Het is toch niet te geloven....

zes weken lang zaten tussen zes en zeven uur de oudste twee al klaarwakker beneden, ongeacht hoe laat het de avond daarvoor geworden was en wat ze gedaan hadden.



En nu? Na één dag school en karateles/fietsen door een zwemplas heb ik het spul om half acht wakker moeten maken. Waarom lukt ze dat nou nooit op zaterdag/zondagmorgen of in de vakantie? Ik was gewoon het eerste wakker en beneden. Rare jongens die kinderen. :inlove:

dat wordt dus voortaan bootcamp in de vakanties :wink:

Je blijft ermee lachen met die kinderen :smiley:

Hahah geweldig.

herkenbaar



en helemaal niet frustrerend ofzo op een zondagmorgen :liar:

je WEET dat ze het kunnen :wall:

nee hoor ik herken dit ook helemaaaaaal niet :liar:



En die ene die in de vakantie wel tot 8 uur sliep… die zat vanmorgen om 6 uur al ‘mama… eten?.. mama… beneje!’ Nee schatje om 6 uur ben ik niet beneden en wil ik helemaal nog niet eten, trusten.

haha ja kinderen he…



Bij mij is het trouwens wel andersom. In de vakantie spiepen ze lekker uit (gingen ze ook wat later naar bed) en nu zijn ze door alle spanning eerder wakker juist!

Het is hier al helemaal niet anders…hoewel de eerste schooldag waren ze wel vroeg wakker omdat ze zoveel zin in school hadden… :thumbup:

Heel herkenbaar :lol:.

Ja, tis leuk spul …Asociale types zijn het!! Hooligans!!

Y.oni was ook altijd voor zessen wakker, vooral in vakanties :evil: Ik heb haar laatst al een kind toegewenst die net zo is als zij is. Mijn wraak zal zoet zijn :mrgreen:

Hahaha, hier is het ook andersom. Wij zijn net terug van vakantie. Kleine man sliep er tot 8.00 uur en de eerste dag weer thuis was het meteen weer bingo… 6.30 uur :wall: :mrgreen: ! Maar goed, in de vakantie hebben we dus lekker bij kunnen tanken.

Oh wat heerlijk zo in de vakantie. Hier is het nu weer standaard elke morgen tussen zes en zeven uur wakker worden.

@bianca68 wrote:

Y.oni was ook altijd voor zessen wakker, vooral in vakanties :evil: Ik heb haar laatst al een kind toegewenst die net zo is als zij is. Mijn wraak zal zoet zijn :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: