het leed dat kpn heet

arggghhhh, mag ik effe gillen :wall: :shifty:



Ik heb een hele lieve paps, maar de beste man is altijd uit op koopjes en laat zich van alles aansmeren.

Toegezonde voedingssupplementen en scheermesjes, verrassingspakketjes van bakker hillegom en yves rocher om over lidmaatschappen bij readers digest en editions atlas maar te zwijgen.



Maar he, die bel je op, legt de situatie uit en voila… de boel word zo stopgezet.



Maar dan Kpn… mijn pa heeft digitenne, kpn mobiel en kpn glasvezel terwijl hij niet eens weet hoe een mobiel werkt, de digitenne ontvanger ligt te verstoffen op de kast en op de afleverbon van tele2 (want die heeft hij parallel lopen aan zijn kpn toestanden) staat dat op verzoek klant internet niet is aangesloten.

Hij betaald dus meer dan 100 euro per maand aan KPN en tele 2 voor internet (wat hij niet heeft laten aansluiten omdat hij dat niet snapt) digitale tv en zogenaamd glasvezel bellen waar hij misschien maar 15 euro per maand echt verbeld.



En probeer dan maar eens de boel te laten stopzetten.



Na 3 pogingen (vorige week 2x en nu vanochtend) is het me gelukt om digitenne stop te laten zetten en ook een normaal analoog weekend vrij bellen abonnement voor zijn nieuwe huis af te sluiten.

Maar mijn nekharen staan inmiddels overeind… want glasvezel afzeggen is dus het typische kastje naar de muur systeem waar je gek van word.



Tele 2 al gebeld en ook die waren servicegericht en huppa. Zo geregeld.

Medewerker ging zich ook hard maken voor vrijstelling van de afkoopsom omdat hij de situatie wel sneu vond.



Maar KPN… echt arghhhh :evil: Ben helemaal opgefokt, wat een kukels daar zeg… :frowning:

oooooh herkenbaar!!!



Succes met deze laatste hobbel tot opzeggen… (je zou zeggen… een verhuizing is toch genoeg? de huidige verbinding is dan niet meer nodig en opnieuw aansluiten hoeft niet zucht).

stelletje kukkels daar ja…



mijn oma (89 jaar) kreeg een brief… jammer dat u bij ons weggaat, per die en die datum wordt u afgesloten.



maar mijn oma had dit helemaal neit gedaan…



kpn gebeld… (en maar zo cent p.m. betalen)



zeggen hun… ja klopt heeft een man gedaan, maar had wel de geboortedatum verkeerd… :think: zou toch een lampje moeten gaan branden)

zegt die man… dan zal dat je opa wel zijn geweest.



vind ik op zich beste knap dat je vanuit je graf dit kan regelen… :think:



na heel veel moeite werd ze weer aangesloten…



dus kpn. :thumbdown: stelletje… :twisted:

Wij gaan echt nooooiit meer bij kpn!

Wat een bedrijf is dat :wall: :wall: :wall: :wall:

Geen fatsoen.



Hier ook drama’s.

Tja helaas,



Mijn vader gaat naar een woonzorgcentrum en krijgt een persoonlijk alarmeringssysteem. Die werken het beste in combinatie met een standaard kpn telefonieabonnement.

We zitten dus wel aan Kpn vast. Maar ik ga zo nog een poging wagen zijn glasvezel contract op te zeggen. Als ik maar een keer iemand te pakken krijg he, dat is gewoon blijkbaar al een mega grote horde.



:thumbdown:

Mijn schoonmoeder is al anderhalf jaar bezig om de Digitenne van hen en van hun zoon uit elkaar te halen.



Dat schijnt ook al heel moeilijk te zijn, want ineens had mijn zwager het abonneenummer van mijn schoonmoeder en andersom.



Nu zijn die twee met veel pijn en moeite opgezegd, sluit mijn zwager een nieuw abonnement af en ze halen het gewoon weer van het rekeningnummer van mijn schoonmoeder af.



Schoonmoeder gebeld dat ze alle bedragen gaat storneren en het enige wat KPN zegt, u doet maar dan wordt u binnenkort weer afgesloten. Nou mijn schoonmoeder vind het prima.



Maar het is inderdaad een en al ellende bij KPN. Je zou ze bijna opgeven voor de koude douche bij Radar of Kassa. Wat een mensonvriendelijke personen werken daar zeg.



Cell: jammer dat je er aan vast zit en heel veel sterkte met de situatie waarin je vader verkeert.

ik was juist heel blij met de service van kpn…



mijn mans had nl ook 4 abb. van kpn digitenne,

op de boot, 1 voor de caravan, en 2 in huis,

omdat je voor elk kastje/tv 1 abb. moest hebben…



binnen 14 dagen kon ik alles omzetten naar 1 abb. en 1 kastje,

mijn pa wilde toch geen tv op caravan en boot en boven…



netjes alles kunnen annuleren, en resterende geld terug :thumbup:

Misschien kunnen we ruilen Cell. :stuck_out_tongue: Wij proberen al 2 maanden kpn glasvezel AANgesloten te krijgen, maar ze willen ons blijkbaar niet hebben als klant :mrgreen:

@Luna1 wrote:

Misschien kunnen we ruilen Cell. :stuck_out_tongue: Wij proberen al 2 maanden kpn glasvezel AANgesloten te krijgen, maar ze willen ons blijkbaar niet hebben als klant :mrgreen:
:slight_smile: :lol:



Hier alleen maar storingen bij KPN…

@Luna1 wrote:

Misschien kunnen we ruilen Cell. :stuck_out_tongue: Wij proberen al 2 maanden kpn glasvezel AANgesloten te krijgen, maar ze willen ons blijkbaar niet hebben als klant :mrgreen:




ik zou niet weten waarom je dat zou willen. Je betaald namelijk voor iets wat er eigelijk nog helemaal niet is :wink:



Glasvezel bestaat alleen in het vernieuwde hoofdnetwerk, maar het ligt echt niet van de hoofdkabel naar je huis en in huis is het dus gewoon weer een standaard signaal.



Mijn schoonouders hebben het ook, maar ze hebben daar echt niet de dam opengehad om een glasvezel kabel te trekken… manlief is behoorlijk thuis in dat soort zaken en die lacht zich rot om al die mooie verhalen van kpn, maar ze kunnen het feitelijk niet waar maken.

@Cell wrote:

@Luna1 wrote:
Misschien kunnen we ruilen Cell. :stuck_out_tongue: Wij proberen al 2 maanden kpn glasvezel AANgesloten te krijgen, maar ze willen ons blijkbaar niet hebben als klant :mrgreen:




ik zou niet weten waarom je dat zou willen. Je betaald namelijk voor iets wat er eigelijk nog helemaal niet is :wink:



Glasvezel bestaat alleen in het vernieuwde hoofdnetwerk, maar het ligt echt niet van de hoofdkabel naar je huis en in huis is het dus gewoon weer een standaard signaal.



Mijn schoonouders hebben het ook, maar ze hebben daar echt niet de dam opengehad om een glasvezel kabel te trekken… manlief is behoorlijk thuis in dat soort zaken en die lacht zich rot om al die mooie verhalen van kpn, maar ze kunnen het feitelijk niet waar maken.




hier gaan ze dus wel starten (mits ze zoveel procent klanten hebben) om overal glasvezel kabel te trekken.

Hmm herkenbaar; allerlei dingen aansmeren aan de “zwakkere” onder ons (zwakkere tussen haakjes omdat ik niet weet hoe te omschrijven, maar normaal de mensen die te goed gelovig zijn en er niet echt verstand van hebben)…Hopelijk snappen jullie het :wink:



Ik vind dat zeer triest dat organisaties zoiets doen. Oke ze weten het meestal niet, maar als je ze dan beld om alles uit te leggen moet het wel gewoon weer rechtgetrokken worden!

Helaas zijn sommige daar echt zo onuitstaanbaar in :silenced:



Sterkte in je strijd hier mee meid! :hug:

Succes!

dreig kpn maar met juridsche stappen, en zeg maar dat ze niet aan hun voorwaarden voldoen, wbt glasvezel verhaal wat je zei.

dat trekken ze denk ik wel de hakken in de sloot en zetten het stop.



wij hebben een accefietje gehad et hun wbt internetplusbellen wat absoluut niet functioneerde. gedreigd met juridische stappen en hun gewezen op het niet naleven van hun eigen voorwaarden, vervolgens kreeg ik de tijd dat het niet functioneerde mijn geld van terug en kn per direct weg bij ze.



in elk geval succes

@Cell wrote:

@Luna1 wrote:
Misschien kunnen we ruilen Cell. :stuck_out_tongue: Wij proberen al 2 maanden kpn glasvezel AANgesloten te krijgen, maar ze willen ons blijkbaar niet hebben als klant :mrgreen:




ik zou niet weten waarom je dat zou willen. Je betaald namelijk voor iets wat er eigelijk nog helemaal niet is :wink:



Glasvezel bestaat alleen in het vernieuwde hoofdnetwerk, maar het ligt echt niet van de hoofdkabel naar je huis en in huis is het dus gewoon weer een standaard signaal.



Mijn schoonouders hebben het ook, maar ze hebben daar echt niet de dam opengehad om een glasvezel kabel te trekken… manlief is behoorlijk thuis in dat soort zaken en die lacht zich rot om al die mooie verhalen van kpn, maar ze kunnen het feitelijk niet waar maken.




Hier is dus wel de straat opengeweest om de glasvezelkabel te leggen. Ook hebben we inmiddels een kabel van de straat naar ons huis (is getrokken door bestaande pijp) en een mooi kastje in de meterkast. Maar ja, werken doet het nog niet :roll:

KPN, wat een nonservice heeft dat bedrijf :thumbdown: :thumbdown:

Na wel 4 pogingen kreeg ik ineens ene Walter aan de telefoon en toen ging ik meteen lachen en dacht… kijk, nu moet het wel goedkomen, ik bel voor mijn vader en die heet ook Walter. :lol:



Maar deze jongeman heeft het dus voor elkaar gekregen dat per 1 juli het glasvezel abonnement word stopgezet.

Ik kreeg netjes een antwoordnummer om de apparatuur terug te sturen en hij heeft me ook op weg geholpen om het mobiel abonnenment van kpn mobiel stop te kunnen zetten. Dat moest namelijk via de eigelijke mobiel. Maar ja, die heb ik niet en mijn pa weet niet hoe deze werkt.



Maar ook dat is uiteindelijke gelukt!



Na 4 pogingen op een nummer van 10 ct per minuut en een uiteindelijke gespreksduur bij elkaar opgeteld van 4 pogingen van 1 uur en 40 minuten en dus een kostenplaatje van 10 euro zijn we er dan toch van af… hoezee :roll: