het loopt ( uitgevonden-ontdekt)

Dat het lopen makkelijker gaat dan kruipen, want je knieen gaan er van zeer doen :lol:



Do heeft sinds gisteren door dat ze veel beter kan lopen dan dat ze eerst moet zakken om te gaan kruipen en je kan ook overal veel beter bij :lol:



Dan gaat ze loslopen, dan draaid ze zich half op om te kijken of ik kijk, en dan doe ik dus net of ik het niet zie, want anders schiet ze in de lach en dan valt ze op haar bips :lol: :lol: , en dan loopt ze verder en als ze eenmaal op haar eind bestemming is , ga mama uit haar dak!! :dance: :dance:



en dan hebben we samen lol. :mrgreen:



dat wordt aankomende 2 wk wat zeg…volle aandacht van 4 man…en lopen maar :lol:

nouja gaat een stuk minder snel dan het kruipen dus kan ik er sneller bij zijn :mrgreen:



Tis wel een apart gezicht hoor, nog zo klein en dan al aan de wandel…heel veel mensen vragen ook aan mij hoe oud ze is, en dan staan ze raar te kijken dat ze nog 10 mnd moet worden :roll: :oops:



maar trots ben ik wel :wink:

Wauw! :shock:

Die is er vroeg bij zeg, fantastisch! :clap: :dance: :inlove:



Kan me voorstellen dat je helemà à l trots bent! :smiley:

Romay liep ook met 10 maand,voor mij was dit normaal…maar ook wel es onhandig hoor,goed in de gaten houden en het baby was er zo snel af…

Tycho kruipt,trekt zich op,zit goed en in zijn loopstoel gaat hij als een speer,maar voor mij mag het lopen nog wel even op zich laten wachten,dit is ons laatstse kindje en wil lang van mijn baby genieten…hihi…

Maar goed hoor van je kleintje… :clap:

WAUWIE DO!!! :thumbup:



tja septemberbeeb he!!! :inlove: :inlove: