Lotte en Nikki gaan naar bed voor hun middagslaapje…
Het is 13:45 en er klinkt luid gelach uit hun kamer. Ik ga kijken en Lotte is bij Nikki in bed gekropen en zit “voor te lezen”, ze liggen allebei volledig in een deuk. Lotte terug in haar eigen bed. Beiden weer terug gelegd om te gaan slapen.
Het is 14:05, nog steeds gelach uit hun kamer. Ik ga kijken en Lotte zit weer bij Nikki in bed en ze spelen verstoppertje onder de dekens. Helemaal in een deuk maar slapen ho maar! Lotte weer terug in eigen bed en weer allebei neergelegd om te gaan slapen.
Het is 14:28, er klinkt een gemeend papa! uit de kamer. Ga kijken en Lotte zit vast in de “tunnel” (je weet wel zo’n rol waar je doorheen kan kruipen). Die heeft ze zelf uit de kast gehaald en uitgerold. Ook klaagt ze over poep in broek. Schone luier en weer terug het bed in.
Het is 14:41 en nog steeds klinkt er gelach en gepraat uit de kamer… zucht… gaan ze ooit nog slapen vandaag??? :roll:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oh heerlijk als zusjes zo lekker met elkaar om gaan. Beter dan de gevechten tussen mij en mijn zus, vroeger. :shifty:
och arme :hug: , maar wel lief dat ze het zo gezellig hebben samen :inlove:
Hier ook een meisje dat nog maar 1 slaapje doet en ook maar krap een uurtje geslapen heeft. Ze is ook niet helemaal fit, dus tel maar op en reken haar moods uit :roll:
Vandaag hebben Tes en ik maar een pyamadag, so be it, morgen weer een gewone week, kijk er enigszins wel naar uit zo na de feestdagen en d eoudste 2 weken vrij is geweest :oops:
Herkenbaar… :mrgreen:
Hier is het alleen Lucas, Robin slaapt niet meer overdag.
Vaak net als ik moe ben, éventjes lekker wil gaan zitten, niks doen, of juist even leker achter de pc of een boek lezen, etc…
Als hij na een uur nog wakker is haal ik hem er vaak maar uit.
Volgende keer beter… 8)
Ach, ik denk maar zo, ze hebben in ieder geval lol met elkaar… maar jemig… denk dat ik zo maar vast ga koken zodat we vanavond een heeeeele vroege en versnelde bed ronde doen :mrgreen:
Geloof zowaar dat het nu stil is 8)
:inlove:
Lekker stel
Middagdutje wat is dat ook alweer?
Hier alleen nog, veel te vaak, einde-van-de-middag-en-ik-red-het-avondeten-niet slaapjes, en dan 's avonds weer zo wakker zijn dat ze rustig tot 11 uur door kan stuiteren :roll: .
Maar wat heerlijk zulke zusjes! :inlove:
Hier kunnen broer en zus ook lief voor elkaar zijn, kunnen…
zo klinkt het idd heel lief en gezellig… en op een zondagmiddag kan ik er ook zelf wel om lachen… maar weet nog dat ik tijdens de zw.schap afentoe STUK zat en dan kon ik er alles behalve om lachen als ze niet sliepen :oops:
En sinds 2 week slapen de grote heren op 1 kamer en dat is in de avond soms ook groot feest. Meestal gaat het goed en hoor je ze kletsen en lachen en dat mag… gaan we na een halfuur wel heen en vaak gaan ze dan slapen, maar laatst waren ze echt aan het stieren en klieren en dat vind ik om 9 uur 's avonds (ze lagen er om half 8 in!) echt niet grappig meer dan :oops:
(tijd om van dit samen slapen een permanente constructie te maken op een andere kamer, maar dan moeten we eerst weer aan de slag en daar kan ik nog niet echt zin voor op brengen met dit weer :? )