het is 9 uur en ik ....

ben pannenkoeken aan het bakken …



Ik word lichtelijk misselijk van de baklucht zo vroeg, maar het is voor het goede doel … kersteten op de psz.



Nog meer lotgenoten die aan het koken zijn voor het kerstdiner :mrgreen:

jaaa leuk hé gister pizza voor may haar school gemaakt en nu snert aan het maken voor kerstfeest met collega’s… voor morgen maar het moet een dag “oud” zijn voordat het lekker smaakt zeggen ze…



vanavond nog tapas voorbereiden en dan morgen de hele dag in de keuken staat :lol:

Dinsdagochtend had ik om 8 uur knakworstjes in bladerdeeg in de oven staan. Vrijdagochtend nog een keer.

Vandaag heeft Mischa kerstige servetten mee naar school genomen. Gelukkig had ik me daar niet opgegeven voor één of ander bakkerig iets, want ik ben nu hartstikke ziek, was dus niets van gekomen.

Dit jaar helaas niet… De kerstcommissie wilde dit jaar ‘eens iets anders’. Terwijl de kinderen en leerkrachten al uitkeken naar het dineren in de donkere klas met lichtjes :inlove:



A.s. woensdag hebben we een kerstmarkt, ook leuk hoor. Ze zijn al vanaf 7 dec aan het knutselen en produceren. Verdeeld over 3 groepen (dit ivm voorschriften van de brandweer en wij zijn uitgenodigd voor de 2e groep van half 7 tot half 8) kun je een ronde lopen door de 2 gebouwen en ‘inkopen’ doen op de kerstmarkt.

Hier is het gewoon nog geen tijd voor het kerstdiner. De kids moeten nog 1 week naar school hier.

@mama van Esmay wrote:

jaaa leuk hé gister pizza voor may haar school gemaakt en nu snert aan het maken voor kerstfeest met collega’s… voor morgen maar het moet een dag “oud” zijn voordat het lekker smaakt zeggen ze…



vanavond nog tapas voorbereiden en dan morgen de hele dag in de keuken staat :lol:




Het is pas snert als het een dag oud is.

En inderdaad is dat lekkerder.



Daarvoor is het erwtensoep.