het meerdal (centerparcs) en zwembad

Vraagje.



Wij gaan eind maart een midweekje weg naar Het meerdal…



Ik weet dat ze bij landal-green parken van die babyboxen zeg maar bij het zwembad hebben staan waar je je beeb dan kunt in leggen als ze moe zijn etc…tevens kun je daar je kinderwagen goed neer zetten met een bepaalt soort slot…



Wie is bij het meerdal geweest en weet of ze daasr ook bovenstaande faciliteiten hebben?



We hebben er iig erg veel zin in :mrgreen:

WIj zijn daar vorig jaar geweest en ze hebben idd boxen staan, maar het zijn er niet zo heel erg veel dus je moet 's ochtends wel meteen naar het zwembad gaan zodat je zeker bent van een box.

Het is een erg mooi zwembad en je hebt een groot zwembad met extra warm water dus erg lekker met een baby.

je kan daar een slot kopen voor je kinderwagen maar je kan er zelf ook een meenemen. Bij de ingang van het zwembad kun je je kinderwagen wegzetten en vastzetten aan een ijzeren hekje.

Wij gaan meestal naar de Eemhof ook van Centerparcs en die heeft ook wel boxen.

maar inderdaad niet zo veel dus je moet er op tijd bij zijn om er 1 te hebben.



veel plezier!

ik vind Meerdal echt een superpark!



veel te doen voor kids en met kids!



en zwembad is heerlijk!!



veel plezier alvast!!



liefs knabbel

bedankt meiden!! waar kok allemaal al wel niet goed voor is :mrgreen: …Dat wordt dus vroeg opstaan als we een "box"willen hebben :mrgreen: :mrgreen:



heb er veel zinh, vooral nu na jullie positieve berichten!!

trouwens heb je daar ook grotere omkleedhokjes zeg maar? zodat je je daar met je drietjes kunt opkleden?



of iets van een zacht kussen waar je babies kunt omkleden?

Ja, er zijn familie omkleedhokjes, met een aankleedkussen en een pedaalemmer voor de (zwem)luiers

oww fijn fijn fijn… …



dus als ik het goed begrijp kun je kinderwagen daar gewoon vast zetten met een slot?

Wij zijn afgelopen week naar het meerdal geweest ! TOEVALLIE hihi!!



PERFECT GEREGELD!!!



Omkleedhokjes met commode! Wandelwagenparkeerplaats :inlove: maxicosies, boxen, kinderstoelen!! PERFECT! En dat vroege opstaan valt reuze mee!!! Best veel daar! ALLES TOPPIE BABYGERICHT!!!



Ons meiske viel tot 2x in slaap in de maxicosies die daar staan!!! Lekker handoekje erin en wiebelen!!!



Wel ff slot meenemen !! anders is het daar 5.5 eurie hihi

hoe deden jullie dat overigens als je even gezwommen had met de kleine? Trek je hem/haar dan meteen een droge zwemluier aan? e ook bv een rompertje eroverheen? lijkt me anders wel koud worden :think:

uhhh neej ik niet :oops: het is daar echtt MEGAWARM… gelijk die kleren an lijkt mij zelf ook niet prettig…



ik kijk altijd naar mezelf… zou ik nu al droog en omgekleed willen zijn?? Nee ? dan Mara ook niet



deze was ook lief