Het is echt zover...

Vandaag is Verôn voor het eerst wezen wennen op school.

Mama had hele nacht al geen oog dicht gedaan haha

Verôn had er vanmorgen zin in…dus samen zijn pauze hap gepakt en rugzak klaar gemaakt.

Vol trots liep hij het plein op en de klas in…mama en papa kregen een knuffel en klaar was het haha



Net opgehaald en was erg goed gegaan. Meneer durfde zelfs al te zeggen dat hij iets niet wilde doen :mrgreen: ze gingen namelijk lampionnen maken en dat had hij op het kdv al gedaan :lol:

Verder deed hij wel veel nog alleen maar dat zal wel los lopen …kent ook nog niemand natuuriijk.



Maar ohh wat ben ik trots als een pauw vandaag. Maar ook zon mijlpaal. Ze worden zo snel groot.

Maar daar ben ik vast niet de enige die dat zo voelt hahaha

Spannend is dat hè? :inlove: Fijn dat het goed gegaan is, en dat hij het naar zijn zin gehad heeft! :thumbup:

Onze dochter is afgelopen maandagochtend voor het eerst geweest. Net zoals jouw Veron had ze er helemaal zin in. Zij heeft de mazzel dat haar nichtje van twee jaar ouder bij haar in de groep zit, dus daar zat ze dan ook gelijk naast en grote nicht gooide een arm om haar heen en we wisten dat het wel goed kwam.



Leuk he, die kleine wijsneusjes? Voelde je je ook zo trots? Ik moest wel ff een traantje wegpinken dat mijn kleine meid nu niet meer gezellig met mij de boodschappen kon doen, het voelt toch even anders. Maar alles went en zij is er echt aan toe.

@Carenza wrote:

Onze dochter is afgelopen maandagochtend voor het eerst geweest. Net zoals jouw Veron had ze er helemaal zin in. Zij heeft de mazzel dat haar nichtje van twee jaar ouder bij haar in de groep zit, dus daar zat ze dan ook gelijk naast en grote nicht gooide een arm om haar heen en we wisten dat het wel goed kwam.



Leuk he, die kleine wijsneusjes? Voelde je je ook zo trots? Ik moest wel ff een traantje wegpinken dat mijn kleine meid nu niet meer gezellig met mij de boodschappen kon doen, het voelt toch even anders. Maar alles went en zij is er echt aan toe.




Ja zeker moest ik en traantje weg pikken…maar net wat je zegt hij was er aan toe. En dan zie je dat blije gezicht als je komt geweldig toch. Vanmiddag was hij aan het spelen en zat hij in zichzelf te praten over de pauzehap echt schattig hihi. Morgen mag hij nog een ochtend en zei net al mama ik hou van jou dat ik naar school mag van je hihi :inlove: