Het is echt waar ...

Gisteren avond voordat hij naar bed ging moest hij nog plassen. Ik had luierbroekjes gehaald en gezegt als je wakker word en moet plassen kan je dat zelf doen.

Vanmorgen werd hij wakker en hoorde ik hem naar de badkamer gaan, ik kijken zit hij te plassen :inlove:

De luier was ook geheel droog!!

Weet niet of het toeval is maar vond het wel heel goed dat hij na een week dit al doet :wink:

Ben heel benieuwd hoe het de rest van de dagen gaat lopen. Laat gewoon de luier nog even aan en we zien wel.

Maar ben zo trots op hem :lol: :thumbup:

helemaal super ! :thumbup:

heb voor tygo ook wel eens luierbroekjes gekocht omdat hij leuk met zijn potje bezig was

maar hij snapt er de ballen nog van

als hij in zijn blote billen loopt gaat hij netjes op het potje, maar luier of luierbroekje is lekker om in te plassen

misschien in een later stadia weer proberen

Yeahhh middag dutje echt droog geweest en zonder luier :dance: en nu net wakker en zegt mama hoef nog niet te plassen.

cool 8) :thumbup:

:clap: :dance: :inlove:

Vannacht zonder luier en gewoon droog gebleven :dance:

Wat goed!!! Vind het echt knap :smiley:

Mijn ventje is nu een paar maandjes overdag zindelijk maar nog niet voor de nacht.

Belle misschien was het toeval hoor 2 nachten maar we houden goede moet :mrgreen:

knap zeg van jullie kindjes :inlove:

mijn kleine mannetje heeft juist vandaag voor de 2e keer in 2 weken voor zijn middagslaapje een plasje op het potje gedaan :inlove: maar uiteraard nog helemaal aan de luiers hoor :wink: en hij gaf het niet zelf aan, heb hem zelf op het potje gezet, maar toch, hij heeft er wel mooi op geplast! :slight_smile:

@Amy82 wrote:

knap zeg van jullie kindjes :inlove:

mijn kleine mannetje heeft juist vandaag voor de 2e keer in 2 weken voor zijn middagslaapje een plasje op het potje gedaan :inlove: maar uiteraard nog helemaal aan de luiers hoor :wink: en hij gaf het niet zelf aan, heb hem zelf op het potje gezet, maar toch, hij heeft er wel mooi op geplast! :slight_smile:

Heel erg goed toch…en maakt niet uit of hij het zelf aangeeft toch een plasje is een plasje :thumbup:

BVen ik weer even… hahaha

Gisteren is kleine man gevallen met papa en de fiets en heeft een gat bij zijn wenkbrauw.

Dus we moesten wekken vannacht. Dus maar even op het potje gezet. Hij helemaal boos hoef niet te plassen mama :lol:

Vervolgens om half 4 vannacht roept hij mama ik ben aan het plassen ik met een duf hoofd na de badkamer zit hij idd al op het potje te plassen :inlove:

Vind dit echt zo super en kan het wel van de daken schreeuwen ohh wat kunnen die kleintjes je toch happy maken :dance: