Het leed dat spijkerbroek heet...

Ik hoop echt dat iemand hier de gouden tip heeft voor mij, maar ik vrees het ergste.

Ik ben al tijden op zoek naar een goed zittende spijkerbroek (en dan koop ik er meteen 6, haha).

Maar…ik zoek iets wat niet te vinden is.

• Ik heb een redelijk verschil in taille en heup, waardoor altijd zo’n gapend gat.
  • De broek moet van achteren hoog zijn, maar ik heb billen die behoorlijk naar achteren staan.
  • De broek moet van voren juist laag zijn, vanwege mijn gevoelige en pijnlijke darmen.
  • De pijp moet recht zijn, zodat m’n laarzen er ook gewoon onder kunnen.
  • De kleur graag zo donker mogelijk.

Nou, de meeste spijkerbroeken zijn dus veel te laag van achteren, en ik heb echt een hekel aan een bouwvakkersspleet.

En echte hoge broeken zijn ook heel hoog van voren.

Vorige week heb ik een spijkerbroek bij de miss etam gekocht. Ik dacht dat het goed was, maar toch nog te hoog van voren, met als gevolg veel pijn gisteren.

Wat ik nu draag heb ik eens in de uitverkoop bij de Hier gekocht, maar is eigenlijk wat te wijd, waardoor het kruis tussen mijn knieën hangt.

Aangezien ik doordeweek alleen maar spijkerbroeken draag, zou het heel fijn zijn als ik wat vind.

Kuyici? Verkopen ze bij men at work…

misschien stom hoor maar een zwangerschaps broek?

ik heb er 1 die is van voor laag met elastiek,is ook fijn als je vaak buikpijn hebt

de vrouw die me de broek verkocht in de winkel was niet zwanger maar had hem wel erg vaak aan die broek :wink:

dus misschien daar eens een kijkje nemen,in een zwangerschapswinkel

Wat Judith schrijft dacht ik precies ook. Ik heb geen last van darmen maarr in t verleden wel vreselijke pijn door ernstige endomteriose.

Ik had ook 2 zw. broeken eens gekregen ( was toen ik zwanger was) en die zaten heerlijk, zeker omdat je met endo en ook met darmproblemen vaak, opgezette buik kunt hebben.

Is een optie dus.

Succces,

Ik heb ooit eens een LEE gehad, die zat altijd heerlijk!

Pas geleden toevallig weer een LEE in mijn handen, zit weer als gegoten en lekker donker.

Recht model, hoge rug, normale/lagere taille. Het was een LEE Marion. Laarzen e.d. staan er goed onder.

@Tamma wrote:

• De broek moet van voren juist laag zijn, vanwege mijn gevoelige en

Nou, de meeste spijkerbroeken zijn dus veel te laag van achteren, en ik heb echt een hekel aan een bouwvakkersspleet.

En echte hoge broeken zijn ook heel hoog van voren.

Om die redenen ben ik blij dat ze Levi's Bold Curve hebben uitgevonden, sluit achter perfect aan en zit nu ook met een beginnend zwangerschapsbuikje nog prima :thumbup:

O ja, bootcut voor als je de laarzen er onder wilt dragen natuurlijk :thumbup:

Ik draag esprit, deze heeft verschillende modellen.

Heb ook een heupbroek, maar draag die met riem, dus geen spleten :wink:

Verder is Blue Ridge van de WE ook prettig. Alleen jammer dat de lengtemaat 34 er uit is gegaan voor de vrouwen :x

De Levi’s Bold Curve heb ik online zitten bekijken bij wehkamp.nl.

Misschien toch maar eens bestellen en passen. Bedankt voor de tip :thumbup: .

Esprit ben ik vandaag geweest, maar dat was het niet. Het probleem zat hem er daar in dat de broeken met rechte pijpen niet goed zaten. De rest heb ik niet gepast, want die pijpen waren gewoon te smal.

Zwangerschapsbroek is ook een goede tip. Alhoewel ik wel bang ben dan alsmaar loop te hijsen. Maar…misschien toch maar eens passen. Volgens mij heb je ook wel underbelly broeken met rits en knoop toch?

WE hebben we hier niet in de buurt, misschien eens in de stad gaan kijken. Lengtemaat 34 heb ik gelukkig niet nodig.

LEE, nog nooit van gehoord, maar ik ga zeker op zoek, bedankt! :thumbup:

@Tamma wrote:

De Levi’s Bold Curve heb ik online zitten bekijken bij wehkamp.nl.

Misschien toch maar eens bestellen en passen. Bedankt voor de tip :thumbup: .

Esprit ben ik vandaag geweest, maar dat was het niet. Het probleem zat hem er daar in dat de broeken met rechte pijpen niet goed zaten. De rest heb ik niet gepast, want die pijpen waren gewoon te smal.

Zwangerschapsbroek is ook een goede tip. Alhoewel ik wel bang ben dan alsmaar loop te hijsen. Maar…misschien toch maar eens passen. Volgens mij heb je ook wel underbelly broeken met rits en knoop toch?

WE hebben we hier niet in de buurt, misschien eens in de stad gaan kijken. Lengtemaat 34 heb ik gelukkig niet nodig.

LEE, nog nooit van gehoord, maar ik ga zeker op zoek, bedankt! :thumbup:

LEE was ‘vroegah’ samen met Levi’s een goed merk. Nu heb je er inmiddels veel meer,maar kwam bij toeval pas een LEE tegen weer in de uitverkoop en hij zat/zit weer als gegoten.

Ik dacht eigenlijk ook een positiebroek… Maar er waren meerdere voor mij die dezelfde gedachte hadden :thumbup:

En anders eens naar een goede jeans winkel gaan waar mensen ook nog verstand hebben van jeans en hoe wat zit! :thumbup:

Ik heb dezelfde problemen als jou, bij het vinden van (spijker)broeken…

Ik heb nu een spijkerbroek van Sandwich, model Easy.

Heerlijke broek!

En dankzij dit topic ben ik vanmorgen geslaagd voor de Levi’s Bold Curve.

Helemaal goed.

@MamavanImke wrote:

En dankzij dit topic ben ik vanmorgen geslaagd voor de Levi’s Bold Curve.

Helemaal goed.

:thumbup:

MamavanImke, in welke winkel heb je die gekocht?

Ik ben bij de Levi’s winkel in Bataviastad geweest. Super veel keus. :thumbup:

@MamavanImke wrote:

Ik ben bij de Levi’s winkel in Bataviastad geweest. Super veel keus. :thumbup:

Dat is niet ver uit de buurt, ga ik daar ook eens kijken.

Hoop dat je er ook kan slagen.

Succes.