Het is gelukt!!!

Ruben is vandaag 6 maanden en hij krijgt nog bv. En omdat ik vanaf dat hij 5 weken was alles heb moeten kolven ben ik er eigenlijk rete-trots op :mrgreen: :mrgreen: Dat was ik anders natuurlijk ook geweest maar nu extra :wink:

Het zijn zware maanden geweest meteen vanaf de geboorte al en we zijn er nog niet :cry: maar het gaat steeds beter, met Ruben en ook met mij :smiley:



Hij heeft sinds 3 weken wel heel af en toe een flesje kv gehad maar dat mag de pret niet drukken :shifty: :shifty: Die flesjes zijn trouwens op 2 handen te tellen…



Ben nu aan het afbouwen naar 2 keer per dag kolven en dat wil ik blijven doen tot ie 9 maanden is. Daarmee kan ik hem hopelijk nog altijd 3 voedingen per dag bv geven :dance:



Ik ben zo blij dat het gelukt is :dance: en tegelijktijd nog altijd verdrietig dat het zo moest :cry:

Maar vandaag overheerst het goede gevoel :inlove: :inlove:

En terecht!! Wat goed zeg, deze is ‘in the pocket’!! :-*

Oh wat goed zeg :thumbup:

Je mag met recht trots zijn

Wat knap, :clap:, daar mag je zeker rete-trots op zijn :thumbup:

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! :dance: En natuurlijk mag je daar trots op zijn :clap:

Ohhhh lieve schat… you have made it!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat goed zeg… en al helemaal na al die stress… je mag met recht ape trots zijn… :thumbup:

DUBBEL :clap: :clap: voor jullie!!!

Meid petje af!!!

:-*

wat goed zeg!!! toppie!! :clap: :clap: :clap: :clap:

Petje af! Ik heb -na 5 weken ft kolven in het begin- een mateloze bewondering voor kolvers!

You go Girl!!

En onthoud deze prestatie neemt niemand je nooit meer af! :-*

wauwieeieieieieieieieie, knáp zeg! :dance: :clap:

:clap: :clap: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!



En inderdaad, heel knap :clap: :clap:

Gefeliciteerd met deze mijlpaal :dance: :dance: .

Je hebt alle recht om rete-trots te zijn :smiley: :clap: .

:clap: :thumbup: echt goed van je!!

Zelf ben ik ook aan het afbouwen na 6weken fulltime kolven.



Nathan krijgt 5 x HA en 1 x BV. Maar vanaf vanaf vandaag geef ik geen BV meer. Gister naar CB geweest voor zijn huidje. Kinderarts heeft aangeraden om over te gaan op N… Peptide. Dus om geen 3 soorten voedingen op een dag te krijgen, ga ik stoppen met BV geven. Best wel een raar gevoel eigenlijk.

Daan!

Jij bent de beste! :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap:



Net als Sanne heb ik de eerste 1,5 maand fulltime gekolfd, en da’s niet niks. Dubbel werken, de nadelen van BV en FV bij elkaar… Respect dus!! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 6 maanden!! :clap:

JAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD MEID IK BEN SUPERTROTS OP JE !!! :-* :-* :-*

Respect ! maakt diepe buiging