Jannigje: nog van harte gefeliciteerd! 25 man vind ik ook best veel eigenlijk haha! En wat voor kado heb je besteld??? :mrgreen: :mrgreen:
Marieke: nog meer last gehad van misselijkheid? Of was het alleen gister? :hug:
Willie: hoop dat je nu een normale ongi krijgt die niet zo lang duurt! September komt steeds dichterbij :dance:
Arti: kan me goed voorstellen dat je zo baalt en hoe frustrerend het is!! Hopelijk kan de ha je snel verder helpen! Ik vind het nu persoonlijk beter te handelen nu ik met medicijnen bezig ben, dan toen ik ook nog eindeloos op een ongi zat te wachten. Dikke :hug: :hug: !
Marieke, Bigsby… voor jullie spannend, de NOD nadert… ik duim voor jullie!!!
Hier gisteren de 28 wekengrens bereikt, best een emotioneel dagje, aan het begin van de zwangerschap had ik deze dag al in mijn agenda geschreven, zo van: “als ik dat mag halen ben ik zo gelukkig” ennu was het dan zover. Het is een lange weg geweest, maar ons meisje zit nog steeds veilig opgeborgen :dance:
Nu op naar de 32 weken, dan mag ik nameljk ook gewoon hier in het ziekenhuis bevallen en hoef ik niet naar een academisch ziekenhuis. De controle maandag wees uit dat mijn baarmoedermond nog steeds helemaal dicht zit, dus er gebeurt nu in ieder geval nog niets en alle harde buiken die ik steeds heb veroorzaken dus ook nog niets, zo fijn!!
Jullie kunnen allen wel aan het tijdstip van dit bericht zien dat ik wat moeite heb met slapen, maar ga het nu toch maar weer eens proberen…
Lieve groetjes en ik ik hoop hier binnenkort positieve berichtjes te zien, dat Yieeehaaaaa-gevoel mag snel komen hier!!!
Ja, dat dacht ik ook… Zo hard als het een paar maanden geleden ging zo lang staat het nu al helemaal stil…
Hoop zo dat er schot in komt en er snel weer eenr ijtje zwangeren op pagina 1 bij mag!! Ook voor jou blijf ik goede hoop houden, je verdient het echt na alle ellende, die misselijkheid en steekjes klinken wel goed :mrgreen: Wanneer is je NOD?? Zou wel mooi zijn voor Ghana, maar ik snap ook dat je niet teveel durft te hopen…
Ik weet het niet Marieke, ik heb daar nooit over nagedacht en nog steeds niet, ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat als mijn injecties stoppen mijn harde buiken wel wat gaan doen en ik voor de uitgerekende datum beval…
Weet niet of ik dit hier mag neerzetten, maar ik heb net zo een mooi filmpje gezien, zat echt te huilen…
Ik hoop het voor je bigsby, jij bent ook al een tijdje bezig inmiddels…
Heb je goed HCG-tjes gevangen???
Hoop met heel mijn hart dat het hellpt!!!
Slapen gaat waardeloos, heb heel veel bandenpijn waardoor ik me met veel pijn en moeite nog kan omdraaien in bed en ik moet er echt een keer of 3 a 4 per nacht uit om te plassen omdat mevrouw besloten heeft dat ze het liefst met haar voetjes onderin ligt en zich regelmatig probeert uit te strekken, ze duwt dan tegen mijn blaas en danmoet ik heeeel snel naar de wc. Maar goed, ik neem alles voor lief en klaag nergens over zolang ze maar lekker nog minstens 8 weken blijft zitten!!
Dees: Bedankt voor het strooien, ik heb er stiekum wat van gevangen :mrgreen: :-*
haha heel herkenbaar, ik moest er altijd om de 2 uur uit :roll:
En tuurlijk heb je het er voor over, en jou kleine meid blijft ook zeker nog een tijdje zitten :hug:
111: haha ik denk ook wel eens dat het 1 deze maand toch eens moet lukken, ik wacht tenslotte nou al zolang
Maar ik heb ook wel eens mijn twijfels of het me ooit weer gaat lukken, en ik moet zeggen dat ik het nou ook wel eens zat begin te worden. Dat wachten steeds, ik wil oooooookkkkkk!!!1 :lol: :lol: :lol: