@joseetje wrote:
Van die armbandjes die je om je pols moet meppen, bestaan die nog?
blz 7
wij deden ook altijd felgekleurde veters in onze schoenen. IN elke schoen een andere kleur :oops:
of van die slobbersokken… weet niet hoe ze heten, maar die hadden we tig in onze kast liggen :think:
of van die strakke, gekleurde leggins met een trui erover
ooh je had ook van die foam dingen, daar kon je een kubus van maken… van die puzzelstukjes…
grrr hoe heet het ook al weer
@joseetje wrote:
Van die armbandjes die je om je pols moet meppen, bestaan die nog?
Oooooh idd borsthoning of jodenvet was zoooo lekker! Erg jammer dat ze dat niet meer verkopen.
Vroeger had ik ook van die kuifstaartjes (fairy-tales heette die dingen geloof ik). Weet niet of die ook al genoemd waren? Enne zo’n discobal. Dat was een bal aan een touwtje en die deed je dan om je enkel en dan springen maar :mrgreen:
@marijke79 wrote:
@Karin1981 wrote:@marijke79 wrote:ooh waren dat niet al die snoepjes met die vage namen???
meeuwenflats en meer in die trend??
jep zomaar uit de schappen gehaald
Belachelijk! :snooty:
@marijke79 wrote:
ooh je had ook van die foam dingen, daar kon je een kubus van maken… van die puzzelstukjes…
@fiep klophout wrote:
@joseetje wrote:Van die armbandjes die je om je pols moet meppen, bestaan die nog?
die werden op een gegeven moment verboden omdat ze gevaarlijk bleken te zijn.
en van die uh kuipjes die je dan op de grond zette en die dan omhoog omflupsten (haha mijn omschrijvingen worden steeds slechter, maar bij de ‘leeuwenbekjes’ begreep ook iedereen me blijkbaar).
jaaaaaaa fiep, die werden ook min of meer verboden, omdat sukkels die op hun oog hadden gezet ofzo…
die vouw je om, leg je op de grond en hoppa sprong omhoog…
@fiep klophout wrote:
@joseetje wrote:Van die armbandjes die je om je pols moet meppen, bestaan die nog?
en van die uh kuipjes die je dan op de grond zette en die dan omhoog omflupsten (haha mijn omschrijvingen worden steeds slechter, maar bij de ‘leeuwenbekjes’ begreep ook iedereen me blijkbaar).
[quote="NefariousHoe heet dat programma met ene Ria, waar ze poppen of kunstwerken van een lijn vist? :think:
[/quote]
Nef dat was Stuif es in!
@fiep klophout wrote:
@marijke79 wrote:ooh je had ook van die foam dingen, daar kon je een kubus van maken… van die puzzelstukjes…
jaaaaaaaaaaaaaaaa. het waren er zes, in zes verschillende kleuren, geel het makkelijkst geloof ik, dan groen. rood was moeilijkst. en je kon ook van ze allemaal samen 1 grote kubus maken… damn, hoe heette het idd… :think:
@fiep klophout wrote:
@marijke79 wrote:ooh je had ook van die foam dingen, daar kon je een kubus van maken… van die puzzelstukjes…
jaaaaaaaaaaaaaaaa. het waren er zes, in zes verschillende kleuren, geel het makkelijkst geloof ik, dan groen. rood was moeilijkst. en je kon ook van ze allemaal samen 1 grote kubus maken… damn, hoe heette het idd… :think:
@fiep klophout wrote:
@marijke79 wrote:
jaaaaaaa fiep, die werden ook min of meer verboden, omdat sukkels die op hun oog hadden gezet ofzo…
die vouw je om, leg je op de grond en hoppa sprong omhoog…
Jahaaa… Die knijpbeestjes bedoel ik. Hihi…
En de excorcist was de eerste enge film die ik mocht zien van mijn
vader, na jaren zeuren. Ik wilde zo graag een enge film zien. Dat heb
ik geweten hoor. :shock: Wat had ik een spijt zeg. Rotfilm! :lol:
En hoe heten die platte ronde schijfjes… Je moest ze omploppen en
dan kon je ze op de grond gooien, zodat ze weer terugplopten en de
lucht in schoten. :think: Hoe leg je zoiets uit…? Hihi…
wij maakten met zout en stoepkrijt ook altijd potjes met "gekleurd zout"erin. deed nog iemand dat??? :think: