Hihihi… :thumbup: Das een heel goed geheugen! Ik was ook heel
fanatiek met dat ding, maar ik ben de cijfertjes helemaal kwijt.
Deze spaarde ik ook... Waar ik ze vandaan had weet ik niet en
waarom ik ze spaarde?! :shock: :mrgreen: Kwam ze tegen op het net. :wink:
Mensen met zo’n radio die van die kaarten spaarden. Grrr…hoe heet dat nou? Longwave radio, en dan kaarten ter grootte van een half A4-tje.
@Mama_jeanet wrote:
Miss-make-up
![]()
OOOOOOH die had ik ook, helemaal vergeten gaaf joh.
Je had dan zo’n make-up kwastje en met koud of warm water kon je haar opmaken toch???
@Fleur wrote:
Hihi, er komt steeds meer boven borrelen. Rollerskates. En je hoorde er écht bij als het Bart Smit poppetje achterop stond :think:
![]()
Ik heb nog steeds zulke rolschatsen, maar dan in het zwart…
@Karma wrote:
Deze spaarde ik ook… Waar ik ze vandaan had weet ik niet en
waarom ik ze spaarde?! :shock: :mrgreen: Kwam ze tegen op het net.
Ja geweldig, die hadden wij ook!! Mijn broertje heeft er pas geleden kei veel via MP weer gekocht…
Maar het rare was niemand aan wie ik het nu vraag kent die kaartjes, terwijl het hier rage was…
Dan moest je ze tegen de muur gooien en wie het dichtste bij lag had gewonnen en mocht die kaartjes dan hebben…
Geweldig topic dit!!!
Deze heb ik nog! En eens in de zoveel tijd speel ik weer en het is nog steeds geweldig!!! Vooral geweldig door het vroegergevoel :inlove:
@Mama_jeanet wrote:
@Rivella wrote:@Karma wrote:Zo heb ik vader jacob en altijd is kortjakje ziek leren spelen. Ik ken nu nog steeds de cijfersWie kent deze nog?
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA die moest en zou ik hebben…en toen had ik hem en toen viel het zoooo tegen :oops:
1122331 3344553 enz enz
oooh my goddd die had ik ook!!! Ininmini knopjes, maar is het enigste “instrument” waar ik ooit vader Jacob op kon spelen 8)
@Rivella wrote:
@Karma wrote:Wie kent deze nog?
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA die moest en zou ik hebben…en toen had ik hem en toen viel het zoooo tegen :oops:
Ja, die piano’tjes!
Gisteravond in bed wist ik er nog 3 (waarvan ik er 1 alweer vergeten ben :oops: )

@marijke79 wrote:
@Mama_jeanet wrote:@Rivella wrote:@Karma wrote:Zo heb ik vader jacob en altijd is kortjakje ziek leren spelen. Ik ken nu nog steeds de cijfersWie kent deze nog?
![]()
1122331 3344553 enz enz
oooh my goddd die had ik ook!!! Ininmini knopjes, maar is het enigste “instrument” waar ik ooit vader Jacob op kon spelen 8)
Te leuk…Die had ik ook…Zo zonde ook dat ik veel heb weggegooid. En de garbage Pail kids was hier ook een rage…Gek toch, ik vond het altijd een beejte smerig en keek met verbazing naar de plaatjes…
@ren0t0 wrote:
@Karma wrote:
Deze spaarde ik ook… Waar ik ze vandaan had weet ik niet en
waarom ik ze spaarde?! :shock: :mrgreen: Kwam ze tegen op het net.![]()
Ja geweldig, die hadden wij ook!! Mijn broertje heeft er pas geleden kei veel via MP weer gekocht…
Maar het rare was niemand aan wie ik het nu vraag kent die kaartjes, terwijl het hier rage was…
Dan moest je ze tegen de muur gooien en wie het dichtste bij lag had gewonnen en mocht die kaartjes dan hebben…
Geweldig topic dit!!!
Ja, het was hier (Amsterdam) ook een rage en ik had er echt heel
veel.

en ik niet alleen. :? Niemand wilde die kaart ruilen. :lol: Ik weet nog dat
ik ze vaak op tafel legde om te kijken welke nummers ik nog nodig
had voor mijn verzameling. Ik kan mij trouwens geen verzamelboek
herinneren. :think: Leuk hoor dat je ze ook kent. :mrgreen:
@Madre wrote:
…En de garbage Pail kids was hier ook een rage…
Gek toch, ik vond het altijd een beejte smerig en
keek met verbazing naar de plaatjes…
Smerig he! :lol: Had ik ook. Dat maakte het waarschijnlijk juist zo stoer
op het schoolplein. Kijken wie het goorste kaartje had en dan met
zijn allen walgen! :sick:
@marijke79 wrote:
zooo cute
Deze zag ik laatst :inlove: in een winkeltje in amsterdam,kleintjes en grote :inlove:
@marijke79 wrote:
@Mama_jeanet wrote:@Rivella wrote:@Karma wrote:Zo heb ik vader jacob en altijd is kortjakje ziek leren spelen. Ik ken nu nog steeds de cijfersWie kent deze nog?
![]()
1122331 3344553 enz enz
115566544332215544331554433111556654433221
altijd is kortjakje ziek!
ik heb er ook één of misschien was iemand me voor :think:
meeuwenflatsen, vieze luiers riooldrop etc. heeeeeerlijk
ze bestaan alleen nog in scandinavie
oh ik ben nog niet klaar een kijkje in wat ik deed toen ik 15 was :mrgreen:
zucht :?
jane, die laatste doet me denken aan een rage iets eerder, zwarte kleding met fel fluoriserend roze, groen, gele en oranja…eind jaren 80 of zo.
lous 9.04 weer online, hmmm beter dan 7 uur, maar ik had toch gehoopt dat je toen nog in bed lag
Hier lag ik vannacht aan te denken: :mrgreen: