Het maken van een website

Wie heeft er info over hoe ik heel makkelijk en als een leek, een website kan maken? Ik wil graag de jongens etc. op een website, maar ik weet niet hoe :oops:



Of een link waarnaar ik kan gaan om het heel makkelijk zelf te doen? Pb-tje mag ook hoor! Graag!



Help!?!?!

Lid worden van Kindje op Komst? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Uiteraard!



Maar dan heb je wel beperkte layout( :oops: ben erg kieskeurig) en moet je lid zijn… maar als je geen lid meer wilt zijn en toch je site behouden…? Dan ben je het kwijt? Ik wil ook meerdere links naar fam. etc aangeven en naar mijn werk etc. en de knopjes zijn dan meer beperkt dan met een eigen site… :oops:



Ik vind die sites van KOK geweldig hoor! maar ik wil er net wat meer mee kunnen :mrgreen: sorry… :oops:

Geeft niks hoor.



Als je alles zelf onder controle wilt hebben zul je met een design pakketje aan de slag moeten denk ik.



Zoiets als Dreamweaver oid.

Moet je dat kopen of gaat dat via een website? Ben echt een leek hoor :oops:

seniorenweb.nl daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat kan maken.

HIHIHI, dank je, ik ga daar kijken! :mrgreen:

hoi hoi

ja, je kan het zo ingewikkeld maken zoals je zelf wilt. Ik ben er tamelijk handig in (zelf frutselen, kom je een eind). zie maar nics-creations.nl of soulkoor.nl maar je kunt ook een space doen via msn off via beebiesite.nl en daar kun je wel een hoop (tandjes, filmpjes, foto’s, stamboom, gastenboek etc.)



succes