Het is niet meer leuk....

Vanacht begon ik ineens over te geven (erg zurig voornamelijk wat vocht, en klein beetje eten)

Ben gewoon misselijk en heb last van mijn kwaaltjes rug en zo.

vammorgen 1x overgegeven, meteen ff warm, daar de spanningen



Ben nu gewoon veel moe en slaap dan ook veel net tijdens het douchen moest ik bijna weer (niet gelukt) maar ik werd ineens duizelig!



Wat moet ik doen!!! morge heb ik pas de echo

eh afwachten?

lekker in bed kruipen.

Als het bij de zwangerschap hoort, doe je er niks aan (of weinig), en als het een buikgriep is ook niet :wink:

Denk niets.ik heb zo 2 zwangerschappen de eerste 3 maanden gelegen. :wink:

dus je ziek voelen is normaal??..

Tja, dat is bij iedereen anders: ik ben altijd fluitend de zwangerschappen doorgekomen, met af en toe overgeven (maar niet misselijk, dus dat is niet erg dan)

Mijn vriendin is de eerste 2 fluitend door gekomen, en bij de derde is ze echt 9 maanden hondsberoerd geweest, veel overgeven, dus niet aankomen, altijd slap voelen, en veel vocht vasthouden op het einde dat je amper kunt lopen… het is echt bij iedere zwangerschap anders!



Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, en je op een roze wolk kunt zitten!

:think: Ben je misschien zwanger… 8)





Behalve dat het heel erg vervelend is, zijn dit gewoon zwangerschapskwaaltjes en zou ik me pas gaan zorgen maken als je echt helemaal niets meer binnen kan houden.

Probeer gewoon te blijven eten, steeds kleine beetjes, goed drinken en als je echt heel veel last blijf houden van die duizeligheid zou ik even bij de vk of dokter aan de bel trekken. Duizeligheid heeft meestal te maken met lage bloedsuikers…

Ik herken het wel. Geef nog steeds elke ochtend en vaak ook s`avonds over, vooral gal en slijm :sick: , gelukkig geen hele maaltijden. Ben daarbij ook veel duizelig. Ik heb er nu al vanaf het begin “last” van. Meestal gaat het na 12 weken over en gaat het beter heb ik horen zeggen. :think:

Gal is toch geel bruinig? want dan braak ik namelijk ook gewoon gal, en ja ben dan ff goed duizelig.



Mijn rug… ja zelf heb ik een ligte kroming in mijn rug en heb wel eens vake last van mijn rug, en ja ben zekers nie bang voor een miskraam nu ik me zo voel

ik heb me zeker ziek gevoelt ja stront ziek,dacht eerst aan zware griep maar bleek zwanger :mrgreen: :wink:

Overgeven kan bij de zwangerschap horen en ook pijntjes horen er in het begin bij.

Ik heb tot 6 maanden continue overgegeven en nu begint het net weer.

Als je het niet vertrouwt je vk bellen!!

Moet morge naar het ziekenhuis voor eerste echo, en natuurlijk bloedprikken.



Maandag weer naar het ziekenhuis ivm Gyn, omdat ik daar onder ben gebracht, voel me erg gerust gestelkd door jullie allemaal bedankt daar voor.



Denk dat de angst van mijn eerste miskraam nog goed in me zit, en ja dat ik daarom even hier aan de bel trok.

als je gal spuugt, betekent het dat er niets in je maag zit.

En als je maag leeg is, wordt je misselijk. Raar maar waar,

zwangerschap werkt niet logisch :mrgreen:



Ik heb tot mn 20ste week vaak 2x per dag gespuugd. 's Ochtends

als mijn maag leeg was. Kwam ik beneden en dook gelijk de wc in.

's Avonds eigenlijk hetzelfde.



Het beste is als je voordat je opstaat wat eet. Een cracker ofzo. Dan heb je

wat in je maag. Ga je toch overgeven; mond spoelen en wat eten.

Klinkt ook zo raar, maar t helpt echt!



Ik at de hele dag door iets lichts. Sultana’s, cracker kaas of jam ofzo.

Zolang je overdag (redelijk) goed kan eten en het binnenhoudt, is het

nog niet zo erg. 's Avonds had ik juist geen honger en at dan yoghurt of

vla, iets wat makkelijk naar binnengaat.



Het is vervelend, hopelijk gaat het bij jou vlot over. :hug:

Denk dat ik een pak vla of zo koop…

@Yukiko wrote:

Denk dat ik een pak vla of zo koop…


ja hielp bij mij op een gegeven moment ook enne ik stond net ook al weer gebeurt nu nog een keer of per week, heb nu ook door bu geen controle meer over mijn blaas dus dat betekend dat ik boven de pot sta en er een plasje tussen mijn benen ligt…

kan je verder alleen succes wensen

@kimmiejj wrote:

ik heb me zeker ziek gevoelt ja stront ziek,dacht eerst aan zware griep maar bleek zwanger :mrgreen: :wink:
:lol: dat had ik ook precies hahaha ik zij ik ben ziek al zo erg en lang (gaf nogal extreem over a 20x per dag :wink: ) en me ma, schoonma en schoonzus nee je bent zwanger. NEE ik ben ziek haha. bloedprikken eh ja toch zwanger :lol:





Dus ja indd het is normaal je ziek, moe, misselijk voelen enzovoort! (of ja het KAN erbij horen)

@KleinBloemetje wrote:

@kimmiejj wrote:
ik heb me zeker ziek gevoelt ja stront ziek,dacht eerst aan zware griep maar bleek zwanger :mrgreen: :wink:
:lol: dat had ik ook precies hahaha ik zij ik ben ziek al zo erg en lang (gaf nogal extreem over a 20x per dag :wink: ) en me ma, schoonma en schoonzus nee je bent zwanger. NEE ik ben ziek haha. bloedprikken eh ja toch zwanger :lol:





Dus ja indd het is normaal je ziek, moe, misselijk voelen enzovoort! (of ja het KAN erbij horen)


haha hier precies :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@kimmiejj wrote:

@KleinBloemetje wrote:
@kimmiejj wrote:
ik heb me zeker ziek gevoelt ja stront ziek,dacht eerst aan zware griep maar bleek zwanger :mrgreen: :wink:
:lol: dat had ik ook precies hahaha ik zij ik ben ziek al zo erg en lang (gaf nogal extreem over a 20x per dag :wink: ) en me ma, schoonma en schoonzus nee je bent zwanger. NEE ik ben ziek haha. bloedprikken eh ja toch zwanger :lol:





Dus ja indd het is normaal je ziek, moe, misselijk voelen enzovoort! (of ja het KAN erbij horen)


haha hier precies :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haha echt toevallig!

:zzz: word een beetje duf hier, maar goed ben in ieder geval erg gerust gesteld door jullie

probeer ivp 3 x dag een grotere maaltijd eten… 6 x een wat kleinere maaltijd te eten… hierdoor is over de hele dag je maag gevuld … want het is echt lege maag = :sick:



deze keer tot de 17e wk… als je erg last blijft houden kun je medicatie krijgen… emesafene heet dat… het helpt niet bij iedereen… maar misschien ben je een van de gelukkige :mrgreen:

probeer ook veel te blijven drinken geen koffie/thee/ zure drankjes…

een sloke (echte) cola kan ook helpen…

iets eten voor je opstaat…leg dus een pak creackers bij je bed…

ik heb ook altijd een rolletje dextro energie in mijn tas… voor onderweg…





succes vandaag met je echo :hug:

Thx voor de tips meiden



En idd het is een lege maag, ben een zeer kopig, kind als het betreft om eten gaat en misselijk zijn…

Maar goed vandaag veranderring in komen, een nu ff een paar crackers meschien een appel, en haal van die snoepjes op en een pak vla