Van de telegraaf.nl
Vloer bezwijkt onder Weight Watchers
VÄXJÖ - De vloer van een Weight Watchers-kliniek in Zweden is woensdagavond ingestort onder het gewicht van twintig deelnemers aan het afvalprogramma.
De deelnemers waren bijeen in het Zweedse Växjö om te zien hoeveel gewicht ze waren kwijtgeraakt sinds de vorige bijeenkomst. Ze hoorden een harde klap. “We dachten aan een aardbeving. Alles vloog door de lucht. De vloer stortte in”, aldus een van de aanwezigen.
De vloer brokkelde vervolgens verder af, waardoor een rioollucht zich door de ruimte verspreidde. De vrouwen en mannen lieten zich niet van de wijs brengen en verplaatsten de weegschalen naar de gang. Dit keer hield de vloer het.
Niemand raakte gewond. Dat meldden Zweedse media.
:shifty:
tis best een grappig bericht haha :lol:
Tsss, wat ze toch al niet doen bij Weight Watchers om hun clienten te motiveren?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahaha ja ok hoe erg het ook is, het is wel errug grappig idd. En er zijn zo te lezen geen gewonden gelukkig
In de auto na Noah’s zwemles:
Ik: I should get back to healthy eating. I am way too big
Noah: Why don’t you go back to Weight Watchers?
Ik: I don’t really fancy going back there again.
Noah: WHy, are you scared you’re gonna fall through the floor?
:evil:
@marloes vip wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Oh haha hier moet ik ook erg om lachen Nef. Wat een heerlijke uitspraak van Noah! :mrgreen: (vraag me af van wie hij dat ad-rem reageren heeft )
Ik weet het ik weet het…Mijn eigen schuld. Had ik hem maar niet met een eigen wil en stem moeten opvoeden! :doh:
echt een goeie motivatie stunt hahaha :lol:
Ik las het net op nu.nl en heb er ook stiekum om moeten lachen. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Oh haha hier moet ik ook erg om lachen Nef. Wat een heerlijke uitspraak van Noah! :mrgreen: (vraag me af van wie hij dat ad-rem reageren heeft )