Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@bigsby wrote:

Arti: hoe gaat het nu met jou meid? :hug:

Kan een heel stuk beter jammer genoeg…

We ‘staan’ hier nog steeds stil qua zwanger worden, nog geen druppeltje bloed te bekennen…

Heb een afspraak gemaakt met de huisarts voor over 2 weken, dan ben ik toch in de randstad en kan ik vertrouwd naar mijn eigen arts…

Het valt me ook zwaar tegen om hier te lezen en te posten… Het doet pijn…

En aan de andere kant voel ik me weer schuldig omdat ik dat zo ervaar want ik gun het iedereen hier zo erg!

Ik wil gewoon zo graag ongesteld worden, ik wil gewoon zo graag dat ik me niet meer druk hoef te maken om dit alles…

Het beheerst mijn hele leven op dit moment en dat breekt me op…

Voor jou is het spannend he Bigsby! Nog een paar dagen tot je NOD…

:pray:

Ik hoop weer met je mee dat het raak is! :pray:

@Artistiqua wrote:

@bigsby wrote:
Arti: hoe gaat het nu met jou meid? :hug:

Kan een heel stuk beter jammer genoeg…

We ‘staan’ hier nog steeds stil qua zwanger worden, nog geen druppeltje bloed te bekennen…

Heb een afspraak gemaakt met de huisarts voor over 2 weken, dan ben ik toch in de randstad en kan ik vertrouwd naar mijn eigen arts…

Het valt me ook zwaar tegen om hier te lezen en te posten… Het doet pijn…

En aan de andere kant voel ik me weer schuldig omdat ik dat zo ervaar want ik gun het iedereen hier zo erg!

Ik wil gewoon zo graag ongesteld worden, ik wil gewoon zo graag dat ik me niet meer druk hoef te maken om dit alles…

Het beheerst mijn hele leven op dit moment en dat breekt me op…

Voor jou is het spannend he Bigsby! Nog een paar dagen tot je NOD…

:pray:

Ik hoop weer met je mee dat het raak is! :pray:

Ik kan me voorstellen dat je erg baalt, zo schiet het ook niet op.

Fijn dat je bij je arts terecht kan, alleen jammer dat het nog zolang duurt :hug: :hug:

Oh Arti niet schuldig voelen hoor meis :hug: :hug:

Ik denk dat we allemaal wel die momenten hebben.

Ik in ieder geval wel.

Ik gun het jullie ook allemaal zo ontzettend graag maar zou zo graag zelf ook zwanger zijn (en blijven)

Hopelijk kan je eigen arts wat voor je doen :hug:

Willie hopelijk valt het allemaal mee meis :hug: :hug:

Jannigje: nog van harte gefeliciteerd! 25 man vind ik ook best veel eigenlijk haha! En wat voor kado heb je besteld??? :mrgreen: :mrgreen:

Marieke: nog meer last gehad van misselijkheid? Of was het alleen gister? :hug:

Willie: hoop dat je nu een normale ongi krijgt die niet zo lang duurt! September komt steeds dichterbij :dance:

Arti: kan me goed voorstellen dat je zo baalt en hoe frustrerend het is!! Hopelijk kan de ha je snel verder helpen! Ik vind het nu persoonlijk beter te handelen nu ik met medicijnen bezig ben, dan toen ik ook nog eindeloos op een ongi zat te wachten. Dikke :hug: :hug: !

Bigsby: nog 4 dagen! Spannend! :pray: :pray:

Mom vanmorgen ook een vaag misselijk gevoel.

En niet gelijk gekke dingen gaan denken hoor, want ik ga er echt niet vanuit dat ik zwanger ben :hand:

Vanavond wat steekjes net boven mijn linkerlies, eierstokhoogte???

Zal wel met naderende ongi te maken hebben joh.

Dag meiden,

Ik denk, ik zal hier ook weer eens even kijken, misschien zijn er nog wel zwangeren bij, maar helaas…

Gaan jullie daar eens snel verandering in brengen?? Ik stuur jullie bij deze even wat hcg-tjes, misschien helpt het…

Strooi, strooi ************************ strooi, strooi…

Wel vangen hè?!!

Marieke, Bigsby… voor jullie spannend, de NOD nadert… ik duim voor jullie!!!

Hier gisteren de 28 wekengrens bereikt, best een emotioneel dagje, aan het begin van de zwangerschap had ik deze dag al in mijn agenda geschreven, zo van: “als ik dat mag halen ben ik zo gelukkig” ennu was het dan zover. Het is een lange weg geweest, maar ons meisje zit nog steeds veilig opgeborgen :smiley: :dance:

Nu op naar de 32 weken, dan mag ik nameljk ook gewoon hier in het ziekenhuis bevallen en hoef ik niet naar een academisch ziekenhuis. De controle maandag wees uit dat mijn baarmoedermond nog steeds helemaal dicht zit, dus er gebeurt nu in ieder geval nog niets en alle harde buiken die ik steeds heb veroorzaken dus ook nog niets, zo fijn!!

Jullie kunnen allen wel aan het tijdstip van dit bericht zien dat ik wat moeite heb met slapen, maar ga het nu toch maar weer eens proberen…

Lieve groetjes en ik ik hoop hier binnenkort positieve berichtjes te zien, dat Yieeehaaaaa-gevoel mag snel komen hier!!!

Goedemorgen,

Dees gefeliciteerd met je 28-weken grens :dance: :-*

Nu inderdaad op naar de 32 weken.

En dan de 36 weken en voor je het weet loop je overtijd :wink:

Doe je wel lekker rustig aan meis? :hug:

En dankjewel voor de rondvliegende hcg hier, kunnen we echt wel gebruiken :pray:

Ja, dat dacht ik ook… Zo hard als het een paar maanden geleden ging zo lang staat het nu al helemaal stil…

Hoop zo dat er schot in komt en er snel weer eenr ijtje zwangeren op pagina 1 bij mag!! Ook voor jou blijf ik goede hoop houden, je verdient het echt na alle ellende, die misselijkheid en steekjes klinken wel goed :mrgreen: Wanneer is je NOD?? Zou wel mooi zijn voor Ghana, maar ik snap ook dat je niet teveel durft te hopen…

De 25e.

En het is inderdaad heel moeilijk om hoop te houden of positief te blijven.

En angst, dat zit er nu ook bij :?

Dees, ik zit me dit nu ineens af te vragen.

Laten ze jou eigenlijk overtijd lopen of wordt je eerder ingeleid?

(want we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat jullie meisje nog een weekje of 9 blijft zitten :wink: )

Arti; je moet je totaal niet schuldig voelen hoor. Ik kan je gevoel heel goed voorstellen.

Bigsby; nog een paar dagen, spannend hoor!!!

Marieke; zou het :pray: :pray:

Wanneer wil je gaan testen??

Dees; gefeliciterd met je volgende mijlpaal!!!

Op naar de 32 weken en idd wat Marieke zegt; daarna naar de 36 en verder.

Ik weet het niet Marieke, ik heb daar nooit over nagedacht en nog steeds niet, ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat als mijn injecties stoppen mijn harde buiken wel wat gaan doen en ik voor de uitgerekende datum beval…

Weet niet of ik dit hier mag neerzetten, maar ik heb net zo een mooi filmpje gezien, zat echt te huilen…

Dees wat een ontzettend mooi filmpje zeg, hele mooie tekst :frowning:

Peg ik weet het niet meis, niet eerder dan enkele dagen na mijn nod.

Maar ik ga gewoon ongesteld worden hoor.

En nu gaan mijn meisje en ik op de fiets boodschapjes doen :smiley:

Dees: gefeliciteerd me je 28 weken grens, en nou op naar de 36 :dance:

Fijn om te horen dat alles verder goed gaat, en hopelijk slaapt je ook weer wat beter :hug: :hug: :-*

Pff nog 3 dagen wachten :roll:

Ik begin nu steeds banger te worden dat het weer niet raak is :cry: :cry:

Dat komt omdat het al zolang duurt :cry:

Ik hoop het voor je bigsby, jij bent ook al een tijdje bezig inmiddels…

Heb je goed HCG-tjes gevangen??? :wink:

Hoop met heel mijn hart dat het hellpt!!!

Slapen gaat waardeloos, heb heel veel bandenpijn waardoor ik me met veel pijn en moeite nog kan omdraaien in bed en ik moet er echt een keer of 3 a 4 per nacht uit om te plassen omdat mevrouw besloten heeft dat ze het liefst met haar voetjes onderin ligt en zich regelmatig probeert uit te strekken, ze duwt dan tegen mijn blaas en danmoet ik heeeel snel naar de wc. Maar goed, ik neem alles voor lief en klaag nergens over zolang ze maar lekker nog minstens 8 weken blijft zitten!!

Dees, gefeliciteerd met je mijlpaal! Super!

Zonnetje, jij ook al bijna 28 weken zie ik! Top!

Bigs, houd moed meid. Juist omdat het al zo lang duurt moet het binnenkort gelukt zijn hoor! Elke keer dat het niet is gelukt, is een stapje dichterbij het moment waarop het wél is gelukt! Maar ik kan me voorstellen dat je de hoop zo langzamerhand een beetje begint te verliezen. :hug:

Marieke, voor jou draaien mn duimen ook volop en Arti, ik hoop dat het nou eens allemaal op gang gaat komen. :pray:

Dees: Bedankt voor het strooien, ik heb er stiekum wat van gevangen :mrgreen: :-*

haha heel herkenbaar, ik moest er altijd om de 2 uur uit :roll:

En tuurlijk heb je het er voor over, en jou kleine meid blijft ook zeker nog een tijdje zitten :hug:

111: haha ik denk ook wel eens dat het 1 deze maand toch eens moet lukken, ik wacht tenslotte nou al zolang :wink:

Maar ik heb ook wel eens mijn twijfels of het me ooit weer gaat lukken, en ik moet zeggen dat ik het nou ook wel eens zat begin te worden. Dat wachten steeds, ik wil oooooookkkkkk!!!1 :lol: :lol: :lol:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Voor Bigsby en Marieke…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dankje Dees, ik heb de helft gevangen :wink: :mrgreen:

De andere helft blijft hangen voor Marieke :mrgreen:

Ik ga maar eens schoonmaken, en daarna met een boekje naar buiten.

Dat heet afleiding :lol: :lol: