Het is weer tijd...

… voor de grote spinnen! :sick: :sick: :sick:



Er ligt een prachtexemplaar half opgegeten door mijn katten (I love them) in de keuken op de vensterbank.



Oh als er iets is wat ik verafschuw zijn het spinnen. Panisch van angst ben ik daarvoor. Zelfs nu dat beest dood is mijd ik de keuken. :wall: :wall:

Jakkkk hier hangt er vanaf gister al ene tegen het plafond maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt dat ik hem eraf haal…



Mag mn vriend straks doen hahahaha!

ja hier laatst ook al hoor… en nadat de ene de deur uit gezet was door manlief… draaide ik me om en zat er nog 1!

Daarna gelukkig nog geen nieuwe exemplaren, wel vrij veel van die langpoters in huis. Die zet ik er zelf wel uit, maar vind ik gewoon irritant om de volgende dag weer te zien hangen als je ook maar 2 sec. het raam open hebt laten staan.

Hier ook net een mega dikke in de dweil emmer :? hij was gelukkig al dood.

@mamaMarije wrote:

ja hier laatst ook al hoor… en nadat de ene de deur uit gezet was door manlief… draaide ik me om en zat er nog 1!


Ze komen nooit alleen!

Hier lopen ze het heel jaar door rond, van die dikke bosspinnen.



Laatst waren we er eentje kwijt (we zagen hem het dressoir onder schieten, daarna spoorloos).

Gelukkig was hij een dikke week later weer terecht en een aantal dagen later hadden we er nog 1 te pakken.



Langpoot spinnen die kan ik wel handelen, maar die dikke… :sick:

dit exemplaar kroop vorige week over mij heen en toen richting muur :sick:

@longlegs wrote:

dit exemplaar kroop vorige week over mij heen en toen richting muur :sick:


Gatver :sick: :sick: :sick: Brrr… Krijg al kippenvel na het zien van deze foto :shock: Ielhhh!!!





Hier erg last van langpoterige spinnen… Geen last van dikke!

@leeuwtje74 wrote:

@mamaMarije wrote:
ja hier laatst ook al hoor… en nadat de ene de deur uit gezet was door manlief… draaide ik me om en zat er nog 1!


Ze komen nooit alleen!


nee dat weet ik.
Maar vaak zie je dan een tijdje later of de volgende dag nog eentje... het was nu echt: spin eruit, draai me om 'gadver nog zo'n dikkerd!' :shock:

En die foto... zou er nou nooit bij na denken om zo'n griezel te fotograferen :lol:

@longlegs wrote:

dit exemplaar kroop vorige week over mij heen en toen richting muur :sick:




Gatver…zo’n vieze enge huisspin.



Ik had er laatst een in een emmer in de badkamer zitten. het idee alleen al dat ie boven zat!!! God mag weten waar die vandaan komt. Straks heeft ie in mn slaapkamer gezeten :sick: :shifty:

Op mijn werk doen we soms een lakentje over het ledikantje heen aan de bovenkant. Wel natuurlijk dat het kindje adem kan halen he maar zodat hij eigenlijk in een coconnetje ligt en heel rustig kan slapen enne ik wil zo dat lakentje pakken en dat lag in het bedje en ik pak dat en er zat gewoon zo een grote spin in als op die foto!!!



Men!! Gewoon in dat bedje! Gelukkig lag het kindje er toen nog niet in maar gadverrrrrrrrrr.