het grote Zwelg-hier-in-nostalgie-topic

vanmiddag hadden wij het toevallig nog over baywatch… haha ook zo’n drama om terug te zien.

volgens mij ook 1 van de eerste series met veeel vrouwen met neptieten whahahaha.



mcw idd geweldig!



Ik snapte je gelijk Fiep met je leeuwenbek

en van die plakhandjes die je tegen het plafond kon gooien en dat ze dan langzaam weer loslieten (wat was daar de lol ook al weer van).



Een veer die de trap af “liep”"

ooh jaaa buzzer, klein gele rotding had ik ook haha

@juulke wrote:

en van die plakhandjes die je tegen het plafond kon gooien en dat ze dan langzaam weer loslieten (wat was daar de lol ook al weer van).


zo'n ding kreeg mijn zoon laatst bij fristi in een restaurant, vriendlief was er helemaal happy mee...

@Mama_jeanet wrote:

van die mini tutjes voor aan je ketting




ow ja, en dat mijn zus dan ergens had opgevangen dat die dingen zouden symboliseren dat je tegen abortus was. en daar schreef ze een brief over naar Achterwerk (achterkant van de vpro-gis) en daar volgden toen heeeel veel reacties op!





lous eeuwig zonde dat we elkaar vroeger niet kenden. hadden we gezellig naar elkaar kunnen buzzen :mrgreen:

Kleefkruid!

wuppies

Fire-ballen :drool: :drool:



En in derdaad de top 40 opnemen op een casette :lol:



Lolo-ballen :mrgreen:

PLAAAAAAAAATJES DAMES!!!

ff googelen…



Ja Fiep, had je wel willen buzzen…De hele dag…

zit een eikel in de boom, die lijkt sprekend op je oom

yogo yogo!!!





en ik kan me ook nog herinneren dat er op zondag geen reclame was.

en na villa achterwerk zondagochtend (poeh, daar trek ik een berg herinneringen open)kwam reiziger in Muziek, dat wilden zij dan zien, zoooo dodelijk saaaaai.

@Danielle77 wrote:

Fire-ballen :drool: :drool:



En in derdaad de top 40 opnemen op een casette :lol:



Lolo-ballen :mrgreen:




Fire ballen jaaa… Die waren zo heet, maar iedere keer at je die dingen weer op :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

zit een eikel in de boom, die lijkt sprekend op je oom

yogo yogo!!!





en ik kan me ook nog herinneren dat er op zondag geen reclame was.

en na villa achterwerk zondagochtend (poeh, daar trek ik een berg herinneringen open)kwam reiziger in Muziek, dat wilden zij dan zien, zoooo dodelijk saaaaai.




jaaaaaaaah dat weet ik ook nog…Was echt wel om 11 uur geloof ik, dus dan hadden wij er al een paar uurtjes op zitten…Maar het was heeeel vervelend van mijn ouders…

Ik keek vroeger altijd naar de DJ Cat Show met Linda de Mol.

Daarna kwam uiteindelijk Telekids op zaterdag en Cartoonexpress op zondag

Ik weet nog dat we twee nederlandse zenders op tv hadden, en drie duitse (we woonden in het oosten van het land). En de radiozenders heten nog Hilversum 1, 2, 3 en 4 en 3 was de enige waar we zo ongeveer naar luisterden. Met de Dik voor mekaar show op zaterdag.



Aaaaaaaaaaaaaaaagh, kwor oud!

@Pattycoat wrote:

@Danielle77 wrote:
Fire-ballen :drool: :drool:



En in derdaad de top 40 opnemen op een casette :lol:



Lolo-ballen :mrgreen:




Fire ballen jaaa… Die waren zo heet, maar iedere keer at je die dingen weer op :mrgreen:


Die hebben wij altijd in huis, hubbie werkt bij een groothandel die ze verkoopt aan winkels .

@Madre wrote:

PLAAAAAAAAATJES DAMES!!!

ff googelen…




:angel:

@Danielle77 wrote:

@Madre wrote:
PLAAAAAAAAATJES DAMES!!!

ff googelen…




:angel:




jaaaaaaaaaaah…Natuurlijk…Hoe kan je zoiets ook weer zo snel vergeten he.,.

Zo’n grote kuif (en dan je haar flink getoupeerd) :silenced:

Fireballen :mrgreen:

Pacman