Het is gedaan...

Laatst was ik bij de dokter voor het voorschrift van mijn minipil… Hij zei me dat de minipil toch nipt is als ik overdag geen bv meer geef en hij papjes in de plek krijgt… ik dus aan de gewone pil. Hij heeft een lichte voorgeschreven omdat hij nog smorgens en savonds en nog laat bv kreeg… maar ik dacht dat die hormonen toch niet zo gezond zijn voor hem. Ik dus poeder gaan halen vrijdag en eerst protest. Maar daarna zonder problemen opgedronken, de late fles ook nog. Zaterdagmorgen zaten mijn borsten zo vol dat hij nog eens bv gekregen heeft. Maar zatavond en laat weer een fles en heeft ervan genoten. Vanmorgen een beetje de druk er laten afdrinken, maar meneertje wou niet langer, dus een flesje en hopsakee… het is gedaan… :slight_smile: en :?

Wat een dubbel gevoel he!

Ik heb in het begin ook wel eens een flesje KV bij gegeven omdat hij snachts zo beroerd sliep(ja heel ander verhaal :wink: ) maar dat ging dan zo tegen me gevoel in!

:hug:

@Vicky S wrote:

en hopsakee… het is gedaan… :slight_smile: en :?




EN: :clap: voor ruim 7 maanden BV!

Top gedaan! :thumbup:



Maar ik kan me het gevoel heel goed voorstellen, ik had het ook bij de oudste met 6 maanden… en denk dat ik het bij de jongste straks precies hetzelfde zal hebben!! :wink:

netjes hoor 7 maanden :clap: :clap: :clap:

bedankt meiden, jullie zijn lief :-*

goed gedaan! zeven maanden is prachtig…en ja het gevoel is altijd dubbel, maar dat blijft het hoor al geef je twee jaar voeding ( ervaring :lol: )