het lijkt wel ...

HERFST



hier liggen overal blaadjes op de grond en onrijpe kastanjes liggen al op de grond

het waait als een idioot en dan maar niet te spreken over al die regen die er steeds valt!



bah ik wil zomer en geen herfst .

Ik vind het eerlijk gezegd wel even lekker :oops: :oops:

ik vind het ook niet heel erg, moet geen weken gaan regenen, maar vind het wel even lekker om weer wat dingen te doen, die ik met die hitte niet deed :oops:

Na het weekend wordt het weer beter…dinsdag 26 graden :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Vind het ook wel eventjes lekker zo, kan de hitte weer even uit het huis en met name de jongens hun kamers :thumbup: Was daar 27 en nu in elk geval alweer 24, nog eventjes terug naar zo’n 20/21 en dan mag het weer warm worden van mij :lol: Als het maar droog is maakt het mij verder niet uit dat het zo waait, de jongens vermaken zich prima in de tuin :inlove:

ik vind dit weer niet lekker



máár we hebben al zo veel lekkere dagen gehad, we mogen niet klagen,



nu koelt het even af, even weer iets mindere verwennerij.



Enige jammerlijke vind ik er aan dat wendy haar 2 weken kinderspelweek heeft, en de activitetien van buiten grotendeels naar binnen zijn geplaatst en veranderd.

Volgende week ms beter weer

@oessie wrote:

ik vind het ook niet heel erg, moet geen weken gaan regenen, maar vind het wel even lekker om weer wat dingen te doen, die ik met die hitte niet deed :oops:




Dat vind ik ook, eerlijk gezegd :oops: Even bijkomen van die tropische temperaturen. In zuidelijke landen past heel de samenleving zich aan naarmate de zomermaanden vorderen. Hier niet; wij gaan gewoon door 8) (weet ook wel dat dat niet anders kan) maar daardoor houden wij het niet lang vol met die temperaturen.



Kan me ook indenken dat het niet leuk is voor de mensen die nu vakantie hebben, iets beter mag wel (iig van die regen/hoosbuien af)

Ik begrijp nu de vraag van Barbara :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76127

nou een paar dagen koeler vind ik wel lekker, maar het mag nu wel weer los gaan met het zonnetje :mrgreen: