het leven van een moeder...

Gweldig verhaal en ohhhhhh zo herkenbaar.

:roll:



…En wat had je vriendin daarop te zeggen…? :think:

@Lily2006 wrote:

:roll:



…En wat had je vriendin daarop te zeggen…? :think:


weinig :mrgreen: we hebben samen erom gelachen :wink:

Eisblume, wat een verhaal, en inderdaad hoe herkenbaar ook!

Ik zal niet zeggen dat het nu al vanzelf gaat hier, maar met 2 en 4 zijn ze in elk geval wat zelfstandiger, waardoor je iets meer je handen vrij hebt. Kortom: er is nog hoop! :mrgreen: :mrgreen:



Ken je die sketch van Brigitte Kaandorp trouwens waar ze de deur uit probeert te komen met één(!) kind? Moest ik meteen aan denken. Ze moest eens weten dat het nog veeeeeel erger kan als je de 2e erbij hebt :wink: .

@niki10605 wrote:

Ken je die sketch van Brigitte Kaandorp trouwens waar ze de deur uit probeert te komen met één(!) kind? Moest ik meteen aan denken. Ze moest eens weten dat het nog veeeeeel erger kan als je de 2e erbij hebt :wink: .


En moeders van 3 denken dat dan over moeders van maar 2 kindjes :wink: … en moeders van 4 over die met maar 3, enz,… :wink: .

Mijn moeder heeft veel te denken, denk ik! :lol: :wink:

@niki10605 wrote:

Ken je die sketch van Brigitte Kaandorp trouwens waar ze de deur uit probeert te komen met één(!) kind? Moest ik meteen aan denken. Ze moest eens weten dat het nog veeeeeel erger kan als je de 2e erbij hebt :wink: .


Deze bedoel je: http://www.youtube.com/watch?v=RgWbxE8zdC4 :lol:

Tranen gelachen… Heerlijk.



Ik herken er helemaal niets van… :liar: :liar:

Mijn kindjes slapen altijd uit… :liar:

Poepen nooit op het moment dat we de jas al aan hebben… :liar: :liar:

Imme spuugt ook nooit op een slecht moment… :liar: :liar:

Juul is ook nooit strontvervelend… :liar: :liar:

Hij luistert ook heel erg goed als ik hem iets vraag… :liar:

Juul is dan wel een kind van 2 maar hij zegt noooooit “NEE!!” :liar: :liar:

Hij laat zich ook nooit hysterisch op de grond vallen als we naar de winkel gaan, of al in de winkel zijn… :liar: :liar:



En zo kan ik nog wel even door gaan…



Daarom heb ik ook 2 schatten van kinderen en wil ik ze voor geen goud meer kwijt… :inlove:

Wat heb ik het dan heerlijk rustig met mijn vier kinderen :smiley:



Maar de jongste is alweer vijf, dus dat scheelt, die doet alles zelf, is zindelijk, en de oudste is dertien :wink:



Maar ik vrees dat het vanaf januari ook weer anders gaat hier :mrgreen:

@eisblume wrote:

@Lily2006 wrote:
:roll:



…En wat had je vriendin daarop te zeggen…? :think:


weinig :mrgreen: we hebben samen erom gelachen :wink:




:lol:



Er zou een boekje moeten zijn over “het werkelijke leven van supermama” ofzo :mrgreen:



Een bundel van zulke verhalen :wink:

Opvallend is dat je Jasper twee keer aankleed (?) en je tijd neemt om te douchen! En dat je wakker word om 07:45!!! van je zoon van 2.

Ik ben jaloers!



Douchen doe ik 's avonds of in het weekend, de eerste is hier altijd om 06:30 wakker (met ook de nodige nachtelijke onderbrekingen erbij).



Maar daarbuiten heb je gelijk hoor, mensen zien niet wat je allemaal ondertussen doet. Zo zei iemand, oh huismoeder? Dan heb je heel veel tijd over he. Nou nee… ik ben niet alleen huismoeder, ik ben ook opvoeder, lerares, cateraar, politieagent, klankbord etc etc Ik doe het met liefde, maar er zijn van die dagen dat je gewoon kapot bent. En dan is het gek dat je niet aan het hh toe komt :wall:

Oh, maar die 7.45 zijn hier echt luxe, meestal is Jasper al om 6.00 of uiterlijk 6.30 wakker :roll: alleen was hij die nacht wel een stuk of 3-4keer wakker geworden en heel moeilijk weer in slaap gevallen, dus had ie wat in te halen- en ik dus ook :zzz: :zzz: :zzz:



En ja, ik weet dat ik ook 's avonds zou kunnen douchen, maar dat werkt niet :oops: Ik wordt echt chaggo als ik 's ochtends niet kan douchen :shifty: dat is het enige wat ik echt never nooit zou opgeven, voor niemand niet :slight_smile: Dan maar geen ontbijt :wink:



Maar ja ik weet ook wel dat ik’t nog niet helemaal onder controle heb om met de twee kiddies alleen te zijn- met een papa die wisseldiensten heeft ben ik gewoon verwend :shifty:

Hihi, ik dacht eigelijk dat het een typfoutje was, die 7.45… Ik sta nl 6.45 op, kán dan niet douchen, en moet nog racen om op tijd op school te zijn… Oké die begint dan 8.20 bedenk ik me net…



Maar echt heerlijk geschreven, en zo herkenbaar! Hier alleen iets drukker tussendoor, zoals de autoritjes: dán maken de twee oudsten elkaar juist af :angel:

hahaha heel herkenbaar en dan heb jij er maar 2 lol :mrgreen:

@eisblume wrote:

@niki10605 wrote:
Ken je die sketch van Brigitte Kaandorp trouwens waar ze de deur uit probeert te komen met één(!) kind? Moest ik meteen aan denken. Ze moest eens weten dat het nog veeeeeel erger kan als je de 2e erbij hebt :wink: .


Deze bedoel je: http://www.youtube.com/watch?v=RgWbxE8zdC4 :lol:




Ja, die ja! Leuk dat ie nu op youtube staat. Zocht er jaar of twee geleden naar, maar toen was ie er nog niet. Heb de hele Brigitte Kaandorp dvd box gekocht zodra ie uitkwam, eigenlijk alleen voor deze sketch. Nou ja, de rest is ook leuk, maar deze bíjft hilarisch!

Heerlijk herkenbaar. Weet nu waarom moeder de vergrotende trap van moe is…