Het is ook nooit goed

:mrgreen:



Sam is vanaf zijn geboorte al een slechte slaper overdag. Vandaar dat ie ook een tijd ingebakerd is geweest maar sinds we daarmee gestopt zijn is het soms werkelijk doodvermoeiend hoe lang ie wakker is. ( voor beide partijen dan hé)

Ik kan daar erg over klagen en me ook nog zorgen om maken, want ik moe, hij moe enzv enzv…



Nu slaapt ie vandaag al vanaf 2 uur en het is al bijna kwart over 4 nu!!! :shock:



Gevolg is dat ik nog steeds geen rust heb omdat ik al 12 keer ben wezen kijken :eh: :oops:

Hahahahahahahaha :mrgreen:



't is ook nooit goed hé :silenced:

waaaaaaahahahaha meid doe die doppies dicht als sammie slaapt dan rust jij ook even lekker uit en heb je ook geen tijd om je zorgen te maken :-*

Als hij normaal slecht slaapt, en nu ineens doorslaapt is het dood normaal als je even gaat kijken.



Je bent het niet gewend, en gaat dan van het slechtste/ergste uit dat er wat aan de hand is.

Of dat hij al wakker is maar niet huilt.



Logisch, ik deed het bij mijn neefje hij was ook ingebakerd, toen me zus daar mee stopte huilde hij veel in zijn bedje, en sliep amper.

Na een tijdje, begon hij rustig te worden en sliep goed (ook overdag langer) en me zus maakte zich zorgen!

Was er wat aan de hand leefde hij nog? ! rare dingen haalden ze in haar hoofd. (Ik ook) uit eindelijk bleek hij zijn rust gevonden te hebben en goed gaan slapen.

Hield hij 3 weken vol, toen begon het weer , gelukkig was dat alleen een tandje dat door kwam.



Succes hoop dat hij het vol houd!

Mag ik vragen waarom je bent gestopt met inbakeren dan??

Als hij er zo’n moeite mee heeft was het blijkbaar te vroeg om uit te bakeren :shifty:

Hier heeft ze tot 8 maanden ingebakerd geslapen…zij kon gewoon niet slapen anders en werd dan zo boos…

Na 5/6 maanden op de bakerzak ipv de swaddle me gedaan en met 8 maanden kon ze zo de slaapzak in…



Maar hij slaapt dus :mrgreen:

Is hij al wakker?

Oh ja ik ken dat gevoel…dat is wennen…heb het ook gehad toen ze de nachten door ging slapen…wilde ik haar toch even horen ademen :oops: huilde ze niet meer 's nachts was ik nog wakker :lol:

Tja moeders hé :roll:

:wink:



:-*

Zijn cold turkey gestopt met inbakeren toen ie met 3 maanden :? in bed als een dolle op zijn buik begon te rollen en nog niet terug kon rollen. Inmiddels kan ie wel terug rollen maar de nachten gingen zo goed dat ik de Pacco’s al op MP verkocht had :lol: :doh:



Enne…ssssst

hij slaapt nog steeds…

oh :dance: :dance: wat goed van hem :inlove:

lekker he dat ie nu zo goed slaapt.



ik heb dat ook wel eens dat fransje heel lang slaapt smiddags gelukkig heb ik beneden nog een babyfoon staan die ik dan af en toe hard zet zodat ik hem even hoor ademen :oops:

Ahaha…oh man…I HEAR YOU!



Si heeft de ‘nacht dienst’ over genomen met Ava. Dit houdt in dat hij op de bank slaapt en zij slaapt in haar wiegje, beneden in de huiskamer. (Vraag niet waarom, maar madam vertikt het om in hetzelfde wiegje boven in de slaapkamer te slapen. Maar in de huiskamer slaapt ze dus wel!)



Anyway…de babyfoon staat dus in de huiskamer, en de ‘parent unit’ staat in onze slaapkamer. Dus ik kan dan horen of ze wakker wordt. De laatste 2 nachten heeft ze dus heel goed door geslapen. Maar dat neemt niet weg dat ik bijna ieder uur naar beneden sluip om te checken of alles goed gaat. :oops:

@Nefarious wrote:

Ahaha…oh man…I HEAR YOU!



(Vraag niet waarom, maar madam vertikt het om in hetzelfde wiegje boven in de slaapkamer te slapen. Maar in de huiskamer slaapt ze dus wel!)




Nou ja, waarom is wel het eerste wat ik me opkomt eigenlijk hahahahaha :mrgreen: Heb je geen enkele clou?

Overigens sliep Sam gisteren tot kwart over 5 :shock: En was daarna natuurlijk als een zonnetje tot een uur of 8. Echt héérlijk!!!

Maar dat heeft ie vandaag weer goedgemaakt door op het kdv gewoon helemaal niet te slapen :doh:

@Mip wrote:

@Nefarious wrote:
Ahaha…oh man…I HEAR YOU!



(Vraag niet waarom, maar madam vertikt het om in hetzelfde wiegje boven in de slaapkamer te slapen. Maar in de huiskamer slaapt ze dus wel!)




Nou ja, waarom is wel het eerste wat ik me opkomt eigenlijk hahahahaha :mrgreen: Heb je geen enkele clou?

Overigens sliep Sam gisteren tot kwart over 5 :shock: En was daarna natuurlijk als een zonnetje tot een uur of 8. Echt héérlijk!!!

Maar dat heeft ie vandaag weer goedgemaakt door op het kdv gewoon helemaal niet te slapen :doh:


Echt...ik heb geen flauw idee. We gaan het dit weekend weer boven proberen. Haar baby kamer is tenslotte ook boven!

Veel succes ermee Nef.

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan! :pray:

Hier nog zo één. Zo wil ze niet slapen. En dan bedoel ik ook echt niet slapen. En zo maft ze uren achtereen… Er is geen pijl op te trekken…

@Mip wrote:

Veel succes ermee Nef.

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan! :pray:


Ze heeft de afgeopen 2 nachten redelijk goed geslapen. Haar ‘spook uurtje’ is tussen 1 en 2 uur in de ochtend. Dan is het moeilijk om haar in slaap te krijgen. Ik ben gestopt met haar in mijn armen in slaap te laten vallen dan, maar ik streel haar wang en voorhoofd terwijl ze in haar wieg ligt, en probeer haar zo in slaap te brengen.



So far so good…

Spookuurtje tussen 01.00 en 02.00 :roll: Hoe verzinnen baby’s het toch hé?

Maar fijn dat ze iig slaapt!

Oh wat herkenbaar!! Als ik Emma met moeite aan het slapen kreeg wist ik dat ik 3 kwartier de tijd had om dingen te doen voor ze weer wakker werd…ik wist niet wat me overkwam toen ze ineens een keer een lang slaapblok trok en ging steeds maar kijken of ze nog niet wakker was omdat ik e rniks van snapte haha!!

Is een bakerzak niks dan? Senne heeft daar nog een heeeeele tijd in gelegen toen we hem ein-de-lijk uit de pacco hadden. Met de bakerzak kunnen ze ook gewoon rollen.

Zie ineens dat je gereageerd hebt hier FryskeFaam, dank.

Maar het afbouwen is uiteindelijk gewoon gelukt met wat vallen en opstaan slaapt Sam nu prima.

Mooi zo! :mrgreen:

heeeel herkenbaar!! :mrgreen: