Het is zo ver

Het echte loslaten is begonnen…

Niels mag aankomende maandag kennis komen maken op de psz!

Een half uurtje en ik mag er dan bij blijven, en dan mag hij vanaf 10 april elke maandagmiddag en donderdagochtend.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik er als een berg tegenop zie, maar voor hem is het natuurlijk ontzettend goed en leuk om met andere kinderen te spelen.

Hoop dat het eerste afscheid meevalt zeg…

haha meid, ja ja weer een stapje verder in groter worden en weer een fase in het opvoeden.

Voelt wel gek zeker. Ach je mooie manneke zal het vast wel oke vinden en zich vermaken. ( je moet denk ik alleen toezicht houden op de hoeveelheid meiskes die hij aantrekt hihi)



Nou succes voor maandag, en veel plezier natuurlijk gewenst zeker voor Niels.



groetjes en liefs bianca

Ooooooooh Anja! Spannend!!!

Hoe was het maandag gegaan? Vond hij het een beetje leuk? En jij?!



Wel grappig… ik heb Thomas voor precies dezelfde halve-dagen opgegeven op de PSZ hier! :mrgreen:



:-*

Ging prima :smiley:



Toen we binnenkwamen riep ie meteen: mag ik in het huisje en rende er naar toe, dook meteen op al het speelgoed en wist niet waar ie moest kijken. Ik denk dat als ik weggegaan was hij het niet eens gemerkt had :lol:

Wel ging ie meteen weer mee hoor toen ik na een half uur zei dat we gingen.



Ben benieuwd maandag…

nou dat klinkt erg goed hoor. beter als bij luuk. maar die vind het ook niet erg.



het si altijd fijn dat ze het er mooi vinden. dat helpt heel erg mee.

Hé da’s mooi dat hij het er zo fijn had!

Hopelijk gaat het a.s. maandag ook weer zo goed!



En jij heeeeeeeel veel succes met dat 1e stukje loslaten!

Als je maar weet dat hij het gezellig heeft, dat maakt het een heel stuk gemakkelijker, lijkt mij!

Hoi lieve Anja!



Ik ben heel erg benieuwd, hoe was het vandaag?!

Hoe voelde het voor jou om je grote kleine zoon naar school te brengen en hoe vond Niels het zelf?!



:-* ,

Marite & Thomas!

Toen we binnenkwamen was ie meteen weer heel enthousiast, ging druk spelen. Na een tijdje vroeg ik of ie ging zwaaien bij de juf, deed ie ook en ging prima dus ik ging gerustgesteld (maar wel met een dikke keel) naar huis.

Na een uurtje heb ik even gebeld en kreeg te horen dat ie het best moeilijk had, was een beetje stilletjes maar speelde wel.

De juf vroeg toen aan hem of ie een beetje verdrietig was. Niels knikte van ja en probeerde dapper zijn tranen in te houden en wist een klein lachje op z’n gezichtje te toveren. Na een kwartiertje nog eens gevraagd en er toen bij gezegd dat het helemaal niet erg is als hij zou moeten huilen en ook dat ze snapte dat ie mama miste en toen kwamen de tranen en was niet meer te stoppen. Juf heeft hem lekker op schoot getrokken, even lekker laten uithuilen en met hem gepraat. Toen ze vertelde dat ze zo buiten gingen spelen was het meteen over want buiten stonden natuurlijk al die mooie fietsen en traktoren en dat is natuurlijk geweldig.

Toen ik hem kwam halen zat ie heerlijk op een traktor, had ie een paasei mooi ingekleurd (2 streepje haha) en wilde hij de volgende keer wel weer naar school. mijn grote kleine ventje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Zelf ben ik nog nooit zo snel door de C1000 gegaan en heb daarna ook nog even lekker geshopt…3 t-shirtjes…voor Niels :smiley:

Gelukkig wil hij de volgende keer wel weer!

En ik vind dat zijn juffie er heel goed mee is omgegaan, het is natuurlijk ook gewoon wennen voor die bink van jullie!

Lijkt mij ook wel moeilijk hoor, om je kind daar dan achter te laten, al weet je dat hij in goede handen is… dat moment is toch even slikken!



Maar jij hebt je vrije tijd ook lekker besteed, haha, en Niels is weer blij met zijn 3 nieuwe shirtjes! :mrgreen: