N.a.v. van mij zoektocht naar natuurlijke bijvoeding (dus iets wat t effect van BV niet teniet zou doen als dat al bestaat), stuit ik via google vrij gemakkelijk op de volgende site…
http://www.hei-heg-hoogeind.dse.nl/historie%20gebied/kookboek%20ncb%201956/kindervoeding.htm
Mijn zoekterm was : natuurlijke bijvoeding…
Als je met name het eerste gedeelte goed leest, staat er volgens mij nogal wat onzin in…ik zag de er verwezen werd naar een boek uit 1934…prima,maar moet ik deze pre-historisch onzin dan ook als eerste zoekresultaat te zien krijgen???
Mag het iets meer up to date en wat betrouwbaarder…jammer dat het niet zo werkt…
Als dit leest zou je zowaar je kindje van 1 maand uit een flesje sinaasappelsap gaan geven toch? Hoe komen ze erop…1 maand!
Jammer dat als je seriouse informatie zoekt of contactadressen dat je eerst door dit soort onzin heen moet om iets te vinden via google…dan ben ik op dit forum sneller waar ik wezen moet…
Dus dames…google niet lukraak naar info,maar vraag t aan mensen uit deze tijd, van deze planeet! Die wel weten waar je normale info kan vinden!
de info die hier staat wijkt niet echt veel af van de info die ik kreeg op de voedingsintroductie bijeenkomst op mijn antroposofisch cb.
ok, ze hielden 4 maanden aan ipv 1 maand voor die sappen aanbieden, maar de bv moest toch echt VOOR het eerste jaar, en eigenlijk rond de 9 maanden al zijn afgebouwd.
let op: ik heb ik in 2006 ! gehoord :naughty:
ik heb ALLES van kok geleerd en voor de rest over dat bv afwennen…zie onderschrift :lol: 8)
tsja google: altijd je verstand bewaren
Google werkt volgens het principe: waar het meest op geklikt wordt, staat bovenaan, tenzij je er een bom duiten voor wilt betalen, dan krijg je de absolute top-positie. Aangezien de kv-fabrikanten geld zat hebben, zullen zij hier vast iets mee gedaan hebben (zeg niet dat dat bij deze link zo is hoor). Ik zou, als ik zocht naar betrouwbare informatie, beginnen bij http://www.borstvoeding.com van Stefan Kleintjes :mrgreen:
hahaaha, dat boek uit 1934 (zelfs ouder dan mijn vader whoaaaa :shock: ) was waarschijnlijk handgeschreven en degene die het heeft overgetypt heeft denk ik de 4 voor een 1 aangezien :mrgreen: .