Ik kan me ook ineens herinneren dat ik vroeger naar een serie keek (was niet nederlands) en daar was een meisje dat doorzichtig werd als ze op haar navel drukte. Welk programma dat was, geen idee! :think:
oh en natuurlijk Candy Candy! Moest ik bijna altijd bij huilen!
Ja ja hahaha nog 1 die candy candy keek en ging huilen :mrgreen: Bijna niemand kent het, kan me nog iets herinneren van een boze stiefmoeder ofzo en dat ze de trap zit te dweilen :think:
Ik kan me ook ineens herinneren dat ik vroeger naar een serie keek (was niet nederlands) en daar was een meisje dat doorzichtig werd als ze op haar navel drukte. Welk programma dat was, geen idee! :think:
die zakjes met poeder en dan had je zo’n snoepstick die je erin kon dopen
Hoe heette dat ook alweer? Shizzle stick? Frizzle stick? Dubbel dip??
Ja ben erachter, ging gisteren tanken en waar valt mijn oog op (nooit meer ergens gezien, over toeval gesproken)...Double Dip, je zat dus bijna goed :lol:
Er was eens de mens! Werkelijk al jarenlang heb ik een aflevering in mijn hoofd, of een stukje ervan dan, en ik kon het aan niemand uitleggen want mijn beschrijving was te vaag… Ik zie me nog zitten op de bank met een beschuitje pindakaas terwijl ik dat keek… en nu, dankzij dit topic, weet ik weer hoe het heet!
Ik ben blij 8)
haha toch iemand blij gemaakt :mrgreen: ik heb gezien dat er DVD’s van zijn :thumbup:
Hij was van de week op tv en dacht ja jeugdsentiment, Grease :inlove: God die heb ik wat gekeken zeg en maar dansen en playbacken met vriendinnetjes erop. Tell me more, tell me more :mrgreen:
Fort boyard, vreselijk leuk, jammer dat het nooit meer op tv is geweest. Met die tijgers, waar ze hun geld moesten pakken en die oude man bovenin de toren met een moeilijke vraag hihi
Megafestatie zag ik inderdaad voorbij komen, was ook een liefhebster :thumbup:
Oh goddd ja ik heb er nog 1, althans bij ons was dat zo, iedereen liep met tshirts met Brandon of Brenda erop van 90210 :lol: :roll: en ik liep nog met Brenda ook
En ja hij hoort er toch bij, die rare lijnen bellen met vriendinnen, mannen moesten betalen en vrouwen belde gratis en maar slap l*llen whaha, hadden geen idee waar die mannen het overhadden :mrgreen:
Roos schreef:
Quote:
die zakjes met poeder en dan had je zo'n snoepstick die je erin kon dopen
Ja ben erachter, ging gisteren tanken en waar valt mijn oog op (nooit meer ergens gezien, over toeval gesproken)...Double Dip, je zat dus bijna goed
Ja ben erachter, ging gisteren tanken en waar valt mijn oog op (nooit meer ergens gezien, over toeval gesproken)…Double Dip, je zat dus bijna goed
Dat nummer was 064949, ik geloof dat iedereen dat belde.
We hebben ons er in ieder geval heerlijk mee vermaakt.
En dan afspreken en stiekem kijken of ze ook kwamen, maar of er daadwerkelijk ooit iemand is gekomen weet ik niet meer.
Fort boyard, vreselijk leuk, jammer dat het nooit meer op tv is geweest. Met die tijgers, waar ze hun geld moesten pakken en die oude man bovenin de toren met een moeilijke vraag hihi
Deze was echt leuk! Hij was erop in 1991 toen ik net bevallen was van mijn 1e kind. Hierdoor is deze serie bij goed bijgebleven. Zat ik hele kleine kleertje te strijken en op te vouwen en dit programma was op tv :D
Bas Westerweel en Ria Visser presenteerden het.
een serie over 2 meiden, amanda een tutje, en haar vriendin …? een stoere meid, haar vader had een slagerij…geen idee meer hoe dat heet, maar vond het zo een leuke serie.
Ja.. deze serie kwam op rtl4 dacht ik.. Op zondagochtend na telekids.. Buzzy heette dat donkere meisje. Ready or not, zo heet de serie.. :dance:
En daarna kwam altijd Are you afraid of the dark.. :lol: