voor thuis hoor.

Ik vond het net echt leuk en het antwoorden duurde zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang!

En niet te vergeten de controle van de antwoorden door de computer :wink: pfff

Hier in Amerika worden voor de show 50 vragen gesteld, waarbij de kandidaat aan een leugen detector zit. Van die 50 vragen kunnen er dan 20 in de uitzending gesteld worden.



Je weet van te voren waar je aan begint denk ik als je aan zo een programma mee doet.

Tjah en volgens mij was het voor die man geen nieuws meer hoor! Dus tja…

ehm wat was nou net het geval dat dat meisje (yvonne ofzo?) stopte?



We zapten er langs en toen stopte ze net.

En dan wil ik het ineens wel weten :oops:

Nou de vraag was of ze recent haar nummer aan een man had gegeven



en toen antwoorde ze nee euh nou doe dan maar ja en toen ineens nee



nou dat was niet waar dus, dus ze heeft wel haar nummer gegeven maar ik denk dan dat weet je toch… :think:

net was op boulevard dat ze blijkbaar haar nummer aan peter r de vries had gegeven. Maar dat was meer zakelijk, wel had hij daar niet om gevraagd en daarom was het niet de waarheid.

Dus dat is de reden dat ze gestopt is.

wat grappig, iedereen doet alsof die leugendetector voor 100% klopt en dat zij dus ‘niet meer weet of ze wel of niet iemand een nummer heeft gegeven’ als blijkt dat het antwoord niet klopt volgens die leugendetector.



zo werkt het natuurlijk niet.

Vind het maar een raar “verdacht” programma, ze moeten dan volgens mij van te voren echt je hele leven uitgekamt hebben! :think:

En die leugendetector,…daar geloof ik niet in hoor! :hand:

Een leugendetector geloof je niet in??? Volgens mij is het allang bewezen dat die dingen zo’n 95% accuraat zijn…



Wat ik nou wel afvraag. Stel je neemt op maandag die leugendetector test af, en op woensdag zijn de opnames van het prgramma.

Als ze op maandag aan je vragen met die test: heb je wel eens sex gehad met een ander tijdens je huwelijk? je antwoord eerlijk nee, en dat klopt dus. Woensdag zijn bv de opnames en ze stellen die vraag weer, kan je weer netjes nee zeggen dan is dat een goed antwoord in vergelijking met de test op maandag. Dan kan je dinsdag dus vreemd gaan bij het leven en kan je woensdag ongegeneerd liegen…



Tuurlijk waarom zou je dat doen. maar ik vraag me dus af hoeveel tijd er tussen de afname van de test en de opname van het programma zit

@Frank@ wrote:

Een leugendetector geloof je niet in??? Volgens mij is het allang bewezen dat die dingen zo’n 95% accuraat zijn…



nee het gaat niet om wel of niet zo'n detector geloven (al zou ik er niet voor 100% prat op gaan) het gaan om de conclusie die men trekt:

(edit, zie nu dat je opmerking een reactie was op loesje,niet op mij, maar dan toch....: )

ik heb alleen maar dat stukej gezien van dat telefoneren, dus even dat als voorbeeld:

zij zegt: nee ik heb niemand mijn nummer gegeven. de leugendetector zegt vervolgens: dat klopt niet, want je lichaam zegt dat je nu liegt. Vervolgens vraagt ze zich af: he, wie kan dat dan geweest zijn die ik een telnummer gegeven heb? Zo werkt het toch niet; als zij écht niet meer weet dat zij iemand wél haar telnummer gegeven heeft, dan zou die test moeten aangeven dat ze niet liegt. Die test test ten slotte of ze haar antwoord naar eer en geweten geeft, of het klopt met háár werkelijkheid niet of het antwoord daadwerkelijk klopt met de feitelijke werkelijkheid.

Ik vind dat zo`n raar programma



Wat een onzin

Bij gebrek aan beter wil ik dat nog wel eens kijken



Maar anders, nee hoor

@fiep klophout wrote:

@Frank@ wrote:
Een leugendetector geloof je niet in??? Volgens mij is het allang bewezen dat die dingen zo’n 95% accuraat zijn…



nee het gaat niet om wel of niet zo'n detector geloven (al zou ik er niet voor 100% prat op gaan) het gaan om de conclusie die men trekt:

(edit, zie nu dat je opmerking een reactie was op loesje,niet op mij, maar dan toch....: )

ik heb alleen maar dat stukej gezien van dat telefoneren, dus even dat als voorbeeld:

zij zegt: nee ik heb niemand mijn nummer gegeven. de leugendetector zegt vervolgens: dat klopt niet, want je lichaam zegt dat je nu liegt. Vervolgens vraagt ze zich af: he, wie kan dat dan geweest zijn die ik een telnummer gegeven heb? Zo werkt het toch niet; als zij écht niet meer weet dat zij iemand wél haar telnummer gegeven heeft, dan zou die test moeten aangeven dat ze niet liegt. Die test test ten slotte of ze haar antwoord naar eer en geweten geeft, of het klopt met háár werkelijkheid niet of het antwoord daadwerkelijk klopt met de feitelijke werkelijkheid.


Volgens mij heb je helemaal gelijk. Dat apparaat registreert je lichamelijke reactie en niet je onderbewustzijn. Dus als je zelf 100% zeker weet dat je de waarheid spreekt (zoals jouw voorbeeld) kan dat apparaat ook niks anders dan de waarheid registreren...

Ander voorbeeld: iemand in een psychose kan er 100% zeker van zijn dat hij/zij God is. Als er tijdens die leugendetector gevraagd wordt: ben jij god? en het antwoord dat gegeven wordt is JA, zou het apparaat dat als waar moeten registreren...

Kortom, ben het met je eens fiep :-)

Ik heb het afgelopen weekend een stuk gekeken en vind er weinig aan…

En idd, die leugendetector… :think:

Dus volgende week zapp ik er voorbij

@Maliesje wrote:

Ik vind dat zo`n raar programma



Wat een onzin

Bij gebrek aan beter wil ik dat nog wel eens kijken



Maar anders, nee hoor




bij gebrek aan beter: DVDtje kijken???

Ik zit het nu te kijken en ik vind het heel stom eigenlijk…



Het is gewoon bewust voor lu.l zetten van mensen ookal kiezen ze daar zelf voor.



En vragen als: geloof jij, zijn sowieso stom. Want hij kan heilig geloven dat hij/zij niet vreemd is gegaan terwijl dat wel zo is, dus wat is het antwoord dan?



Nee ik vind het echt niets. Allemaal sensatie, maar op een nare lage manier.