het is zo onwerkelijk, positief getest maar merk niets!

Tja, de test was positief maar tot op heden nog geen zwangerschapsverschijnsel te bekennen. Okee, ik mag niet klagen maar het maakt je wel aan het twijfelen.

Bij mijn eerste had ik ook geen verschijnselen maar ik heb het gevoel dat met deze zwangerschap ik er toch meer mee bezig ben dan mijn eerste.

En dan nog zo onzeker zijn! Bah!

Volgende week een echo hopen dat daar iets op te zien is.

Mijn test was een week nadat ik ongie had moeten worden pas positief ( was dus een week overtijd)

Ik voelde ook he-le-maal niks!

Ik heb zelfs getest omdat ik het een vervelend idee vond maar af te moeten wachten tot het door zou breken :roll:

Het is trouwens nooit veel geworden met mijn kwaaltjes, wel zo afgewisseld gespannen borsten, hier en daar eens misselijk en veel later in de zwangerschap wel blaasontstekingen. En één keer last gehad van maagzuur en toen vond ik het alleen maar grappig dat ik dat ook eens meemaakte :wink:

Try not to worry :hug:

geen zorgen maken hoor, ik voel tot nu toe ook weinig. Ja moe, maar voor de rest? Ben niet misselijk (Was ik wel van de clomid) ofzo, als ik niet beter wist had ik niet gedacht zwanger te zijn.

(ja en het avondeten staat me steeds vaker tegen, dat is nu wel begonnen)

Ik maakte me in het begin daarover dus ook zorgen, nu niet meer. Weet dat niet iedereen zo ziek hoeft te zijn.

En zoals de vrouw van mvm zei: wees blij met de feestdagen niet ziek zijn! En zo is het maar net :smiley:

Gefeliciteerd!! :inlove:

herkenbaar. bij n wist ik binnen een paar dagen zonder testen dat ik zwanger was. mijn hele lichaam zei: er is iets geks aan de hand.

Nu voelde ik helemaal niets. die eerste weken waren vrij ongeloofwaardig wat dat betreft. vergeleken met eerste zwangerschap klopte het gewoon niet. Maar uh, gezien de huidige staat van mijn buik, heb ik toch het idee dat het wel goed gekomen is 8) En vanaf week 8 geloof ik heb ik de eerste-maanden-kwaaltjes alsnog als een soort emmer over me heen gekregen…(of de emmer kreeg mij over zich heen…)

gefeliciteerd, en ik hoop echt dat je vertrouwen kunt hebben!

Jolanda, gefeliciteerd meis :-* :inlove: Je schrijft niet meer mee bij ons, maar zag onlangs al dat jullie bezig zijn voor een 2e en nu is het dan zover :thumbup: Hoop dat je je zenuwen een beetje kunt negeren, maar weet helaas uit ervaring dat dat niet te negeren is :? Duimen draaien voor een mooie echo volgende week :pray:

Allereerst gefeliciteerd! Zoals eerder gezegd; geen zorgen, ik voelde in eerste instantie ook helemaal niks. Dacht telkens zwangerschapssymptomen te hebben en wist dan haast zeker dat het raak was en dan kwam gewoon de ongi. De maand dat ik wel positief testte had ik nergens last van, wist zeker dat het niet raak zou zijn, testte eigenlijk omdat ik niet af wilde wachten en ineens positief :o :dance: De klachten kwamen een aantal weken later pas opzetten. Maar blijft altijd spannend die eerste periode, volgens mij ook als je wel klachten hebt.

Hier voelde ik ook helemaal niets. Had verwacht dat de test negatief zou zijn, maar was wel positief.

Zie het resultaat: 38 weken zwanger en ik heb weinig klachten.