Het is eindelijk gelukt met nummerherkenning en Ziggo

vorige week zondag



(na 20 minuten in de wacht staan)

Goedemiddag, met ziggo, hoe kan ik u helpen?



Goedemiddag met Frank@, mijn nummerherkenning werkt niet meer en ik heb gemerkt dat mijn telefoonnummer wordt meegezonden terwijl ik dat uitgeschakeld had staan.



Hmm, nou mevrouw we zijn overgegaan van het DTMF systeem op het FSK systeem en dat zal u telefoon niet ondersteunen.Daarom heeft u geen nummerherkenning meer. Dat u nummer wordt meegezonden is vreemd en dat zal ik meteen voor u in orde maken.



Dus de oplossing voor nummerherkenning is een andere telefoon aanschaffen?



Ja mevrouw, helaas wel



Vandaag

Zo gezegd zo gedaan (mijn nummer werd iig niet meer meegezonden, dat was gelukt), vandaag kwam het nieuwe toestel binnen met FSK ondersteuning. Uiteraard werkte de nummerherkenning nog steeds niet.



(na 15 minuten in de wacht)

Goedemiddag met ziggo, waar kan ik u mee van dienst zijn?



Ik doe mijn bovenstaande verhaal



Ik zie hier ook in het systeem staan dat nummerherkenning staat uitgeschakeld, ik zal het voor u inschakelen.



uitgeschakeld??? Dus er was niks mis met mijn telefoon??? Nummerherkenning stond opeens uitgeschakeld, en ik heb dus voor niks (op jullie advies) een nieuwe telefoon aangeschaft!!!



Uh, hier lul ik ff overheen, het staat nu ingeschakeld mervouw een prettige dag nog



Inderdaad, mijn nummerherkenning doet het op mijn nieuwe telefoon, en verdomme ook op mijn oude telefoon.

NEEEEEE nu wordt mijn nummer weer meegezonden DIT WIL IK NIET




(na 15 minuten in de wacht)

Goedemiddag met ziggo, waar kan ik u mee van dienst zijn?



ik doe wat boos mijn verhaal



Ow mijn excuses mevrouw, maar eigenlijk mag ik dit niet telefonisch regelen, daarvoor moet u een schriftelijk verzoek indienen



pardon



Ja ivm met stalkers enzo, mag ik dit soort verzoeken niet zomaar inwilligen



PARDON



Nou weet u wat, ik pas het wel voor u aan. U wilt wel nummerherkenning, maar niet dat uw nummer wordt meegezonden? Geregeld hoor



Ik test uit…. NEEEEEEEEEEEEEE. Mijn nummer wordt meegezonden en mijn nummerherkenning doet het ook niet meer )^&$%)#$^)#&%$)#^$



(na 25 minuten in de wacht)

Goedemiddag met ziggo, waar kan ik u mee van dienst zijn?



&^$@#&($&@*%+(Q^%_^%@ verhaal verhaal verhaal, boos, snap jij het wel, weet jij wel wat je moet doen om mijn simpele verzoek tot stand te brengen???



Stamel stamel stamel.Ik ga het regelen Het is nu echt goed mevrouw, het werkt nu zoals u wilt!!! Echt waar



Yes, het werkt, eindelijk. Op mijn oude telefoon nog wel. De nieuwe kan terug naar de winkel. Wat een zaterdag middag…



Ziggo ??? SICKO!!!

Over ziggo wil ik niet meer praten :twisted: :twisted:

Mennn daar gaat het echt goed mis op het moment, zelfs de klantenservice zei dat het een puinhoop was!

Daar heb je niks aan he…

Vreemd… Ik heb het van de week ONLINE aangepast bij “MIJN ZIGGO” . Kan je gewoon aanvinken namelijk :think:

@pientje wrote:

Vreemd… Ik heb het van de week ONLINE aangepast bij “MIJN ZIGGO” . Kan je gewoon aanvinken namelijk :think:




Hier heb ik geheim nr tewrwijl ik dat niet wil en moet dat via de site aanpassen,ben al 5 maanden bezig maar zit nog steeds niet helemaal bij ziggo dus lukt me niet moet ook inliggen had ik hog nooit gedaan,moet dus met klantnr maar dat kan ik nergens vinden en op de mail wordt niet greageert grrrrr hier baal ik dus ook van ziggo en het internet is ook super traag

Het zijn echt een stel debielen daar op dat call-center.



Ik wilde dus mijn telefoon blokkeren voor 0909-nummers.

Moest schriftelijk gebeuren zei ze :shock:

Ik vijf minuten later terug gebeld, andere collega aan de lijn, en die kon het zo veranderen in het systeem.



Scheelde mij dus weer een brief, maar wel weer een tijd in de wacht moeten hangen.

@M@@ike wrote:

@pientje wrote:
Vreemd… Ik heb het van de week ONLINE aangepast bij “MIJN ZIGGO” . Kan je gewoon aanvinken namelijk :think:




Hier heb ik geheim nr tewrwijl ik dat niet wil en moet dat via de site aanpassen,ben al 5 maanden bezig maar zit nog steeds niet helemaal bij ziggo dus lukt me niet moet ook inliggen had ik hog nooit gedaan,moet dus met klantnr maar dat kan ik nergens vinden en op de mail wordt niet greageert grrrrr hier baal ik dus ook van ziggo en het internet is ook super traag




Je logt toch gewoon in met je mailadres? Misschien wel niet als je dat nog nooit heb gedaan trouwens. En op je factuur, daar staat je klantnummer toch op ?

@pientje wrote:

@M@@ike wrote:
@pientje wrote:
Vreemd… Ik heb het van de week ONLINE aangepast bij “MIJN ZIGGO” . Kan je gewoon aanvinken namelijk :think:




Hier heb ik geheim nr tewrwijl ik dat niet wil en moet dat via de site aanpassen,ben al 5 maanden bezig maar zit nog steeds niet helemaal bij ziggo dus lukt me niet moet ook inliggen had ik hog nooit gedaan,moet dus met klantnr maar dat kan ik nergens vinden en op de mail wordt niet greageert grrrrr hier baal ik dus ook van ziggo en het internet is ook super traag




Je logt toch gewoon in met je mailadres? Misschien wel niet als je dat nog nooit heb gedaan trouwens. En op je factuur, daar staat je klantnummer toch op ?




het rare is dat ik nog nooit een factuur heb gehad.



en idd de eerste keer dat je inlogt heb je en je mail adres nodig en je klantnr