Spelende kinderen vinden babylijkje
29 januari 2006, 17:50
DOETINCHEM (ANP) - Spelende kinderen hebben zondagmiddag aan de rand van een woonwijk in Doetinchem het lijkje gevonden van een pasgeboren baby. De kinderen waarschuwden hun ouders, die daarop de politie alarmeerden.
De brandweer heeft het gebied, nabij de rietkraag van een visvijver waar het lijkje werd gevonden, afgezet. Meer informatie ontbreekt nog, aldus een woordvoerder van de politie.
Het is zowat aan de orde van de dag.
Ik word er wederom helemaal naar van.
En zeker nadat we de laatste tijd ook steeds vaker geconfronteerd worden met ouders die hun dierbaarste bezit moeten laten gaan…
Voor de 1 is dit het ergste wat je kan overkomen, en de ander die doet dit gewoon. Niet te bevatten.
Vind dit ook zo erg voor de kinderen die dit al spelend vinden…
:shock: :?
Ongelooflijk… DIRECT steriliseren die mensen… Ooooooooh, wat erg voor die spelende kinderen ook…
Ik kan er met m’n pet niet bij…
Inderdaad, meteen steriliseren dit soort lui.
En dan te bedenken dat er alleen op dit forum al een aantal mensen zijn die zo ontzettend graag een (levend) kindje zouden wensen…
Waarom hoor je dit soort dingen tegenwoordig zo vaak… ik snap er niks van
Vanochtend las ik op teletekst dat er in Zuid Afrika een 9 maanden oude baby is verdronken in een emmer water.
Wat ik dan niet snap, is dat erbij stond dat het kind op zoek was naar de bal (in de tuin), en het hoofd in een emmer water stak die ook in de tuin stond.
9 maanden, en op zoek zijn naar een bal…?! :think:
@Anneke wrote:
Vanochtend las ik op teletekst dat er in Zuid Afrika een 9 maanden oude baby is verdronken in een emmer water.
Wat ik dan niet snap, is dat erbij stond dat het kind op zoek was naar de bal (in de tuin), en het hoofd in een emmer water stak die ook in de tuin stond.
9 maanden, en op zoek zijn naar een bal…?! :think:
Nou, ik wilde dit verhaal zojuist aan toevoegen ! Ik begrijp dat verhaaltje ook niet zo hoor…9 maanden oud en op zoek naar een bal in een emmer en dan verdrinken :think: Als EVa dat al zou kunnen dan was de emmer al geheid omgekieperd hoor, dan lag ze er niet met haar hoofd in en zou dan zo blijven hangen… :shock:
Volgens mij lag de bal niet in de emmer, maar werd die onderweg naar de zoektocht naar de bal tegen gekomen.
Maar idd, als een kind er dan in klimt dan lijkt mij ook dat de emmer om valt. Of het kind moet met de armpjes op de rand hebben geleund en dat die er ook in gleden zodat het zichzelf niet kon bevrijden.
Met 9 maanden kunnen ze hun eigen hoofd toch wel ophijsen als ze geen adem meer zouden kunnen halen?
En daarbij, met 9 maanden op zoek naar een bal? Snappen ze dat dan al?
Vind het maar een vreemd verhaal.
@Anneke wrote:
Voor de 1 is dit het ergste wat je kan overkomen, en de ander die doet dit gewoon. Niet te bevatten.
Wat je zegt. Vreselijk hè…
@Anneke wrote:
Met 9 maanden kunnen ze hun eigen hoofd toch wel ophijsen als ze geen adem meer zouden kunnen halen?
Nee, dat is juist het enge. Kindjes van die leeftijd (en ouder!) kunnen met open ogen op de bodem van het badje liggen, zonder dat ze enige moeite doen om omhoog te komen. Je hebt kindjes die verdrinken in 3 cm water of minder. Ik denk dat ze het gewoon nog onvoldoende begrijpen. Brrrr…
Hé jakkes wat eng!!
Vreselijk…
Bah…
:evil: :evil: :evil: :evil:
100.000.000 x
Kan het bijna niet meer horen zo vreselijk vind ik het…Ik word er echt verdrietig van en ben er dagenlang mee bezig…
bah wat bestaan er toch een nare mensen op deze wereld…
Zoveel mensen (waaronder wijzelf) die de wereld zouden geven voor een baby van onszelf …
En dan in een vijver harteloos …geen woorden voor…
liefs van mij
das inderdaad verschrikkelijk. ik kan daar ook heeeeel slecht tegen. ik woon zelf in doetinchem. een paar maanden na dit ergs, had ik een miskraam gekregen. ik was zoooooooo kwaad. het was natuurlijk nog gesprek van de dag. had de moeder van het kindje hem maar voor mijn deur gelegd. dan had ie het wel overleefd. dan word ie echt wel groot. ik zou hem wel liefde gegeven. hopen dat ze die moeder nog kunnen vinden…
liefs lotte
vreselijk dit weer zeg