Het moment vd waarheid

@Angel & Luna wrote:

ik denk het niet zijn wel “smerige” vragen die gesteld worden hoor :think:



kan je nou een paar miljoen winnen en daarna gaan rente-nieren (en mensen omkopen je weer lief te vinden :silenced: :lol: :lol:) dan misschien :wink:




Omkopen om je weer lief te vinden… hihi Das vast ook anders te doen toch :mrgreen:



Hebben jullie trouwens gisteren Popstars gezien, die jongen die voor zijn dochtertje zong…

Wat een flut programma zeg, die man keek eerst nog vrolijk, maar na die vragen over hun huwelijk was hij een stuk minder vrolijk :wink:

Snap niet dat mensen hun huwelijk op het spel zetten voor wat geld…



@veertje wrote:





Hebben jullie trouwens gisteren Popstars gezien, die jongen die voor zijn dochtertje zong…
Owja de tranen stroomde over mijn wangen…

Pff ben ik niet de enigste die een traan gelaten heeft :slight_smile:

Ik heb het ook gezien en vond het wel geinig eigenlijk, ook meteen leuke gespreksstof samen met vriendlief op de bank… :slight_smile:



En hoezo zielig voor haar man? Hij zat daar toch niet onder dwang? Was zijn eigen keuze om er aan mee te doen.

WE hebben het wel over volwassenen die dondersgoed weten waar ze aan beginnen!

Beide partijen!



Ik heb wat vragen gehoord en eerlijk gezegd vind ik de meeste vragen nogal nietszeggend…

Ik zou op al die vragen een negatief antwoord kunnen geven…zolang mij de uitleg of verklaring voor dat antwoord niet gevraagd wordt,dan weet m’n partner nog niets…



Daarbij…weet ik zelf wel heel eerlijk hoe ik over bepaalde zaken denk??



Voorbeeld uit de reclame:

Een dame werd gevraagd:

“Zou je overwegen je vriend te verlaten als blijkt dat hij onvruchtbaar is??”



Euhh…als je goed naar de vraag kijkt kan je beiden antwoorden geven, ZONDER dat je daarme maar iets zegt wat je relatie beschadigd!



De vraag is namelijk “OVERWEEG JE!!!” Niet “GA JE”



Zij kan dus gewoon JA antwoorden…

Want…wees eens heel eerlijk allemaal…als je geen idee hebt hoe zoiets moet voelen (als blijkt dat je idd geen kids van je man kan krijgen) hoe kan je dan in godesnaam een heel reeel,eerlijk antwoord geven op die vraag!



JA ik overweeg…Maaaaaaaar…doe het niet! Zo…niets aan het handje…



En zo kan je bij elke vraag (in samenspraak met je partner) vrijuit antwoorden…zolang je maar ruimte houdt voor uitleg of beredenatie achteraf…als je samen van je verdiende geldprijs een weekje in de zon ligt…hihi…



Ach…vond die “lovetest” en “Temtation Island” programma’s erger…daar deden echt alleen mensen aan mee die ofwel TE naief over hun partner dachten of meededen en losgingen als afgesproken werk…

Zo leek het wel…ik zapte altijd door…

Ik vond het maar een raar programma! Ook het wachten op het antwoord vond ik heeeeel erg irritant, da duurde echt heel erg lang.



Wat ik ook raar vond is dat ze overwogen heeft om hem te verlaten, ze heeft in hun relatie gezoend met een ander, flirt met andere mannen, enz enz.



MAAR ZE WIL WEL OUD MET HEM WORDEN… :?



Sorry hoor maar dat snap ik niet helemaal :eh:

Hoi,



Ik heb het ook gekeken , het duurde inderdaad TE lang voor het antwoordt waar/ nietwaar er stond.

Ze hebben er geloof ik toch beide aan meegewerkt, maar vondt het sneu voor haar man hij zat werkelijk met tranen in zijn ogen, en dat ze ALLES met haar vriendin bespreekt, en niet of pas later met haar man :hand: :naughty: :snooty:

Ik kan me dat niet voorstellen , ze vindt zichzelf naar mijn idee ook helemaal wauw :sick: :sick: :sick: :sick: te geweldig.



Ik zou zoiets nooit doen zo,n spel ,wat kunnen mensen zich verschut / te kijk zetten voor geld :?



popstars gemist vertel :angel:

@TaMa wrote:

“Heb je ooit geflirt met een andere man waar je eigen man bij is?”

JA



“Heb je in je huidige relatie ooit met een andere man gezoend?”

JA



“Ben je in je huidige relatie tevreden over je sexleven”

NEE!





:roll: :roll: :roll:


Gelukkig wil ze wel echt oud worden met m…!

is het progamma nog ergens terug te kijken?

http://www.rtl.nl/components/programma/hetmomentvandewaarheid/index_video.xml

Mandy: hm… ik zie toch wel verschil in



“Zou je overwegen je vriend te verlaten als blijkt dat hij onvruchtbaar is??”



en



heb je tijdens je relatie met je man een andere man intiem gezoend?





bij vraag 1 kan iedereen wel ja zeggen

bij vraag 2 hoop ik dat toch echt niet (of ben ik dan zo “braaf” :shifty: )



en flirten met andere mannen waar je man bij is… :eh:









volgende week komt er een vraag heb je weleens iets gestolen op je werk :shock:

fijne vraag aangezien je daar toch wel op staande voet voor ontslagen kan worden :silenced:

@klavertje4 wrote:

http://www.rtl.nl/components/programma/hetmomentvandewaarheid/index_video.xml






he gets dat lukt niet… :frowning:

hier doet ie het wel…

@Christine wrote:

@TaMa wrote:
“Heb je ooit geflirt met een andere man waar je eigen man bij is?”

JA



“Heb je in je huidige relatie ooit met een andere man gezoend?”

JA



“Ben je in je huidige relatie tevreden over je sexleven”

NEE!





:roll: :roll: :roll:


Gelukkig wil ze wel echt oud worden met m…!




Ja lekker geloofwaardig he

heb het gemist jammer…

Ik ga het maar is kijken aan de hand van de link :-*

@Sweet-Love wrote:

Ik ga het maar is kijken aan de hand van de link :-*




Tis niet eens de hele uitzending :cry: :cry: :cry: :cry: :wall:

Heb je wel eens gefleurd met een andere man in de aanwezigheid van martin?



en foetsie… afgelopen!

Ik heb het weer gemist.

Ik heb in mijn relatie met zoveel andere mannen gezoend! Op de wang, als felicitatie!



Hier doet uitzending gemist het ook niet…

@~Marion~ wrote:

Ik heb in mijn relatie met zoveel andere mannen gezoend! Op de wang, als felicitatie!




:lol: :lol: :lol: dat is toch niet intiem :wink: