Het is weer zover.....ik kan het nogsteeds niet

Oké…jullie zullen onderhand wel gestoord van me worden, maar ik wilde een andere banner, en ik dacht dat ik dat nu wel kon, mar op de een of andere manier doe ik het fout. Ik doe alles zoals het er staat, en de allereerste keer is het me ook gelukt, maar nu komt er geen banner, maar alleen die code onderaan m’n berichtjes…hoe krijg ik dat nu weer goed? En…wat doe ik nou fout? Weten jullie dat?

Je hebt niet de volledige code gekopieerd Rhode. Als je de ticker aangemaakt hebt moet de code voor het forum selceteren. is uit mijn hoofd waar de pagina standaard mee opkomt.



Dan alles selecteren, kopieren en plakken. Je bent ieg de img tags vergeten.



Succes … :wink:

Maar ik klik op ‘selecteer alles’. Ik heb het zelfs gewoon geselecteerd met de muis en bij bestand kan je ook selecteren dus die heb ik ook geprobeerd… Maar ik geef het niet op! ik ga het nog een keer proberen!

Nu echt alles geselecteerd…heb het gecontroleerd…alles was grijs…en hij doet het nogsteeds niet. Ik heb alledrie de codes geprobeerd. De html, de link en KOK code…hij doet het niet…





Ik weet niet waar hij misgaat bij jou Rhode maar als je goed kijkt, ik heb even de jouwe nagemaakt, zie je bij jou in de code ipv Rhode, Rhod? staan. Als je mijn code selecteert zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Stom zeg…Kan het zijn doordat m’n man Arabisch typt op deze computer? Dat de computer het door elkaar haalt ofzo?

In ieder geval heb ik die van jou gekopieerd en geplakt, en hij doet het!!!



Heel erg bedankt maar weer Ruud!

:-*

Geen dank hoor… :wink:



En dat zou kunnen lijkt idd wel een Arabisch teken (althans voor mij dan) :mrgreen:

test